SaveVape Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Hoi Roderik, De mail is wel beantwoord ( misschien in je spambox ? ) Ik heb net je PB beantwoord . Gr Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Franky Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 (edited) Gisteren (20/05) flafours besteld en vandaag (21/05) al netjes geleverd in België......top service Edited May 21, 2016 by Franky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knak Posted May 22, 2016 Share Posted May 22, 2016 On 20 mei 2016 at 9:07 AM, SaveVape said: Hoi Knak, Volgende week zou het binnen moeten zijn Gr Frank Durf het bijna niet te vragen. ...maar... Mt Baker - Thug juice? heb vooralsnog geen zin om uit te wijken naar andere shops, dus hoop begin deze week :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted May 22, 2016 Share Posted May 22, 2016 Hoi Knak, De Thug juice ( en andere ) komen Dinsdag as binnen. Gr Frank 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knak Posted May 22, 2016 Share Posted May 22, 2016 3 hours ago, SaveVape said: Hoi Knak, De Thug juice ( en andere ) komen Dinsdag as binnen. Gr Frank Ik heb je ergens iets zien schrijven over het uitbreiden van samples (1ml) van het bestaande assortiment. Gaat dit nog realiteit worden? Er is al een redelijk aanbod aan samples, maar er is nog een hele hoop waarvan ik dus geen 10ml wil bestellen wegens onduidelijkheid /onzekerheid of dat wel de moeite waard is. Zijn er daadwerkelijk plannen om van alle aangeboden concentraten samples te verkopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparkle Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 On 19-5-2016 at 19:38, Sparkle said: Hi Frank, heb mijn winkelwagentje vol gegooid, ga zo afrekenen hihi. Heb alleen sinds de eerste bestelling op de loer gelegen voor MOM&POP Flavor Strawberry & Cream. Heel benieuwd of dit mijn ADV zou kunnen worden. Hoop dat ik die de volgende keer kan bestellen dan? Heb er ook geen sample voor kunnen vinden helaas. Alvast bedankt voor jouw tijd en reactie, Grtz Nicole Heel jammer dat mijn berichtje niet beantwoord is.. Had ook nog een vraag over wanneer Uwes Erdbeermilch aroma weer op voorraad is. Fijne maandag. Grtz Nicole Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 1 hour ago, Sparkle said: Heel jammer dat mijn berichtje niet beantwoord is.. Had ook nog een vraag over wanneer Uwes Erdbeermilch aroma weer op voorraad is. Fijne maandag. Grtz Nicole Hoi Nicole, De Uwes Eerdbeermilch is besteld alleen zat deze niet bij de recente levering en zal waarschijnlijk bij de volgende levering zitten van CdD. Betreffende M&P zijn we bezig alle casnummers in orde te maken ivm TPD2, zodra deze klaar zijn ( deze week ) zullen ook deze weer voorradig zijn. Gr Frank Ps: ik heb over je berichtje heen gekeken.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparkle Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 (edited) Thank you! Ik ga het volgende week in de gaten houden en af en toe dan snuffelen op jullie site. Als het goed is krijg ik morgen jullie order geleverd met een hele hoop aroma's dus kan nog even vooruit. Maar die uwes heb ik net geproefd, dus die mag blijven haha. Ik wacht rustig af op de M&P slagroom aardbeitjes. Fijne avond, Grtz Nicole Edited May 23, 2016 by Sparkle Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 BESTE DAMPERS, WOENSDAG AS WORDEN WE WEER VOORZIEN VAN PG EN KUNNEN WE DE ACHTERSTANDEN WEGWERKEN. ALLE KLANTEN DIE HEBBEN MOETEN WACHTEN ONTVANGEN BIJ HUN BESTELLING EEN LEUKE EXTRA VOOR HUN GEDULD. GR EN SORRY VOOR T ONGEMAK FRANK 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vapevos Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 On 20-5-2016 at 22:14, SaveVape said: Hoi Vapevos, Het probleem is dat we 5 x zoveel bestellingen hebben gehad als normaal, tevens zijn er vertragingen bij onze PG leverancier. Alle producten zijn aanwezig op PG na. We verwachten dat het begin volgende