Jump to content

De Phenom, up close & personal

Karin Spaink
 Share

Recommended Posts

Natuurlijk doet-ie het prima. Maar z'n uiterlijk kan niet genoeg bezongen worden. Hemeltjelief, wat een schoonheid.... Op de Phenom: een originele rvs Kraken. Let vooral op de aansluiting van het messing en het rvs: dat is vlekkeloos gedaan. Je ziet de overgang, maar je voelt hem niet. En het metaal is zijdezacht gepolijst.

Klik op de foto voor een vergroting. (Vooral doen!!)

phenom-01.jpg

phenom-02.jpg

phenom-04.jpg

phenom-05.jpg

phenom-06.jpg

phenom-07.jpg

phenom-08.jpg

Toegevoegd: Voor de mensen die roepen dat het draad van de Phenom zo fijn is: hier (links) de Stingray X naast (rechts) de Phenom. Het draad is niet fijner, wel schuiner:

phenom-09.jpg

Edited by Karin Spaink

Mooie combo zoals je hem nu gebruikt, is dat een Kraken rta boven op de mod? Persoonlijk vind ik de bewerkingssporen wel wat hebben.

Yup, ik heb 'm nu gecombineerd met een (authentieke) Kraken, dat staat ook in de OP. En die bewerkingssporen -- met het blote oog zie je ze niet, maar ze zorgen wel voor een satijnen gevoel waneer je de mech vasthoudt.

Inderdaad prachtig! Als je het van zo dichtbij bekijkt, dan waardeer je de bewerking hiervan zo erg. Ik vind mijn full SS Phenom eigenlijk bijna tegenvallen :lol want laten we eerlijk zijn, daar zit eigenlijk gewoon een hele diep gravering in. Maar hoe de Phenom werkt is inderdaad heerlijk. Ik weet niet hoe het bij bij de andere Phenom gebruikers is, maar ik laat de Phenom niet meer los. Ik heb daadwerkelijk nog nooit zo'n fijne mech gehad.