Jump to content
Auroortje

Taifun GT 2

Recommended Posts

Ahhhh, ik had vandaag mijn gt2 ook kunnen hebben maar de postbode had geen geduld en dacht dat we niet thuis waren sh*t!!!!!

Gisteren vond ik een note van de postbode met: we komen morgen ...terwijl we thuis waren!

maar gelukkig vandaag ontvangen de GTII 2 ml versie, wat een beauty en de air flow ring is volgens mij bedoeld voor flavour instelling :)

perfect machining , prachtig driptip, dat is wat men noemt innovatie. bedankt vapeexperience voor de goede service en voor chiillys cotton.

Deze hebben we nu 2 van https://www.fasttech.com/p/2050300

En deze onderweg https://www.fasttech.com/p/2080500

En uiteraard reserveglas.

SKU 2050300 hangt voor mij ook ergens in de lucht (incl reserve glaasjes). Bevaltie goed?

Ja hoor, prima tank.

De andere wil ik eens kijken of het ook een betere kwaliteit is.

De fasttech sinds maandag binnen, of hij zich kan meten met een echte weet ik niet maar hij laat een GT1 achter zich.

De airflow van de GT2 is stukken beter, misschien het luchtgat van de GT1 uitboren...........het tankje van de GT1 past ook op de GT2 dus zien ze er bijna hetzelfde uit....

Geen lekkage oid, en omdat er ook een Hana clone 50 watt mee is gekomen is het dubbel feest)hoewel mijn vamo S mod beter in de hand ligt pak ik de hana clone eigenlijk continue) dampen met een lage weerstand is toch wel erg leuk :cheerpon

Gek maar met de taifun 1 geen wicking problemen nu met de 2 wel...soms wil ie lekken uit airhole terwijl ik precies de zelfde methode doe..moet wel zeggen dat de chamber hoger is dan de 1..moet ik iets anders doen?

Ik leg een extra stukje wick ever de wick die uit de huls gaat en dat extra stukje raakt de base zodat overtollige liquid wordt opgenomen. Hierdoor wordt het toch verdampt. Natuurlijk wel de ruimte tussen het buisje en de coil groot genoeg houden.(werkt ook zeer goed als je geen buisje in de base gebruikt).

@peeetor, Net op 0.7 Ohm uitgekomen, het vermogen kan tot 18Watt daarna smaakt het verbrand. De wick was met silica omdat katoen steeds verbrande maar ga weer boven de 1 Ohm omdat katoen naar mijn mening beter de smaak doorgeeft.

Ik heb ook de Taifun GT2 van FT.

Ik damp het op 1.0 ohm op 20 watt,alle gaten open en vindt het zelf beter dan de Kayfun Lite 2.

Wicken geen probleem en ff doorblazen zodat alle liquid eruit gaat,dan geen pruttelen meer bij mij.

Gek maar met de taifun 1 geen wicking problemen nu met de 2 wel...soms wil ie lekken uit airhole terwijl ik precies de zelfde methode doe..moet wel zeggen dat de chamber hoger is dan de 1..moet ik iets anders doen?

Ik heb dat probleem nu ook sinds een paar dagen..... ik zou ook wel tips willen.

Dat reepje uit de airhole in de base, gaat dat dan van buiten naar binnen op de bodem?

Ik leg een extra stukje wick ever de wick die uit de huls gaat en dat extra stukje raakt de base zodat overtollige liquid wordt opgenomen. Hierdoor wordt het toch verdampt. Natuurlijk wel de ruimte tussen het buisje en de coil groot genoeg houden.(werkt ook zeer goed als je geen buisje in de base gebruikt).

Heb je een foto hiervan?

carmo, kijk maar eens op de filmpjes van navylifeguard daar heb ik het idee vandaan.

Heb je misschien een link.....heb veel filmpjes bekeken inmiddels,maar.nog niets gezien van dat extra wickje

Denk dat het om filmpje van de Taifun GT gaat, het werd aangehaald in een review van Busardo, klik hier (vanaf 19.00 min)

Daar zie ik alleen een topwick over de coil/wick, die raakt de base niet. Dus echt snappen doe ik het niet

Voor wie zijn Taifun GT2 wil pimpen met een bell cap van FT.... bespaar je de moeite. Als je hem los haalt mag je met een tangetje een dekseltje eruit peuteren.

Begin sowieso een beetje de sch**t te krijgen aan de Taifun. Of hij lekt, of hij wickt voor geen meter. Of werkt ie alleen met silica?

IMG_20150329_173056439_zpszzt0o4fq.jpg

Had ik ook met de gt2 van mij , na verschillende goede reviews gelezen te hebben er ook ééntje aangekocht , met silica is het nog te doen maar int geheel echt niets voor mij .

Taifun GT II kan je btw opbouwen met silica, katoen, bamboe, mesh, etc... Dus volgens mij maken jullie een foutje met opbouwen. Hoe groot is jullie coil diameter? Ik heb hem op 2,5mm. Kleiner kan ik mij voorstellen dat je te weinig katoen hebt ;)

Het gaat goed tot een kwart tank......en dan lekt hij uit de airhole. .....Volgens mij heb ik ook 2.5 boortje..... ik blijf proberen..... maar weet nog steeds niet wat die wick op de base is :)