Jump to content
Evy

white cloud fling

Recommended Posts

Hoi,

vandaag m'n eerste E sigs in huis gehaald, white cloud fling, maar het eerste wat me opvalt is de ontzettend scherpe geur bij het openen van de verpakking. Vrij chemisch en bij het dampen krijg je ook zo'n vreemde smaak in de mond.

Is er iets mis met m'n Esig doe ik iets mis, (zou niet weten wat ;-)

Iemand ervaringen met dit merk?

Alvast bedankt

Om eerlijk te zijn zou ik het je niet kunnen vertellen. Deze wegwerpers zijn er in allerlei verschillende smaken en het zou zo maar kunnen dat de smaak die jij hebt wat scherp ruikt.

Probeer ze gewoon eens en kijkt hoe het smaakt. Smaakt het vies of verbrand, knikker ze dan weg.

En als ik je een tip mag meegeven: Vergeet de wegwerpers en ga voor een herbruikbare/navulbare versie. Zelfs de meest eenvoudige navullers presteren al veel beter dan die wegwerpers en zijn daarnaast ook nog eens goedkoper in het gebruik.

In het begin ruikt het inderdaad erg schep meestal in verloop van een tijdje vervaagd dat het gaat zelfs helemaal weg maar als het te schep is om zelf te dampen zal ik er mee terug gaan hebben ze vast een goede uitleg voor

Ik ken ze niet. Ik ben het wel eens met Chasepoes: als je een beginner bent zou ik je aanraden om iets anders te proberen dan die wegwerpdingen. Ik denk dat je anders misschien heel snel weer terug gaat naar de gewone peuk. Ik zou je adviseren om zoiets aan te schaffen: http://www.rookesigaret.nl/justfog-1453-enkel-starter-set-802/

En als ik je een tip mag meegeven: Vergeet de wegwerpers en ga voor een herbruikbare/navulbare versie. Zelfs de meest eenvoudige navullers presteren al veel beter dan die wegwerpers en zijn daarnaast ook nog eens goedkoper in het gebruik.

Volgens hun site:

- Nicotine vrij

- Extra Light (3)

- Light (6)

- Full (12)

- Zwaar (15)

- Extra zwaar (18)

Wordt verder geen sterkte aangegeven (tussen haakje wat ik vermoed dat erin zit en niet elke smaak is in al die sterktes te krijgen).

Ik bewaar mijn allereerste sigalike (supersmoker), uit nostalgie omdat ik zo toch wel in eerste instantie van het a-roken af kwam, maar ik heb er maar een week gebruik van gemaakt. Na de eerste tien trekjes smaakte het niet lekker meer (beetje brand-achtige smaak) en de batt is zó snel leeg! Ik had wel zes van die dingen omdat ze meer aan de stekker hingen dan dat ik ermee dampte.

Ik dacht bij de aanschaf van het ding/bij het stoppen met peuken dat dat gedoe met flesjes en batterijen veel te ingewikkeld was, maar nee hoor. De Adviezen op dit forum zijn top. Startersetjes zijn niet zo kostbaar en zoveel smakelijker dan een sigalike. Ik ken een paar mensen die ook begonnen zijn met zo'n nepsigaretje en omdat het niet beviel, gaat de boel in de kast en gingen ze weer peuken. En dat is zó zonde!

Heel veel succes en ze helpen je er hier wel doorheen hoor :-)