Jump to content
leeuwtje

J Well Franse e-smokewinkel in Amsterdam

Recommended Posts

Dat ik er (wellicht foutief, in dat geval sorry) vanuit ga met de eigenaar van doen te hebben, of iemand van marketing van J Well

Mocht je dit zijn. Geen probleem. En nogmaals, ik HOEF geen gelijk te hebben.

In ieder geval ben je van harte welkom.

On 22-12-2015 at 09:48, the martin said:

Dat riekt enigszins naar zwartmakerij..

(Even los van de andere geposte ervaringen. Die veel genuanceerder zijn)

En Gigi... Net aangemeld, 1 post, mag ik gokken .....

Gezien het feit dat meer mensen die ervaring bevestigen is daar toch geen enkele reden toe?

Dan kun je beter bedanken voor de waarschuwing.

Ik kom af en toe bij J-well in de Westerstraat om een flesje te kopen,en ja...het spijt me  ik mag 'm graag..Voor andere spullen ga ik een paar straten verder bij E-blow. En de Flavor Art van Primera vind ik lekker. En, boven alles, ik koop liever in een bakstenen winkel.

Edited by richard-V

Richard, waarom zou het je spijten? Als je goede ervaringen hebt met die shop, dan is dat ook de moeite waard om te vermelden. Het forum wordt daardoor alleen maar een rijkere informatiebron voor zowel consumenten als shophouders. En dat is belangrijk, want we willen uiteindelijk allemaal een gevarieerde en florerende dampwereld.

Dit riekt naar zogenaamde shit and run reviews.

Iemand meldt zich aan, plaatst 1 post met een sterke mening over een prouct of bedrijf en post daarna nooit meer iets (met uitzondering van een boze reactie op anderen die argwanend op die eerste post reageren).

Dit zie je op de bekende consumenten fora zoals Radar heel vaak gebeuren.

Ik geloof geen enkele review van iemand met maar 1 post, positief of negatief. Tenzij het bevestigd wordt door gevestigde forum leden.

Hi iedereen,

Mijn ervaringen met de gekke fransoos waren eerder hilarisch dan slecht te noemen. Deze meneer is totaal contact gestoord en ik heb hem (bij klachten van binnenkomende klanten) vaporizers in de prullenbak zien gooien en klanten naar buiten zien duwen. Voor sommigen een slechte ervaring, ik kon er wel om lachen. Mijn vaper werkt overigens wel erg goed. 

Weet iemand ook in hoeverre de liquides die JWELL verkoopt de gezondere versie zijn? Ik lees hier en daar verhalen over Popcorn Lung, en dit zou dan weer gelinkt zijn aan liquides met een bepaald stofje er in.... iemand??

Als dit je eerste post in deze groep is,denk ik dat je op de verkeerde plek bent..Je kán beginnen met: hallo,ik ben die en die,enz.etc.?

En er is heel veel te lezen over de onzin van popcorn long.

9 hours ago, Rickw57 said:

Grappig dat hier steeds nieuwe mensen komen met ervaringen over de shop, en vervolgens pleiten zijn.

Dat viel mij ook al op

Wie zegt dat ik pleiten ben? Ik heb het 

forum simpelweg niet de hele tijd aan 

staan.

Ik vond het gewoon grappig om te lezen over hem aangezien ik zelf ook slechte doch grappige ervaringen heb met de beste man. 

Maargoed, ik kan zien dat jullie erg snel op jullie digitale piemeltje getrapt zijn mbt de regels van dit forum dus succes

verder!

Wie zegt dat ik pleiten ben? Ik heb het 

forum simpelweg niet de hele tijd aan 

staan.

Ik vond het gewoon grappig om te lezen over hem aangezien ik zelf ook slechte doch grappige ervaringen heb met de beste man. 

Maargoed, ik kan zien dat jullie erg snel op jullie digitale piemeltje getrapt zijn mbt de regels van dit forum dus succes

verder!

Zo moet je het niet zien. Het Was niet persoonlijk bedoelt. Het Is namelijk niet de eerste keer dat er uitingen worden gedaan over een shop(veelal in slechte zin) door een persoon met maar 1 post. Als dat vaak voor komt, IS de logische reactie bij een persoon die hetzelfde doet, dat diegene zich alleen heeft aangemeld om even wat "negatiefs" te zeggen over de shop en vervolgens weer te verdwijnen.

Is dat in jouw geval niet zo, excuus. Wat je wel kan doen, is jezelf even voorstellen in het voorstel-topic. Dan weten We wie je bent en waar je vandaan komt. En dan kunnen We je posts ook serieuzer nemen ;)

Ik was maar al te blij met deze winkel. Tijdens en dagje shoppen in Amsterdam kreeg ik problemen met mijn clearomizer. Heb toen op mijn mobiel de dichtstbijzijnde shop opgezocht en dat was deze. Heb toen een clearomizer gekocht die het niet lang heeft gedaan toen ( was geloof ik een ce5?). Maar ik kon in elk geval weer verder dampen tot ik thuis was. De liquid die ik daar toen heb gekocht is de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad en ik heb er inmiddels al heel geprobeerd. Helaas zijn de liquids niet de goedkoopste en als je via het net besteld komen er nog bijna 6 euro aan verzendkosten bij. Waren de kosten lager geweest dan had ik ze zeker vaker besteld bij j Well. Ook de Franse man was erg vriendelijk al ging het praten niet altijd even makkelijk .

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Wat ik een heel goede en fijne winkel vind in Amsterdam is de Puff store. Deze zit in Amsterdam zuid in de Maasstraat (nr.73). Goed bereikbaar met trams 4 en 12.

Je wordt hier altijd erg vriendelijk te woord gestaan en krijgt goede hulp en uitleg!

Je kan er ook smaakjes proeven; ze hebben lekkere smaakjes (eigen merk)...

Ik kom er graag.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Net bij de winkel in oost geweest.

Mooie winkel.  

Sympathieke verkoper. Weet waar ie over praat. Gaf nog een opmerking over mijn mod die had hij nog nergens gezien.

Veel unieke smaken die ik nog nergens heb gezien. 5 flesjes meegenomen.

Niet de goedkoopste met bijna 30 euro.

kom echt nog wel een keer terug voor meer als ik in de buurt ben.