Jump to content
lucky

Cloupor mini

Recommended Posts

De Cloupor mini heeft een koperen schroefdraad, die dus snel kapot zal gaan.

Hier een Spanjool die laat zien hoe geweldig de Cloupors 'ventileren' (vanaf 1.10 min):

Ducktape doet wonderen :zoef

De Cloupor mini heeft een koperen schroefdraad, die dus snel kapot zal gaan.

Hier een Spanjool die laat zien hoe geweldig de Cloupors 'ventileren' (vanaf 1.10 min):

Ducktape doet wonderen :zoef

Valt niet op ook, zelfde kleur

Verzonden vanaf mijn Vamo v5 met behulp van de EHPRO Kayfun

En zijn er al gelukkige eigenaren die kunnen bevestigen of dit ding stepdown heeft?

Damn You Auto Cucumber, Wait I Mean Auto Correct 

oke hier net binnen gekregen hij meet de ohm waarde 2 cijfers achter de komma ben nu aan het uitvogelen of die dus een wachttijd heeft voor de slaapstand maar duurt even voor hij überhaupt in de slaapstand gaat geloof ik hahahahahah zoals ik het nu kan bekijken geen wachttijd en 7 watt is het laagste wat de mini kan ik heb nu een 1.45 ohm coil op 7 watt en dan is de voltage  3.20

2.12 Ohm 7 watt zegt hij 3.84 volt maar heb hem net pas uitgepakt dus ga nog even spelen, morgen gaan ze op de bus naar de nieuwe eigenaren.

:cheerpon copy/paste uit 'mijnpakket.postnl.nl:

di 6 jan 2015

15:00-17:00

Hee, eindelijk een boxmodje kunnen uitkiezen? :duim

... en of-ie een wachttijd heeft als-ie uit de slaapstand komt...?

Van wat ik uit het relaas van de Duitser heb begrepen gaat ie pas na 2 minuten in de slaapstand en duurt het 1 seconde voordat ie daar weer uit is.

Heb me door de video van die geweldig trage duitser heengeworsteld, en hij zegt dat als de mod in de slaapstand gaat, als je daarna vuurt, dat het een seconde duurt voor je daadwerkelijk kunt dampen. Hij zegt het in een tussenzinnetje, alsof het iets normaals is.

Voor mij betekent dat wachten op de 30W istick :)

Die keus was eigenlijk al gemaakt.

Vandaag was het meer een kwestie van op F5 drukken 'until the child was born'  :ja

Ik ga nu gauw een sokje voor haar breien :zoef

Die keus was eigenlijk al gemaakt.

Vandaag was het meer een kwestie van op F5 drukken 'until the child was born'  :ja

Ik ga nu gauw een sokje voor haar breien :zoef

leuk dingetje hoor. Wel een overdwarslezertje (dat is nu een woord), maar een beetje dwarsheid is wel goed :ja:grins

Van wat ik uit het relaas van de Duitser heb begrepen gaat ie pas na 2 minuten in de slaapstand en duurt het 1 seconde voordat ie daar weer uit is.

is de mini toch stukken sneller dan die Duitser :zip

Ben intussen ervaren dwarslezer.

(Ik heb de hele week mijn notebook op zijn kant gezet) :haas

[me=Mr Wrong]probeert zich hier even een voorstelling van te maken....... [/me]

Nope, kan me niets bedenken :grins

voor mij is het vervelende niet die 1  of 2 seconde voor ie uit de slaapstand komt, maar de snelheid waarmee  die daar weer ingaat. In de DNA30  die ik heb is dat zo snel dat  ik altijd een vertraging heb. De 2 minuten die deze heeft, lijkt me eigenlijk ruim genoeg  om er in de praktijk niet teveel last van te hebben.

2 minuten? Die kans gaat'ie echt niet krijgen! :zweep

Ach joh, met een seconde is ie weer aan. Zolang kan je wel wachten :grins

En hoe zit het met het batterij dekseltje waar de Spaans talige kerel in het filmpje over had?

Verzonden vanaf mijn Vamo v5 met behulp van de EHPRO Kayfun

Dat batterijdekseltje schijnt er niet altijd even lekker op te zitten. Snap ook niet dat ze niet voor iets anders hebben gekozen ipv een magneet. Klik-schuif-systeem of zo.

De Spanjaard heeft ook een Zwarte (en een nieuwe of andere zilveren?) gekregen. Wellicht dat iemand die Spaans kan verstaan kan kijken hoe het met de batterij deksel van die Zwarte zit en of die zilveren van 'm een uitzondering was. Ik hoor 'm een paar keer het woord "Fantistico"gebruiken dus dat klinkt dan wel goed  :wink

[youtube]http://youtu.be/46uCyfOdVuA

Ik heb vandaag de nieuwe Cloupor mini opgehaald en geen problemen met de batterij deksel.

hij sluit perfect met die magneetsluiting, niks mis mee en veel makkelijker als iedere keer de deksel te moeten openschroeven.

Dus ik ben er tevreden mee, een leuk en handig klein boxmodje.

Ik heb vandaag de nieuwe Cloupor mini opgehaald en geen problemen met de batterij deksel.

hij sluit perfect met die magneetsluiting, niks mis mee en veel makkelijker als iedere keer de deksel te moeten openschroeven.

Waar heb jij die opgehaald?

Waar heb jij die opgehaald?

Deze komt bij hadivape.nl weg..

handcheck7.jpg