Jump to content

Verplicht topic webshops ?


Recommended Posts

Door een aantal shops heen bladerend zag ik bij de meeste een topic genaamd "Service, Klachtbehandeling en Leveringssnelheid" vastgepind staan, bij enkele echter niet.

Aangezien deze topics allemaal door Esjeka gestart zijn vroeg ik mij af, is dit nu een verplichte topic of is deze naar eigen keuze van Shop-houder ?

Link to comment
Share on other sites

Dit heeft altijd te maken gehad met een soort ranking van shops, er hoorde een bepaalde status bij van A tot AA etc. Nu is het vooral nog voor nieuwere leden om toch een inschatting te kunnen krijgen van een shop voor wat betreft die onderdelen.


Link to comment
Share on other sites

Ok duidelijk...

Eigenlijk jammer, hierdoor zijn ook een hoop op/aanmerkingen van klanten verdwenen waardoor nieuwe 'klanten' niet meer kunnen zien bij welke shops ze beter kunnen wegblijven en wij welke ze gerust kunnen kopen.

Komt de accreditatie dan ook te vervallen ?

Link to comment
Share on other sites

niet helemaal, er worden een aantal punten gecontroleerd, en zijn die goed dan krijgt de shop eerst 1 topic en kan doorgroeien naar een eigen board


Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...