Jump to content

Vraagje;


Guest Diertje

Recommended Posts

Guest Diertje

Aan het forumbeheer;

Is het misschien mogelijk om het subboard van de Esigbond bij het verkopers subforum te plaatsen?

Het is eigenlijk geen gebruikersorganisatie maar een belangenbehartiger van de (aangesloten) shops.. ik denk dat het daar meer op z'n plek is..

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Ja, dat is ook zo.. mja :mmm misschien dan een subforum: "overige organisaties"  ofzo :weetnie

Maar zit te denken dat eigenlijk die ABVD.be ook weg kan want dat is samen gegaan met acvoda.. maar misschien ga ik me dan een beetje teveel bemoeien met de forumindeling..

In ieder geval viel het me al een paar keer op dat de Esigbond eigenlijk niet goed op die plek staat.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Dank je! weet waar je toestemming voor geeft he :lol

Een subforum "branche-organisatie" voor het board van de Esigbond.. dat lijkt me wel beter staan.

En misschien de draadjes van ABVD in het subboard van acvoda voegen en dan het subboard van ABVD opheffen (???) ik weet niet, ik roep ook maar wat hoor.

Misschien het opheffen van het board ABVD eerst even overleggen met de leiding van acvoda.

Geen idee hoeveel werk het is, maar meer wensen heb ik niet  :grins

Link to comment
Share on other sites

Misschien eerst eens aan de Esigbond vragen wat hun plannen zijn met een eigen subboard, of uberhaupt een account op dit forum. Ze doen er niets meer mee, reageren ook niet op vragen. Vind het eerlijk gezegd een beetje verspilling van cyberspace als ze toch geen behoefte hebben aan communicatie met dampers.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Ik vrees dat Roel zijn handen vol heeft aan borstcorrecties en geen tijd meer heeft om hier de vinger aan de pols te leggen en te luisteren naar het kloppend hart van dampend Nederland.

Roel vertelde me (toen met die uitzending van kassa) dat hij voornamelijk reconstructies doet bij kankerpatiënten e.d.

Nu heb ik eigenlijk weer een briljant idee MisterMike;

Wat als je het subboard acvoda "ACVODA.nl" maakt

en van het subboard ABVD.be "ACVODA.be (voorheen ABVD.be)" maakt?

Dan hoef je alleen de naam te veranderen en niet te gaan slepen met draadjes

:)

Link to comment
Share on other sites

Ik vrees dat Roel zijn handen vol heeft aan borstcorrecties en geen tijd meer heeft om hier de vinger aan de pols te leggen en te luisteren naar het kloppend hart van dampend Nederland.

En dan vind jij het gek dat hij zich hier niet laat zien. Onze tegenstanders gebruiken dezelfde bewoordingen. Ik vind ook dat ze meer moeten delen maar deze is zwaar onder de gordel en onnodige Stemming makerij. Jammer.

Link to comment
Share on other sites

Yep, ik had er bijna nog een grapje overheen gemaakt maar die was ongetwijfeld ook in slechte aarde gevallen, dus dat zal ik maar niet doen. Als de Esigbond zich hier niet meer zou laten zien omdat Roel niet tegen flauwe grapjes kan was ik een gelukkig mens geweest; dan had ik hem enkel mijn excuus hoeven aan te bieden en had ik geen grapjes meer gemaakt. Maar ik vrees dat het probleem toch wat dieper zit, en het tijd wordt om ons eens serieus af te vragen welke rol de Esigbond nog speelt in het politieke krachtenveld rond de e-sigaret. Zolang ze nog trots melden een gewaardeerd lid te zijn van een organisatie die nastreeft dat de e-sigaret als een volwaardig tabaksproduct in de tabakshandel komt te liggen, dan kunnen wij misschien net zo goed een forum gaan bieden aan Philip Morris en de BAT, want die denken er precies zo over. En da's geen grapje.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Wauw, dat ziet er goed uit!  :bedankt MisterMike

Als het goed is komt er ook een www.acvoda.be (die doorverwijst naar www.acvoda.nl) maar die is nog in oprichting zag ik.. het zou tzt helemaal perfect zijn als dat dan ook even doorgevoerd kan worden :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...