Jump to content

Vraag over Te Koop hoek

Recommended Posts

Ik las dat leden pas toegang hebben tot de Te Koop hoek wanneer ze minimaal een maand lid zijn, en 10 berichten hebben gepost.

Nu begrijp ik de reden hiervan heel goed, namelijk dat men niet alleen lid gaat worden om hier hun spullen aan de man te kunnen brengen.

Maar ik vindt het wel jammer dat newbees op deze manier niet de de kans krijgen om bepaalde dingen voordeliger uit te kunnen proberen (bijv. smaakjes) ipv meteen alles nieuw aan te moeten schaffen.

Is het niet mogelijk om nieuwe leden wèl het forum te laten zien, en te laten kunnen reageren op advertenties, maar dat zij zelf daar dan geen topics in kunnen openen?

Ik weet niet hoe dat forum eruit ziet, maar misschien een draadje met "Gevraagd" waar nieuwe leden wel om dingen kunnen vragen maar niets kunnen/mogen aanbieden?

Just my two cts

• Like 6

Wel een goed idee van je.

Volgens mij moet dat wel kunnen in deze software.

Ik ga het overleggen met de collegae

Ik zit dit te lezen, misschien een idee om de verkoophoek op te splitsen in categorieën?

Eenvoudige beginnersets, liquids en advanced spul bijvoorbeeld.

Dan zou je de beginnerssets en liquids open kunnen stellen.

Maakt het ook meteen overzichtelijker als je iets zoekt.

• Like 1

Waarom niet de te koop hoek wel open en de verkoop hoek nog niet, de goeden moeten het nu voor de kwaadwilligen besnieten. Ik kan me voor stellen als je hier komt dat je graag een graantje meepikt uit de verkoop hoek. EN degene die zijn handel wil verkopen die doet maar gewoon even wachten.

Lijkt me wel een prima idee eigenlijk. Wel mogen kopen maar nog niet verkopen.

Vaak zat zijn er ook nieuwe leden die al geruime tijd dampen, dus meer ervaren zijn, dus wat mij betreft gewoon alle verkooptopics open.

@the dvm

Is hier al wat actie op ondernomen?

Ik vond het als 'niet poster' (maar wel lang lezend aanwezig op het forum) altijd leuk en interessant de verkoophoek door te bladeren.

Als een beginner op het forum daar tien berichten voor nodig zou hebben krijg je uiteraard veel onzinberichtjes.

Ik ben benieuwd naar jullie mening?

Ach, en dat was tevens mijn tiende post ;-)

Edited by Sweet