Jump to content

Recommended Posts

@Dennis1992 Vandaag heb ik ook enkele flesjes ontvangen van save vape. Ik had ook zwart op m'n handen, maar dat komt van m'n tankje dat wat begint af te geven. Voor de zekerheid ook nog eens over gewreven, er komt niets af bij mij... 

@Dennis1992 Plakbandje over het etiketje plakken gaat vast je probleem bij de volgende mengsessie verhelpen.

Ik heb er bij mijn aromaflesjes van savevape ook geen last van. Werk je met schone en droge handen? Of had je misschien wat vloeistof op je vingers gemorst?

4 minutes ago, Sir Vape A lot said:

@Dennis1992 Vandaag heb ik ook enkele flesjes ontvangen van save vape. Ik had ook zwart op m'n handen, maar dat komt van m'n tankje dat wat begint af te geven. Voor de zekerheid ook nog eens over gewreven, er komt niets af bij mij... 

Haha als ik die ijust 2 na het vullen altijd af doe aan de binnenkant bij de vulopening geeftie ook zwart af echt vaag. Kan geen machineolie bijna zijn, heeft al vaak zat in de wodka gestaan en met dreft zelfs en warm water. (als ik allemaal smaakjes wisselde)

Ja ik snap er ook geen hout van. Weet niet of het ook nog per merk wisselt. Vandaag was het in elk geval bij Capella. Ik heb ook heisenberg gemixt, maar dat flesje kwam van Rookwinkel en die gaf niet af. Dus ik wijt het toch echt aan die sticker. Misschien alleen bij een bepaald merk of bij een bepaalde batch die savevape had staan?

1 minute ago, tsiis said:

@Dennis1992 Plakbandje over het etiketje plakken gaat vast je probleem bij de volgende mengsessie verhelpen.

Ik heb er bij mijn aromaflesjes van savevape ook geen last van. Werk je met schone en droge handen? Of had je misschien wat vloeistof op je vingers gemorst?

Ja da's wel een goede tip, ga ik doen. want ik ben bang dat het m'n liquids aantast in smaak enzo, giftigheid zal wel meevallen omdat het relatief gezien natuurlijk weinig is. En als ik het zie veeg ik het af aan keukenrol. Handen zijn schoon. Vloeistof mors ik soms wel op m'n vinger, maar het is ook met droge schone handen.

18 minutes ago, Loekia22 said:

@Dennis1992 Ook hier geen last, vandaag base, nic, one shots en wat aroma's ontvangen, allemaal ff geprobeerd, geen probleem.

Ik heb de de meeste een klein maandje terug besteld. Misschien dat de aromaflesjes in de doos toen het aankwam ergens mee in aanraking is gekomen ofzo. Geen idee, ik zal het stickertje plakken. Maar ik weet niet wat voor aroma's jullie allemaal gebruiken. vandaag was het bij capella. Of het bij inawera, flavorwest, cdd etc ook is weet ik niet, heb er nu ook weer niet zoveel op gelet eigenlijk. Als ik zie dat t op mn handen komt probeer ik zo snel mogelijk met keukenrol het af te doen en dan door te gaan met mixen. Heb er niks van geproefd in m'n liquid in elk geval:gek:gek

Is het mogelijk de volgende aromas op te nemen in jullie assortiment?

Flavour Art - Lemon Sicily

Flavor West - Ruby Red Grapefruit

Mijn vorige FA bestelling was ik genoodzaakt bij FA direct te doen en dus met torenhoge verzendkosten te zitten. Liefst bestel ik alles bij jullie.

Ik was ook opzoek naar Flavour Art - Lime (Cold Pressed) maar heb al gevonden dat het bij jullie de Limoen Tahity is (verwarrend wanneer jullie niet de originele namen zoals red summer (watermeloen FA) en red touch (aardbei FA) gebruiken)).

Edit: Ik zie net dat jullie de Ruby Red normaal wel hebben maar nu niet voorradig...

Edited by SubVapeLeon
toevoeging gedaan

13 hours ago, SubVapeLeon said:

Is het mogelijk de volgende aromas op te nemen in jullie assortiment?

Flavour Art - Lemon Sicily

Flavor West - Ruby Red Grapefruit

Mijn vorige FA bestelling was ik genoodzaakt bij FA direct te doen en dus met torenhoge verzendkosten te zitten. Liefst bestel ik alles bij jullie.

Ik was ook opzoek naar Flavour Art - Lime (Cold Pressed) maar heb al gevonden dat het bij jullie de Limoen Tahity is (verwarrend wanneer jullie niet de originele namen zoals red summer (watermeloen FA) en red touch (aardbei FA) gebruiken)).

Edit: Ik zie net dat jullie de Ruby Red normaal wel hebben maar nu niet voorradig...

Hoi SubVapeLeon,

We zullen de Flavour Art - Lemon Sicily opnemen in ons assortiment ! De Red Ruby is reeds besteld.

Groetjes Team Savevape Tm

On 14-2-2018 at 11:03, SaveVape said:

Hoi SubVapeLeon,

We zullen ...

Super! Ik wacht ongeduldig af :gek

Vandaag mijn eerste savevape bestelling ontvangen.

Netjes verpakt, snel verzonden, geen lekkende flessen. Helemaal super.

enne KOEKKIESSSSSSS MMMMM

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Savevape heeft bij mij altijd twee dagen levertijd nodig. In jouw geval zit de zondag en maandag er nog tussen.
Volgende keer donderdag op tijd bestellen 😉

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

voor 13.00 uur bestellen volgende dag geleverd.