Jump to content

SaveVape.nl


Guest esjeka

Recommended Posts

1 hour ago, Luc rafc said:

Toch nog besteld .als ik 1 x100ml klik is die niet op voorraad als ik er 10 neem wel ???? Raar he'.

Elders zaten de 10x100ml netjes verpakt in dozen op maat. Dan is voorraad van het een niet gelijk aan voorraad van het andere.

Link to comment
Share on other sites

Toch nog maar een litertje extra besteld bij Save vape en die kortingcode gebruiken scheelt toch behoorlijk. Ik had in de afgelopen weken al een paar litertjes besteld voor de gewone prijs van 84,95 maar nu met die code :  forumvc1 is de prijs 65 Euro voor een liter van 48mg en dat vind ik wel een fijn prijsje. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Super snel!!op mijn track en trace moet het nog vertrekken .kom ik daarjuist thuis en vind ik een' 'niet thuis ''briefje van post nl .

Opgezocht op nr : pakje van save vape .

Terug track en trace gezien daar moet het nog opgehaald worden ????zieke op die dienst????

Hoe weet je nu wanneer het aankomt???

Als hun t&t up to date had geweest had ik iemand thuis voorzien.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vandaag ontvangen en gelijk een flesje open gemaakt om te snuffelen.

 

Ik heb bij betaalbare base van verschillende leveranciers onprettige geurtjes geroken, maar ik kan opgelucht zeggen dat deze bijna geen geur heeft.

 

Ik ben hier heel erg blij mee, had ik de rest van mijn voorraad hier ook maar gekocht.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Niels said:

Vandaag ontvangen en gelijk een flesje open gemaakt om te snuffelen.

 

Ik heb bij betaalbare base van verschillende leveranciers onprettige geurtjes geroken, maar ik kan opgelucht zeggen dat deze bijna geen geur heeft.

 

Ik ben hier heel erg blij mee, had ik de rest van mijn voorraad hier ook maar gekocht.

en dat is de rede dat ik lekker blijf kopen bij savevape  

nooit geen klachten en gewoon goed spul

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, The Unknown said:

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar bijna 2 weken geleden een mail verstuurd maar krijg geen antwoordt, ook op mijn vraag in het topic "voorraad" krijg ik geen antwoord, ik ben dit toch niet gewend van Savevape.

Heb je in het topic voorraad ook de post van Frank van 15 september gelezen? 

Link to comment
Share on other sites

@Wout Ben bang dat ze er (hier) niet op mogen reageren ivm TPD. Ze mogen alleen nog verkopen wat ze op voorraad hebben (en daarna wordt het volgens TPD reguleringen max 20mg/ml per 10 ml). Ik zie op de site dat er in de door jou gewenste verhouding nog wel wat wordt aangeboden (van CdD).

Link to comment
Share on other sites

20-11-2016 gaat het pas in (las ik elders in een bericht van SaveVape) dus het kan nog net. Vanaf die datum mag er nog gedurende een half jaar de bestaande voorraad opgemaakt worden, dus ik denk dat ze nu druk bezig zijn om een gigantische voorraad aan te leggen...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, tsiis said:

@Wout Ben bang dat ze er (hier) niet op mogen reageren ivm TPD. Ze mogen alleen nog verkopen wat ze op voorraad hebben (en daarna wordt het volgens TPD reguleringen max 20mg/ml per 10 ml). Ik zie op de site dat er in de door jou gewenste verhouding nog wel wat wordt aangeboden (van CdD).

 

Bedankt voor het reageren! Klopt van CDD hebben ze nog de 6 en 12mg op voorraad, maar ik wil juist de 36mg. De 48mg bunkerbase is er ook nog, maar daar heb ik de vorige keren wat problemen mee gehad, dus liever de de CDD 36mg. 

34 minutes ago, JaWa said:

20-11-2016 gaat het pas in (las ik elders in een bericht van SaveVape) dus het kan nog net. Vanaf die datum mag er nog gedurende een half jaar de bestaande voorraad opgemaakt worden, dus ik denk dat ze nu druk bezig zijn om een gigantische voorraad aan te leggen...

Ik hoop dat ze dan nog ff een fikse voorraad gaan aanleggen! Als ik moet overschakelen naar kan en klare eliquid, word het voor mij bijna net zo duur als dat ik betaalde voor roken toentertijd :(

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Wout said:

 

Bedankt voor het reageren! Klopt van CDD hebben ze nog de 6 en 12mg op voorraad, maar ik wil juist de 36mg. De 48mg bunkerbase is er ook nog, maar daar heb ik de vorige keren wat problemen mee gehad, dus liever de de CDD 36mg. 

 

Waarom dan niet direct bij CDD bestellen als Frank het niet op voorraad heeft?

https://www.clubderdampfer.de/basisliquid-vg-99-5-36-mg-ml-100-ml.html

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...