Jump to content

Zo ongelofelijk blij met m,n toverstokje


floske

Recommended Posts

Om 7 uur was m,n batterij opgeladen, ik dacht nog "niets forceren, gewoon sigaretje pakken als je wilt, langzaam overschakelen naar het dampen".

Vanaf 7 uur gewoon niet meer gerookt !!! :shock, ook geen behoefte aan!! :shock hoe kan dit !! :shock

Ik zie al op om anderhalf uur bij de kapper door te brengen omdat ik dan niet kan roken!! :shock

Zo ongelofelijk blij dat ik eindelijk af ben van het idee dat:

Ik stink naar sigarettenrook, m,n adem m,n huis, m,n kleren m,n kinderen..........

Weg met die vieze asbakken, brandgaatjes in m,n kleren," ïk kan nergens naar toe waar ik niet kan roken".

Dit gaat gewoon lukken!!

JONGENS, IK BEN GEWOON ZO ONGELOFELIJK BLIJ :ponpon

Link to comment
Share on other sites

Het gaat goed :ponpon

Vandaag nog maar 2 sigaretjes op, morgen nog 1 en vanaf maandag alleen nog dampen.

Mezelf getracteerd op een paar lekkere smaakjes  :meisje en alleen maar spijt van het feit dat ik hier niet veel eerder mee begonnen ben.

Ik heb zo,n 45 jaar zo,n 30 shaggies gerookt. Alles geprobeert om te stoppen van laseren tot Zyban tot hypnose en nu terwijl ik niet eens van plan was om te stoppen lijkt het te lukken.

Zodra ik trek krijg in een sigaret dan neem ik een paar teugen van m,n dampertje en het is over.

Af en toe slaat de schrik me om het hart als ik denk "goh ik heb vandaag nog maar een sigaretje op" alsof het nog niet goed doordringt, ik heb hier zo lang mee geworsteld en nu ben ik niet eens blij, durf het nog niet goed toe te laten lijkt het wel. :bloos

Ik moest vanmorgen nogal lang wachten op mijn auto bij de garage, in de showroom lekker zitten dampen  :ratje

De Mini Vivi Nova bevalt erg goed, bedankt voor alle adviezen, zonder jullie was ik er nog lang niet aan begonnen. :bedankt

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...