Jump to content

Recommended Posts

Volgens mij gaat het niet helemaal vlekkeloos voor wat betreft Tapatalk.... Wat is er mis lieve mensen?

Ik ben er nog mee bezig dus komt goed alleen de switch van tapatalk smf naar  tapatalk ipb vertraagd het een beetje, het forum was geregistreerd op smf namelijk.

Ik wacht eigenlijk op tapatalk nu, hier binnen staat het al geïnstalleerd namelijk.

Mijn ervaring met switchen tussen CMS'en met fora en tapatalk ging altijd het soepelste als je niet de standaard dir gebruikte maar die renamede en daar de config files op aanpaste, kan je niet in een cache verhaal terecht komen gezien je naar een andere locatie verwijst.

Ik heb het geen moment gemist sinds de 'verhuizing' en zojuist van mijn telefoon verwijderd :-)

Tapatalk zorgt er iig voor dat ik niet steeds weer moet inloggen en de mobiele weergave van de site is zeer beperkt vergeleken met tpt. En de volledige site is zeer onpraktisch qua grootte. Wellicht dat ie op andere mobiele platforms fijner werkt maar op windows phone 8.1 niet. Ik kan niet eens een lap tekst selecteren, alleen letter voor letter verwijderen. Cursor ergens midden in de tekst zetten? Vergeet het maar.... Vreselijk irritant...

Ik vind de mobiele versie erg prettig, prettiger dan voorheen via Tapatalk. Wel mis ik in de mobiele versie ineens de button 'chat'. Tot eergisteren was die button er wel. Help ;-)

Tapatalk zorgt er iig voor dat ik niet steeds weer moet inloggen en de mobiele weergave van de site is zeer beperkt vergeleken met tpt. En de volledige site is zeer onpraktisch qua grootte. Wellicht dat ie op andere mobiele platforms fijner werkt maar op windows phone 8.1 niet. Ik kan niet eens een lap tekst selecteren, alleen letter voor letter verwijderen. Cursor ergens midden in de tekst zetten? Vergeet het maar.... Vreselijk irritant...

Apart, ja dat klinkt niet handig. Kan je niet ingelogd blijven als je een favorietje aanmaakt van je indexpagina nadat je aangemeld bent? (heb nu na jaren trouwen Windows gebruiker een Android in bruikleen en daar werkt dat wel, zo te horen kan ik het daar dan beter even bij houden?)

Apart, ja dat klinkt niet handig. Kan je niet ingelogd blijven als je een favorietje aanmaakt van je indexpagina nadat je aangemeld bent? (heb nu na jaren trouwen Windows gebruiker een Android in bruikleen en daar werkt dat wel, zo te horen kan ik het daar dan beter even bij houden?)

Nou over windowsphone ben ik verder alleen maar heel positief, maar dit is wel balen idd. Ingelogd blijven werkt tijdelijk, als er wat langer tussen zit ben je toch weer uitgelogd automatisch. Maar dit bericht toch weer met tapatalk ingetypt dus.... HOERAAAAA!!!! :) well done!!!

Helaas houd tapatalk geen rekening met de "filter op forum" instellingen waarmee je bepaalde forums kon uitsluiten in de nieuwe inhoud. Bij de vorige software werkte de functie "genegeerde boards" wel goed.

Misschien een intstelling?

Heel fijn dat 't weer werkt!

Merkte gister dat ik met Tapatalk geen foto kon plaatsen, de upload bleef

steken en kreeg daarna een error message. Zal 't later nog eens proberen.

De TPT homepage geeft topics weer welke niet gevonden kunnen worden. Ze verversen ook niet volgens mij. Via discussions gaat gewoon prima hoor maar ik dacht ik meld het ff.... :)