Jump to content

Recommended Posts

Ik heb zojuist wat spullen in mijn mandje gedaan, en wil nu de bestelling verder afronden.

Ik kom echter niet verder dan d pagina met adresgegevens, en daar ontbreekt de knop om naar de volgende pagina te gaan, waar ik de verzendmethode kan kiezen?

Kan het zijn dat er iets niet goed gaat met de url's?

Ik heb het via Edge, Chrome en Firefox geprobeerd, en ook op de gsm.

Met vriendelijke groet.

Hoi S1L3nc0r,

We zijn hier mee bezig om dit te verhelpen. Hopelijk lukt dit vandaag en anders zal het morgen

weer ok zijn.

Gr Frank

Dank je Frank, dan ligt het iig niet aan mij.

Succes met het oplossen.

Kijk eind van de middag of morgen wel weer eens, zit geen haast achter.

Groet Richard

PS: Blijft wat in de winkelwagen zit wel 'gereserveerd' staan?

Edited by S1l3nc0r

@S1l3nc0r bestelling bleef hier aantal uur in de winkelwagen staan vanmorgen weer opnieuw erin gedaan en tot nu toe blijft het netjes erin zitten

Als alles is ingevuld en je drukt op enter gaat ie naar de volgende pagina. Had net collega met hetzelfde probleem en kwamen er achter dat met "enter" je wel naar de volgende gaat.

heb Firefox geinstalleerd en hier werkt het ook helaas alleen een flavor misgelopen die gister nog wel op voorraad was haha zie je maar hoe snel het kan gaan

maar goed dus tot nu toe chrome wel

Firefox ook

en                                     explorer werkt niet met enter toets

Superbedankt voor het snelle oplossen en het kan wel eens zijn (speculatie) dat de site veen uit de lucht was omdat ze bestelformulieren/pakbonnen hebben aangepast gezien deze ervaringen...

Hoi Dampertje,

De 9 x 100ML 48MG PG word vandaag nagezonden Tr & Tr =  **
We hebben het intern inmiddels aangepast.

Groetjes en sorry voor t ongemak
Nicole

Chapeau voor SaveVape, samen worden we steeds sterker!

Perfect.

Ik heb gisteren de truc al uit kunnen halen met de Enter knop, en zie dat jullie mijn bestelling zelfs al verzonden hebben.

Sjappoo!

Deze zijn weer op voorraad.

Gr Frank

Hi Frank,

Ik zat met spanning te wachten... Maar niet binnen gekomen??

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

13 hours ago, Danny said:

Hi Frank,

Ik zat met spanning te wachten... Maar niet binnen gekomen??emoji26.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Nog niet........

Kunt u mij vertellen wanneer de CDD TABAK AROMA NO.117  

weer op voorraad komt wil deze graag proberen

On 8-4-2016 at 12:38, SaveVape said:

Het assortiment van Flavour Art word over 2/3 weken flink uitgebreid en deze smaken zullen dan ook verkrijgbaar zijn Mouzie

Ik snap best dat jullie het druk hebben, maar dit voelt inmiddels wel heel teleurstellend.

We zijn nu bijna 3 maanden verder, niets is al een hele tijd meer aangevuld van flavourart en de nieuwe smaken zijn ook nog steeds niet te zien.

Hoi Mouzie,

Het heeft niets met de drukte te maken maar met de Importeur schappen van Flavour Art Italie.

Voorheen bestelde wij Direkt uit Italie en nu moet dit via een Importeur ( met flinke prijs verhogingen )

Wij zijn in onderhandeling met Flavour Art hierover maar dit gaat niet erg vlot.

Mocht dit op niets uitlopen dan zullen wij BULK inkopen via de USA en zelf afvullen.

Gr Frank

Omdat het overleg met de Importeur niet echt opschiet, hebben we besloten om Flavour Art 

in Bulk in te kopen.

De huidige soorten in ons assortiment zijn al besteld in Gallons, maar we zullen ( nog ) niet het hele assortiment

van Flavour Art gaan voeren. Wel willen we uitbreiden met een 15 tal smaken, dus graag aangeven welke aub.

Gr Frank

Ik ben fan van de Fuji Apple. 

Deze kon ik alleen niet meer vinden op jullie site.

Heb hem al eens besteld bij je.

Red touch strawberry, kiwi, red summer watermeloen en fuji apple zijn flavours die ik graag in BULK zou willen zien. Veel gebruikte flavours in ieder geval.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Wat is bulk? Aangezien ik van FA altijd relatief weinig flavoring gebruik ten opzichte van bijvoorbeeld TFA en Capella.

Verder: Fresh cream, vienna cream, cookie, meringue, marshmallow en classic vanilla.

Wat is bulk? Aangezien ik van FA altijd relatief weinig flavoring gebruik ten opzichte van bijvoorbeeld TFA en Capella.

Verder: Fresh cream, vienna cream, cookie, meringue, marshmallow en classic vanilla.

Bulk staat algemeen bekend voor "meer". Dus ipv dat je een standaard flesje van 10ml koopt, koop je een grotere fles van 30-120ml. Bij savevape staan er al veel BULK flavours van tpa en capella, waarbij je kan kiezen tussen 30ml, 60, 90 of 120ml (dacht ik) flavour flesjes.