Jump to content

Thema donker en good old Brown


Recommended Posts

Er schijnt wel steeds iets te veranderen, want sinds een paar dagen kan ik in geen enkel board smilies gebruiken; er gebeurt niks als ik op dat ikoontje klik of dubbelklik.

Op de Ipad nog steeds geen smilies. :huilt ( deze dus zelf getyperd )

Wel in de chat................het kan dus wel. hint hint

Misschien help een bloemetje :sorry

Link to comment
Share on other sites

Vergeten te melden...ik kan sinds 1 week ook weer de meldingen bekijken :meisje

Ah, ik kan wel weer quoten.

Maar meldingen bekijken kan ik nog steeds niet. Niet in het standaard thema en niet in het bruine. Wel met de tip van Trinnitty, rechtermuisknop. Het lijkt alsof het menuutje niet helemaal wil uitklappen...

Link to comment
Share on other sites

Zaandam is wel in de buurt voor mij dat scheelt :grins


 


Maar het is heel moeilijk om te vinden wat het is op enkele individuen.


Op meerdere systemen en browsers waar ik mee werk gaat alles meer dan uitstekend en heb dan ook totaal geen problemen en ook als ik niet als admin ben ingelogd.


misschien na een toekomstige software update zijn sommige kleine dingen opgelost voor jouw betreffende systeem/browser.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ah, ik kan wel weer quoten.

Maar meldingen bekijken kan ik nog steeds niet. Niet in het standaard thema en niet in het bruine. Wel met de tip van Trinnitty, rechtermuisknop. Het lijkt alsof het menuutje niet helemaal wil uitklappen...

Ja dat was bij mij dus ook zo , ik zag dan alleen een klein wit randje.

Ik heb ook geen idee of ik het zelf heb opgelost (ahum) of dat het door de software update komt.

Kreeg op n gegeven moment een melding van firefox dat de browser traag was ofzo, en heb toen het stappenplan wat ze aanboden (en vraag me niet wat dat was :lol) gevolgd......maar nogmaals...totaal geen idee of dat wellicht van invloed was op dit specifieke probleem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Donderwolkje

Thema dark .... heb je die misschien ook in braille?


Op mijn notebook scherm is alles zichtbaar, maar op mijn touchscreen vallen er knoppen weg. Zo zijn de snelmenu knopjes achter de topic titels pas zichtbaar als ik ze aanraak, maar he, da's te laat, dan heb ik het al gevonden :-D


 


 


En nu ik toch aan het 'zeuren' ben: zou leuk zijn als die links ook in een dicht te klikken venster zaten. Nu zit ik als ik naar beneden wil scrollen om de haverklap op die sites waar ik niet heen wil.


 


 


Ennehhh.... Standaard-groep??? Daar ben ik geen lid van! :boos


Link to comment
Share on other sites

Guest UGL 151222

ik ben heeel blij met de kleuren (zeker nu ik het een tijdje gebruik)


smillies werken prima hier, maar quoten lukt me niet (IE) en dat is toch wel erg lastig soms.


het lullige is dat zelfs knippen plakken niet mogelijk blijkt.


 


ik kan kopieren, echter gaat het niet naar mn clipboard. en dus is het niet te plakken.

Link to comment
Share on other sites

misschien na een toekomstige software update zijn sommige kleine dingen opgelost voor jouw betreffende systeem/browser.

 

Mijn machines staan altijd ingesteld op automatisch updates downloaden, maar dat blijkt helemaal niet te gebeuren. Nu handmatig alles gedownload en geïnstalleerd, en nu kan ik wel quoten met Windows XP en met Windows 7. Ik heb nu alle mogelijke updates geïnstalleerd.

Maar de smileys doen 't in Windows XP echt niet meer, ook niet bij Meer Berichtopties, terwijl ik een week geleden (ofzo) een pop-up venstertje kreeg met een heleboel smileys.

Ik werk liever met XP omdat ik daarbij een paar programma's kan gebruiken die ik veruit prefereer boven andere programma's die niet door Windows 7 worden ondersteund.

Ik heb 3 boards gecheckt: wit, bruin en zwart; allemaal met hetzelfde resultaat bij Windows XP met IE 8.

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL 151222

kleine aanpassing gedaan doe eens refresh want nu zal hij het wel goed doen in bruine thema

yup het werkt

thank you, thank you , thank you

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...