Jump to content
Sign in to follow this  
angie

ingelogd blijven

Recommended Posts

Standaard had ik ingesteld dat ik altijd blijvend alleen maar op inloggen hoef te klikken, zonder steeds opnieuw mijn naam en wachtwoord in te hoeven typen. Dit werkte altijd, alleen nu niet meer :sip . Moet nu steeds weer mijn naam en ww intypen. Irritant hoor............is er iets gewijzigd in mijn instellingen? Ik heb voor zover ik weet niks veranderd of aangepast.........zijn er meer die dit hebben?

Guest Karlo

bij mij staat het kant en klaar voorgedrukt in de vakjes, moet alleen op enter drukken.

en ja, er is wel iets veranderd dus kan daar mee te maken hebben.

:sip :sip werkt niet :sip :sip . Wie regelt dit soort zaken? Doe jij dat Karlo, of Kevin?

Graag even naar kijken. Heb keurig ingevuld, dat ik blijvend ingelogd wil staan.............maar moet nu toch echt steeds gebruikersnaam en ww invullen, elke keer opnieuw.

ik had daar gister en eergister ook last van maar is toch opgelost nu, misschien kan je bij extra internet opties effe dingen wijzigen zoals dus geschiedenis verwijderen , naar geschiedenis behouden ofzoiets :e15

Succes  want zo is het balen voor je laat even weten of het nu wel lukt , we wachten het af  :duimen

De geschiedenis kun je rustig weggooien, als je de cookies maar wel behoudt.

Ik gooi liever van tijd tot tijd alles weg, dan ben ik tenminste ook een hele hoop ongewenste cookies kwijt.

Ik heb nergens last van  (klop klop)

Ik verwijder ook regelmatig mn cookies, met ccleaner, maar het cookie van het forum heb ik in mn lijstje staan van te bewaren.

Guest BoilingOil

Het kan zijn dat een verandering in het forum de bestaande cookie verouderd heeft. In dat geval kan het helpen de oude cookie te verwijderen en een nieuwe te maken.