Jump to content

E-cigsmart.nl

Recommended Posts

Op toch een goede dag voor EU dampers willen we ons graag even voorstellen. Smokie’s is een toonaangevende onderneming in de verkoop van producten voor elektronisch roken. Dankzij de enorme inzet van een gepassioneerd team vanaf 2010, is Smokie’s nu een gevestigd merk met bijna 300 verkooppunten in diverse Europese landen, waaronder Nederland. Onze winkel in Utrecht is nu al een week open op de Mariastraat 45 (3511 LN Utrecht ) Utrecht en as Zaterdag gaan de deuren in Den Haag ook open (Korte Poten 44, 2511 EE Den Haag). We hebben artikels voor beginnende en gevorderde dampers en we nodigen jullie graag uit om een keertje langs te komen. Voor meer informatie kunnen jullie ook e-mail sturen naar info@smokies.nl. Damp ze! - Andrea

Vandaag even mijn neus binnengestoken in de winkel in Utrecht. Zag er mooi uit, keurig verzorgd en erg aantrekkelijk. In het half uur dat ik binnen was, bleek helaas dat het voor veel mensen toch nog iets geks is, "het nieuwe roken". Best veel mensen bleven geïnteresseerd naar de etalage kijken, maar de drempel was toch nog iets te hoog om binnen te stappen.

Zelf was ik niet erg kapot van de mintsmaak die ik geproefd heb, maar smaken verschillen natuurlijk! Omdat het om een brand gaat die ik nog niet eerder in Nederland heb gezien, zou dit zomaar eens een succes kunnen worden. Ik zweer bij @37, anderen bij Koko of Dekang en weer anderen zouden zomaar eens aan het door Smokies gevoerde merk verslaafd kunnen raken :)

Qua prijs ligt de winkel in een wat duurder segment, wat denk ik ook wel logisch is. De huur moet tenslotte ook betaald worden. € 100,- voor een Innokin iTaste MVP V1 vond ik dan wel weer érg overdreven.

Al met al wat mij betreft een prima initiatief en laten we hopen dat jullie veel mensen aan het dampen krijgen! Succes!

Ik ben ook even in de zaak in Utrecht geweest vandaag. Keurige tent. Heel vriendelijke dame/verkoopster.

Ik ben ook een beetje geschrokken, hoe verklaarbaar ook, van de prijzen. Iets teveel webshops gewent geraakt geloof ik.

Maar ik hoop dat je suc6vol gaat zijn. Ik hoop dat de zaak niet TE klein blijkt te zijn. Kan me zo voorstellen als er iemand voorgelicht word dat het wachten voor de volgende wat lang gaat duren. En je bent, laten we eerlijk zijn, wel snel uitgekeken met wat er staat.

Maar goed. Mooi initiatief. Mooie spullen. Keurige tent. Maar helaas zal je het zonder mijn clandizie moeten doen.

heb al een paar forumleden in de shop in Den Haag mogen verwelkomen, altijd leuk om iemand "bekend" te zien.

Zou zo zeggen, kom gezellig smaakjes proeven, er zitten smaakjes tussen die ik nog nooit geproefd had en die zijn zooooooo lekker

Ik ben vandaag even binnen geweest in Utrecht.

Leuke zaak en inderdaad een vriendelijke dame :-)

Een overheerlijk smaakje geproefd en natuurlijk ook gekocht.

Zit ik net te kijken op het flesje liquid wat ik heb gekocht, staat er een datum op van 28-05-2013.

Is dit de uiterste houdbaarheidsdatum?

Daar alles er in het Italiaans op staat kan ik dat niet lezen. Het enige wat ik kan lezen is die datum.

Ik ben ook een paar keer langs geweest in Den Haag. Ze hebben echt lekkere smaakjes. Uiteraard heb ik wat flesjes meegenomen en ik damp mijn oude flesjes niet meer weg. Ik ga voortaan mijn liquid bij hun halen!

Qua prijs ligt de winkel in een wat duurder segment, wat denk ik ook wel logisch is. De huur moet tenslotte ook betaald worden. € 100,- voor een Innokin iTaste MVP V1 vond ik dan wel weer érg overdreven.

Dat is eigenlijk best vreemd, in een winkel horen producten niet duurder te zijn dan in een webshop. Ik heb zelf een winkel binnen een franchise concept, en onze prijzen in de winkels, zijn geheel gelijk aan die van de webshop (die dus niet van de winkels is, maar wel onderdeel van het gehele concept)

Winkels hebben wellicht lokaal iets hogere kosten, maar ook veel meer mogelijkheden tot een hogere besteding per klant

En binnen een franchise formule wordt hier qua inkoop gewoon rekening mee gehouden.