week opgelost zal zijn. Natuurlijk vind ik dit heel vervelend, maar door de house in Europa is t helaas onmacht. Mocht je heel krap zitten, maak even een ticket aan op de site en dan kunnen we een deelverzending doen en de niet aanwezige PG producten kosteloos nazenden. Wel zullen we bij alle bestellingen van mensen die vertraging hebben een leuke compensatie doen. Nogmaals ik betreur dit ten zeerste. Gr Frank Hoi, Ik had een vraagje, ik zie nu dat er wat dingen op voorraad zijn die dat niet waren op de dag (vorige week dinsdag)dat ik bunkerbase etc. had besteld. Als ik nu weer bestel zit ik met 2x verzendkosten terwijl mijn eerdere order met bunkerbase nog niet is verzonden. Hoe krijg ik het voor elkaar om nog wat toe te voegen zodat alles straks in één doos kan met 1 keer verzendkosten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 58 minutes ago, Vapevos said: Hoi, Ik had een vraagje, ik zie nu dat er wat dingen op voorraad zijn die dat niet waren op de dag (vorige week dinsdag)dat ik bunkerbase etc. had besteld. Als ik nu weer bestel zit ik met 2x verzendkosten terwijl mijn eerdere order met bunkerbase nog niet is verzonden. Hoe krijg ik het voor elkaar om nog wat toe te voegen zodat alles straks in één doos kan met 1 keer verzendkosten? Hoi Vapevos, Het beste even een ticket aanmaken op onze site, dan kunnen de dames hierop antwoorden. Gr Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vapevos Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Hoi Frank, Ik heb een ticket aangemaakt, hopelijk zijn de CdD aroma's nog beschikbaar tegen de tijd dat de ticket beantwoord wordt morgen.. Mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knak Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Alles is er behalve red astair en thug juice mn vinger jeukt om om bestellen te drukken, echter kost me dat dubbel wat leveringskosten betreft Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Beste Dampers, Aangezien we conform de TPD2 geen reclame meer mogen maken zullen we dit niet meer doen. Wel zullen we jullie blijven voorzien van nieuwtjes betreffende Aroma`s en die zullen er nog veel komen. ( we hebben nog 200 aroma`s op voorraad die door de drukte nog niet op de site staan ! ) We zijn nu hard bezig om al de door ons aangeboden Aroma`s te voorzien van de juiste Cas Nummers, houdbaarheidsdatum en verplichte wetgeving om deze conform de Duitse Voedsel Wetgeving te voldoen zodat we op dit vlak niet meer afhankelijk zijn van de TPD2 ( 3 en 4 ) Tevens zullen we onze eigen producten registreren zodat deze ook TPD 2 proof zijn. Gr Frank 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Dus als ik het goed begrijp gaat die pg aan de bestellingen toegevoegd worden en kunnen wij eind volgende week verwachten? ? Niks te vroeg ik vertrek 10/6 op vakantie en hoop de levering dan te hebben Want ik ben een maand weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Ik zit ook nog steeds te wachten vind de communicatie naar klanten toen via je mail maar bar en boos. moet hier lezen hoe het zit het is nu donderdag ik hoop is te horen wanneer alles exakt met datum en dag is verzonden gaat worden of er ook weer een track en trace code aan verbonden zit zodat ik er voor kan thuis blijven wat ik ook gevraagd heb via de mail totaal geen antwoord ik snap best dat jullie het druk hebben. maar achteraf gezien hadden jullie daar op kunnen inspelen door bv meer man kracht in te huren nu zijn wij als klant de dupe en de zin een leuke extra jo daar zit ik niet meer op te w8te het is niet de eerste keer dat het bij mij mis ging dus me begrip in deze raakt een beetje op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 @mattanja doe effe wat aan je Karma, Ohmmmmmmmm 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 nee sorry doe ik ff niet ik weet dat deze shop jullie allemaal bevalt mij ook hoor. maar heb even te veel geld neergelegd jij weet niet wat er allemaal via me mail heb afgespeeld