Jump to content
the dvm

Vragen over de nieuwe forumsoftware

Recommended Posts

Ik kan niet in de shout. Ik moet een heel lang wachten en dan gebeurt er niets. :nee

Waarschuwing punten zijn er als je over de scheef bent gegaan met je uitlatingen.

Dus ga je gang zou ik zeggen :lol

Een simpele F5 doet hier de truc. 

Gelukt

Ik weet alleen niet wat ik moet zeggen :weetnie

Ow, en ben ongeveer 3400 berichten kwijt??? 

Het FBT heeft De Oude Doosch opgeschoond, kan dat het zijn?

Het FBT heeft De Oude Doosch opgeschoond, kan dat het zijn?

Do not touch " the Doosch" ... :zweep

hm, mijn berichten beginnen nu ergens in november 2012....das nie goed nie....., ben toch egt in september 2011 begonnen met de shop, en vanaf oprichting ( januari 2010) hier aanwezig en berichten geplaatst.

Ik ga ff verder zoeken

Nog een vraag:

Wat doen al die verwijderde PB`s in mijn mailbox? (die gemarkeerd staan als verwijderd maar er nog wel instaan) Ikke niet verwijderd!

Ik begrijp dat niet alles in 1 x goed kan gaan met overzetten van een forum, maar wil het wel graag weten aub.

FBT, doe je best met alles terug zetten zoals het was. Ben een beetje de kluts kwijt  :gek  PLEH!

De omhoogknop zit helemaal onderaan op de pagina :-)

Misschien heb ik mijn lenzen verkeerd om in, maar ik zie geen pijltje..... :weetnie

Misschien heb ik mijn lenzen verkeerd om in, maar ik zie geen pijltje..... :weetnie

In het midden dus... heb vijf minuten rechtsonder zitten staren...

Potverdriedubbeltjes!!

Forummen op mobiel via de browser is niet echt een pretje :nee

Wanneer kan ik weer via mijn oude vertrouwde Tapatalk op het forum? :weetnie

Ah, ben ik niet de enigste! :gek

Nog ff wat, onderin staat de mogelijkheid om naar volgend ongelezen bericht te gaan. Handig.

Maar dan kom je wel middenin een topic terecht en zie je niet gelijk in welk topic je bent beland. Eerder stond dat boven ieder geplaatst bericht. Klein dingetje maar tikje irri als je eerst helemaal naar boven moet om te kijken waar iedereen het over heeft en dan weer terug zoeken waar je gebleven was met lezen...

(en die ellenlange lijst met emoticonnetjes gaat vast nog praktisch aangepast worden he? :fluit

Wat doen al die verwijderde PB`s in mijn mailbox? (die gemarkeerd staan als verwijderd maar er nog wel instaan) Ikke niet verwijderd!

Ik begrijp dat niet alles in 1 x goed kan gaan met overzetten van een forum, maar wil wel ff het naadje van de kous hierover weten aub.

Ik was daar ook even van in de war. Maar het betekent niks anders dan dat je gesprekspartner zijn of haar pb'tje aan jou *in zijn/haar eigen mailbox* heeft verwjderd. Je eigen kopie van dat PB'tje heb je nog gewoon, klik er maar eens op.

Maar dan kom je wel middenin een topic terecht en zie je niet gelijk in welk topic je bent beland. Eerder stond dat boven ieder geplaatst bericht. Klein dingetje maar tikje irri als je eerst helemaal naar boven moet om te kijken waar iedereen het over heeft en dan weer terug zoeken waar je gebleven was met lezen...

Yup, het ontbreken van de topictitel boven een bericht vind ik ook erg lastig. Ik open vaak veel vensters vaniuit het algemene overziccht, en die vensters lees ik dan stuk voor stuk, mar op deze manier ben ik letterlijk erg vaak 'de draad' kwijt.

ik mis heel erg de omhoog knop, ik haat scrollen, kan die terug komen misschien?  :worship

En de omlaag knop...Die wil ik ook wel weer...

Of kijk ik daar nou ook dwars overheen?

De forumklok zit in een andere tijdzone. Loopt uurtje achter.

Die kan je aanpassen via:

-Jouw Profiel (bovenaan de pagina naast de knop "Afmelden")

-"Mijn Instellingen"

-Tabblad "Profielinstellingen" (daar opent "Mijn Instellingen" al automatisch mee)

-Tijdzone op "GMT + 1:00 hours" zetten

Ik dacht toch al twee avonden dat ik nu gekneveld was door het ForumBondageTeam, want ik krijg op mijn Windows 8.1 tablet gewoon geen toetsenbord als ik een bericht wil typen. Zowel hier als bij PB's. Maar ik ontdek zojuist bij toeval dat ik daartoe een willekeurige plek in het grijze kader moet aanraken.... Eerst  even rommelen in de marge dus. Pas nadat ik iets getypt heb krijg ik mijn toetsenbord evt. ook weer terug door in de reeds getypte tekst te wijzen. Het lijkt alsof het vak zelf niet herkend wordt als plaats om tekst in te voeren. Omgekeerd krijg ik dus wel heel irritant een toetsenbord dat ik net weg geklikt heb voor mijn neus als ik een smiley wil uitzoeken.....

Jip, op 04 Feb 2015 - 11:33 PM, zei:

Nog ff wat, onderin staat de mogelijkheid om naar volgend ongelezen bericht te gaan. Handig.

Maar dan kom je wel middenin een topic terecht en zie je niet gelijk in welk topic je bent beland. Eerder stond dat boven ieder geplaatst bericht. Klein dingetje maar tikje irri als je eerst  helemaal naar boven moet om te kijken waar iedereen het over heeft en dan weer terug zoeken waar je gebleven was met lezen...

Die functie vind ik ook erg handig en ik zou de titel van het topic ook graag ergens terugzien dan.

Kleine tip: je kunt (het begin van) de topictitel zien in het tabblad van je browser. Maar wanneer je heel veel tabbladen open hebt staan - wat bij mij vaak het geval is - is dat vaak erg ingekort

Edited by Polderjongetje