Jump to content

liquid doos België


klaasdm

Recommended Posts

Hallo allen,

K ben hier ondertussen al even aan het rondbrowsen op het forum en vind het concept van de doos geweldig!!

Nu was ik aan het denken dat er hier precies toch ook genoeg Vlamingen/belgen op het forum zitten om een doos te beginnen in België.

Hoe denken jullie hierover?

Ik wil ze best opstarten heb ondertussen wel best een juice of 6-7liggen die ik zelf niet lekker vind maar op zich niet slecht zijn en waar misschien iemand anders blij mee wordt. En ik zou het triestig vinden om ze for ever in mijn kast laat liggen omdat ik ze niet lekker vind.

Laat jullie horen en misschien kunnen we ook voor de belgen een mooie doos opbouwen..

Link to comment
Share on other sites

Wel het was vooral om de verzendkosten een beetje te drukken dat ik dacht van een tweede/Belgische doos te maken. We zouden deze vervolgens met kiala (4,5euro)of met de post(4euro)kunnen versturen. Kiala kan tot 15kg dus kunnen best wat liquids in. (en k denk dat de post ongeveer hetzelfde moet doen want die proberen te concurreren met kiala).

Dus kort door de bocht vijf euro en een tochtje voor aflevering. Lijkt me best mee te vallen als het een leuke doos is.

Link to comment
Share on other sites

ik koop enkel in stenen winkels en ook liever geen chinese liquids  (al weet ik niet waar sedansa in bxl hun liquid haalt)

Bijna alle die ik heb komen van e-life (esense liquid) en 2-3 van sedansa.

In mijn vriendenkring zitten nog niet zoveel dampers en die kopen hun liquid op dezelfde plaats dan ik dus daar kan ik niet extra bij proeven. (is ook daarom dat ik stenen winkels leuker vind al kom ik nog steeds thuis met dingen die ik achteraf niet lekker meer vind)

Vandaar dat de doos geniaal lijkt en onze liquids staan anders toch maar te verkommeren in de schuif/bak...

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Wel het was vooral om de verzendkosten een beetje te drukken dat ik dacht van een tweede/Belgische doos te maken. We zouden deze vervolgens met kiala (4,5euro)of met de post(4euro)kunnen versturen. Kiala kan tot 15kg dus kunnen best wat liquids in. (en k denk dat de post ongeveer hetzelfde moet doen want die proberen te concurreren met kiala).

Dus kort door de bocht vijf euro en een tochtje voor aflevering. Lijkt me best mee te vallen als het een leuke doos is.

Zelf ben ik een kaaskopke dus zal ik sowieso niet meedoen, maar vind het wel echt leuk als de zuiderburen ook zo'n initiatief nemen :duim

En als bij jullie de verzendkosten ca 5 euro zijn dan is dat goedkoper dan bij ons, wij betalen hier 6,50 voor een pakketje tot 10 kilo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...