zal deze ook niet publiceren ivm met de privacy wet maar ben het echt beu nu ivm met de slechte communicatie en aangezien ik ook niet altijd op het forum ben of uberhoud op fb kom kon ik niet weten zoals save vape zij in me email dat ze vertraging hadden op gelopen dit kreeg ik pas te horen nadat al 2 dagen op me track en trace code stond nog niet aangemeld en ik zelf maar ben gaan mailen en het stond toen ook nog niet op hun website en ik hun erna een vraag stelde en heb nog steeds geen antwoord etc etc normaal zou ik niet eens een klacht hier deponeren en het oplossen in me mail maar nu ff niet meer...... het is notabene een bestelling van 13 mei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Oke, ik hoop dat je bestelling snel wordt afgehandelt :) valt wat van te leren in de toekomst als er weer een House is op Dampwaar en aanverwante artikelen :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 inderdaad en dank je . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 1 hour ago, mattanja said: Ik zit ook nog steeds te wachten vind de communicatie naar klanten toen via je mail maar bar en boos. moet hier lezen hoe het zit het is nu donderdag ik hoop is te horen wanneer alles exakt met datum en dag is verzonden gaat worden of er ook weer een track en trace code aan verbonden zit zodat ik er voor kan thuis blijven wat ik ook gevraagd heb via de mail totaal geen antwoord ik snap best dat jullie het druk hebben. maar achteraf gezien hadden jullie daar op kunnen inspelen door bv meer man kracht in te huren nu zijn wij als klant de dupe en de zin een leuke extra jo daar zit ik niet meer op te w8te het is niet de eerste keer dat het bij mij mis ging dus me begrip in deze raakt een beetje op. Alles word vandaag verzonden zoals wij toegezegd hebben. Het probleem is echt niet de Productie of mankracht maar onze toeleveranciers waarvan wij afhankelijk zijn. Verder als men klachten heeft over de bestelling graag per Ticket en niet per mail ! Wij ontvangen op dit moment zeer veel mailtjes en dan kan t voorkomen dat je mail of in de spambox komt of niet /laat word beantwoord. Iedereen hier is bezig op zijn/haar vrije dag ( in Duitsland ) alle vertragingen weg te werken, zodat iedereen morgen zijn of haar Base ontvangt. Gr Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 oke dat hoor ik voor het eerst nu dat het vandaag verzonden wordt prima ,maar dit bedoelde ik nou niet iedereen heeft dit forum die bij jullie besteld waarom dit niet via de mail melden dan? en bij jullie in de spam box nou alles kwam gewoon bij jullie aan in de mail... dus zou vandaag voor het eerst zijn dat het nu ineens in jullie spam box komt maar oke.. en dat ticket heb je helemaal gelijk in maar in deze dus ff niet want ik stelde een vraag juist wel in de mail een ticket is voor een klacht had geen klacht maar een vraag namelijk hoe het nu zat waarom ik het nog niet had toen stuurde jullie het ook weer eens naar de verkeerde al weer voor de tweede keer terwijl ik het notabene in de mail had gevraagd waar de track en trace in stond met me naam en adres! en dan valt men ineens over me email die een andere naam heb>>> moet ik nog even doorgaan frank? want dan wil ik best de gehele conversatie van mijn mail en van de vorige bestelling hier laten lezen met jouw toestemming geen probleem hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 (edited) Hoi Mattanja, Ik heb alles even nagekeken en we hebben jouw een deellevering gedaan iets wat andere klanten niet hebben gehad. De mail wisseling ben je vrij in om deze te plaatsen we hebben geen geheimen. Maar goed, schijnbaar zijn wij niet de juiste webshop voor jouw. Frank Edited May 26, 2016 by SaveVape Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 dus als ik een klacht ,vraag heb zijn jullie niet de juiste webshop voor mij shapeu goede communicatie frank dus ben ik klaar met comuniceren blijkbaar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now