Jump to content

SaveVape.nl


Guest esjeka

Recommended Posts

Het ligt aan de cookie instellingen: als je hebt ingesteld dat je browser alle cookies accepteert krijg je de gegevens te zien en ben je ingelogd zodra je bent ingelogd.

 

De standaard instelling van een browser is echter meestal dat deze geen third party cookies accepteert.

 

Als ik mijn spaarpunten bij SaveVape wil bekijken zet ik dit dus tijdelijk uit: als ik klaar ben zet ik dit weer aan :-)

Edited by Eelco
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Net voor het weekend een bestelling aroma's gedaan en erbij vermeld dat ik het jammer vond dat de SOHO van FlavourArt was uitverkocht.

Ook vermeld dat ik niet van die Meneer Kaktus Haribo's wilde maar koekjes.

 

Krijg ik toch een heel flesje SOHO en een 2 pakjes met koekjes cadeau!

Voel me nu net Cookiemonster.

 

Mooie service, hoor!

Edited by balling
  • Like 6
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

On 19-11-2017 at 22:38, Lessram said:

 

Even een andere browser gebruiken. Werkt hier ook altijd in dergelijke situaties.

Ik ben een Firefox gebruiker en soms MS Edge. Maar bij beiden inderdaad ook al die blockers.

Dus dan gebruik ik Internet Explorer even, en werkt het meestal wel.

Ja,die laat alles door.:tong

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 minutes ago, Joe said:

daarom heeft nog niemand iets gekocht zeker? Krijg er toch geen meldingen meer van 

Haha nee nu niets nodig, ben wel al gaan gluren en ziet er goed uit :duim

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Ik wou vandaag mijn eerste DIY base, nicotine en kitje bestellen op jullie website. Alleen doet de site het niet. In de bijlage zit een screenshot van hoe ik de site zie. Op mijn telefoon ondervind ik trouwens geen problemen.

 

Nu begrijp ik dat gisteren de nieuwe site online ging. Hebben anderen dit probleem ook?

 

Alvast bedankt voor de reactie!

Untitled.png

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, One said:

Hallo,

 

Ik wou vandaag mijn eerste DIY base, nicotine en kitje bestellen op jullie website. Alleen doet de site het niet. In de bijlage zit een screenshot van hoe ik de site zie. Op mijn telefoon ondervind ik trouwens geen problemen.

 

Nu begrijp ik dat gisteren de nieuwe site online ging. Hebben anderen dit probleem ook?

 

Alvast bedankt voor de reactie!

Untitled.png

 

Site doet het hier prima. Zowel via pc als via mobiel op (IE, chrome en opera)

 

Edited by Foggy
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Oh heel bizar. Ik zit nu op mijn werk. Ga ik het zo thuis nog eens proberen. Bedankt voor de reacties!

 

Edit: Ja hoor. Doet het, ziet er heel goed uit!!

Edited by One
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, One said:

Hallo,

 

Ik wou vandaag mijn eerste DIY base, nicotine en kitje bestellen op jullie website. Alleen doet de site het niet. In de bijlage zit een screenshot van hoe ik de site zie. Op mijn telefoon ondervind ik trouwens geen problemen.

 

Nu begrijp ik dat gisteren de nieuwe site online ging. Hebben anderen dit probleem ook?

 

Alvast bedankt voor de reactie!

Untitled.png

 

 

Beste Dampers,

Als je even Shift F5 indrukt, dan word de nieuwe site zichtbaar. ( oude site zit in het cache geheugen van de computer )

 

 

 

Edited by SaveVape
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ook ff rondgekeken.

Ziet er goed uit @SaveVape en nu op de gsm en pad ook duidelijk allemaal, word

net zo weergegeven als op de pc.

 

Moest toch nog wat Pg en Vg hebben en de €50,- maar ff volgemaakt

met smaakjes die ik nog niet gerobeerd heb. ???

Edited by AngeloS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De nieuwe site zien er net iets moderner uit. Prima!

Alleen valt me op dat van de "Hardware" bijna niets op voorraad is en da's niet bepaald reclame.

Als je niet kunt leveren, haal het er dan van af!

Zo wordt een potentiële klant blij gemaakt met een dooie mus.

Dooie mussen stop je in de kliko of begraaf je met enige gepaste grandeur.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest R_chardp

De site ziet er heel netjes uit net een bestelling gedaan top service ! alleen kan ik nog steeds niet mijn spaarpunten vinden ?

Link to comment
Share on other sites

In Firefox krijg ik bij het inloggen witte letters op een witte achtergrond..... Dus zie niet dat ik iets intik.

 

@R_chardp Spaarpunten zie ik meteen na inloggen rechtsonder een klein grijze popup verschijnen met het woord "Spaarpunten" erin.

Daar op klikkend zie ik mijn totaal en alle opties.

Link to comment
Share on other sites

Guest R_chardp
In Firefox krijg ik bij het inloggen witte letters op een witte achtergrond..... Dus zie niet dat ik iets intik.
 
[mention=9611]R_chardp[/mention] Spaarpunten zie ik meteen na inloggen rechtsonder een klein grijze popup verschijnen met het woord "Spaarpunten" erin.
Daar op klikkend zie ik mijn totaal en alle opties.


Okee als ik daar op klik word er elke keer alleen aangegeven dat ik moet inloggen terwijl ik dat ben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Netjes hoor, die nieuwe lay out  :duim (gelukkig is het roze niet meer zo nadrukkelijk aanwezig. Ik weet .... smaken verschillen, maar ik ben hier blij mee)

 

Ik ben vooral een fan van de zoekfunctie. Verrassend goed

Als negatief puntje moet ik het eens zijn met Balling. Haal het weg of zet er een levertijd van ??? dagen bij       

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...