Jump to content
Sign in to follow this  
VapenMetVinnie

De KangerTech Subtank + 24 AWG Microcoil

Recommended Posts

Deze week in Vapen Met Vinnie gaan we kijken naar de Kangertech Subtank... Een meegroeitank voor de damper die zo uit de verpakking dikke wolken wil blazen en later aan de slag wil met zelf spoelen bouwen... Vinnie trekt hem helemaal uit elkaar, bouwt er een vette coil op en vergelijkt hem met de Lemo.

Wat zitte nou nog te lezuh jonguh?! Filmpke kijken!

Superleuke stijl en vorm. Mag ik dan toch een puntje van kritiek leveren? Nee? Doe het lekker toch.... Bepaalde gedeelten vooral het stukje met de build zijn erg onderbelicht.

Ff naar de gamma, bouwlampske, BAM! (niet slecht voor een Rotterdammer heej)

En doe iets aan die galm jonguh!

Met jouw tempo hoogst vermoeiend voor de oortjes omdat al het schelle versterkt wordt....

Maar alles opbouwend bedoeld want ik vind je filmpjes verder supergebalanceerd, informatief en gewoon heel lollig :)

Lekker doorgaan zo! :)

Heej Wally, die onderbelichte scene is niet thuis opgenomen, dus ik moest daar ff roeijuh mee de riemuh die ik had, en dat licht.... doar hedde heulemoal gelijk in en dêh goan we aanpakkuh!!! Thanks voor de reactie!

hey Vinnie,

Wow.. wat een review!

Ondanks dat je structureel "dan" en "als" verkeerd gebruikt (ja, da hedde gei gezeet gehad), was dit een erg duidelijke, vlotte en enthousiaste review, waardoor ik niet eens doorhad dat de video behoorlijk lang was.

Het is dat ik de subtank net een 1 dag binnen en in gebruik heb (op een iStick 30w), want ik heb de laatste week inmiddels al een stuk of 10+ reviews + er ook nog flink veel gelezen.. maar deze is concreet verreweg het meest toegankelijk EN compleet en begrijpbaar.. top, top, TOP! Ga hem zeker veel delen komende weken/maanden!

Heb je meteen ook een vraagteken waar ik al dagen mee zit ook voor me opgelost.. Atlantis vs. Subtank, had al gekozen voor de Kangertech maar zelfs klein uurtje geleden nog bij een post van Vapingtoos gevraagd of hij bij de review die aangekondigd werd indepth op de Atlantis om stil te staan vs. de Subtank..

Alle reviews tot nu toe vond ik of te persoonlijk qua keuze.. of te "het maakt niks uit welke je neemt", jij geeft duidelijk het verschil aan.. mooi nu hoef ik geen Atlantis meer extra te kopen..

Blijft er mooi weer budget over voor een Lemo.. (hoe komt het toch dat ik die nu OOK wil  :kwijl )

Daar nog wel een vraagje over.. bedoel je de Lemo atomizer, of Lemo drop?

groet

Tim

Hey Datrax, tof om te horen dat je je kunt vinden in mijn reviews! Het verschil tussen de "full-size" Lemo en Lemo Drop is nihil, maar het lijkt erop alsof de Drop iéts meer smaak heeft. De grote Lemo kun je echter veel meer juice in kwijt... Deze week eerst nog een review van de Cloupor Mini en volgende week is het Lemo time! Volgende week ga ik de Lemo Drop behandelen en ik vergelijk hem met de "full-size" Lemo. We bouwen er een dikke coil op en ik ga mijn ongezouten mening geven, want ondanks dat de Lemo een super tank is met een smaak die ik tot op heden nog niet in andere RTA's ben tegengekomen, zitten er wel wat kwaliteit-issues in... maar laat dit je niet tegenhouden! Mocht je voor 1 Februari nog een leuke RTA willen aanschaffen, dan zou ik de Lemo (maakt niet uit welke versie) 100% aanraden!!!

hey Vinnie,

behoorlijk fan inmiddels.. heb ook je vapen-voor-dummies al gepost op mijn facebook, en hou hem bij de hand voor de nieuwsgierige roker en/of kritische persoon die geen idee heeft waar hij op tegen is ;)

Zojuist nog een zwarte 5ml kunnen vinden bij smokesmarter voor 31,95 - happy!

Niet mijn smaak kleur, maar drop was uitverkocht en de RVS 5ml ook.. dus ogen dicht en bestellen.. ik ga smaak chasen ;)

Gelijk ook even een flesje Vaponaute 'under the sea' meegepikt..

Lijkt me complex genoeg (4 soorten mint, meloen, gin, komkommer, lavendel en koriander.. ) om te kijken of de Lemo die subtiele verschillen omhoog kan halen zonder dat het een groot menthol of koriander feest is.. en daarnaast mijn eerste flesje uit het zuiden.. eens kijken of die Fransen er wat culinairs van gemaakt hebben ;)

Thanks nogmaals, had de Lemo gezien en overgeslagen.. blij met je aanbeveling!

groet

Tim