Jump to content

Videoreview Stingray X

maussie95
 Share

Recommended Posts

Ik zie (en je verteld) dat het koper al groen uit slaat.

Houd er rekening mee dat groen koper giftig is.

Misschien is een behandeling en goede schoonmaakbeurt een idee voordat je hem verder gebruikt,

je zit er met de handen aan waar je ook mee aan je liquid (flesjes) zit. Niet heel fijn als je dat dan later inhaleert.

Als je koper goed onderhoudt, is er niks aan de hand

Als koper roest, is dat felgroen van kleur, dat noemen ze ook wel Kopergroen.

Dat is dus wel giftig, maar als jij je koper regelmatig schoonhoudt, en evt kopergroen wegpoetst kun je het gewoon gebruiken.

• 2 weeks later...

Ik ben fan van maussie. Hij heeft mooi verzorgde nagels (en de rest) en is leuk! Er is 1 naar dingetje en dat is dat zijn stem op 4:20 ineens erg hoog wordt en daarna erg laag maar dat ligt waarschijnlijk aan zijn software. Wat een leuke jongen!

:bloos

Lol, dat klinkt erg grappig en het was mij niet eens opgevallen. Maar inderdaad, er ging blijkbaar iets mis met de software. Thanks!

Ik zie (en je verteld) dat het koper al groen uit slaat.

Houd er rekening mee dat groen koper giftig is.

Misschien is een behandeling en goede schoonmaakbeurt een idee voordat je hem verder gebruikt,

je zit er met de handen aan waar je ook mee aan je liquid (flesjes) zit. Niet heel fijn als je dat dan later inhaleert.

Als je koper goed onderhoudt, is er niks aan de hand

Als koper roest, is dat felgroen van kleur, dat noemen ze ook wel Kopergroen.

Dat is dus wel giftig, maar als jij je koper regelmatig schoonhoudt, en evt kopergroen wegpoetst kun je het gewoon gebruiken.

Klopt inderdaad. Ik heb het laten zitten voor de review, maar het is nu allemaal weggepoetst.