Jump to content
Sign in to follow this  
Zappa

Waar is mijn Handtekening??

Recommended Posts

Ik merk opeens dat mijn handtekening niet meer getoond wordt hier op het forum. Ook op het ECF zie ik hem niet meer terug. Ik gebruik die van sincemylastcigarette.com.

Als ik zelf de link na ga dan zie ik wel het plaatje dat getoond moet worden. Maar in de handtekening verschijnt die niet. En het lijkt erop dat meer mensen, die deze gebruiker, daar last van hebben. Klopt dat??

(PS: wist niet goed waar dit bericht te plaatsen. Als het niet goed staat, geachte moderator, verplaats het dan naar een geschiktere plaats)

Dat is inderdaad raar hoor, maar hier op het forum heb ik alles nagegaan en alles klopt...

Ik heb ook geprobeerd die afbeelding in een topic te gebruiken maar dat lukt ook niet... Kzou eens een andere proberen...

Dat ligt vaak aan de site zelf. Kun je niets aan doen.

Hadden we vroeger vaak met diverse klokjes voor op je weblog.

Hoe vaak die dingen niet uitvielen...

Dus mijn handtekening maar gewoon laten staan dan? Waarschijnlijk doet 'tie het later weer...

:weetnie

Je kan het mss een paar dagen aankijken of eens contact opnemen met de website waar je hem aangemaakt hebt ;-)

Guest Briggitte

Hij staat er gewoon hoor, volgens mij vanmiddag ook al..

Tenminste, je bedoelt dat rood-wiite ding banner / ticker die ik ook onder mijn berichtjes heb staan waar op het moment van schrijven staat dat je 4 maanden, 29 dagen, 12 uur, gestopt bent met roken, hiermee 480,09 euro bespaard hebt, en 1,655 sigaretten vermeden hebt ;-)

1342620000_11_1_EUR_5.80_default.png

:zoef

Hmmm, het is dus blijkbaar browser afhankelijk... IN firefox zie ik hem ook, in chrome niet...

Guest Briggitte

Hmmm, het is dus blijkbaar browser afhankelijk... IN firefox zie ik hem ook, in chrome niet...

Mozilla ~ Firefox hier  :jazeker

Ik gebruik idd Chrome en zie hem niet. Waarschijnlijk weer zo'n update geweest van Chrome waar je niks van merkt... Hoewel...

Bedankt voor het oplossen van dit mysterie. Ik ga nu even kijken wat ik kan doen om hem in Chrome toch zichtbaar te maken.

Guest Briggitte

Ik ga nu even kijken wat ik kan doen om hem in Chrome toch zichtbaar te maken.

:duim :duim :duim

Ah, gevonden!!!!!

Ik heb afgelopen week de Chrome extensie Adblock Plus geinstalleerd. En die filtert helaas ook mijn signatuur weg, en van iedereen die dezelfde signatuur gebruikt. Ik heb deze net uitgezet en PLOP, de signaturen verschijnen weer.

Probleem opgelost. Althans, ik heb de keuze: Of ik zie die leuke signaturen én alle strontvervelende reclame op alle sites, óf ik ben verlost van reclame maar dan ook van de signatuur.

Hmm, ik ga maar eens voor een andere signatuur kijken  :jazeker

Dat is het inderdaad Zappa.

Je hebt echter wel een betere keuze dan jouw twee opties ;-) Aangezien er hier niets van reclame moet geblokkeerd worden kan je bij adblock kiezen om hier dan ook niets te blokkeren ;-)

Edit: Je kan kiezen om niets op dit domein te blokkeren...

Dat is het inderdaad Zappa.

Je hebt echter wel een betere keuze dan jouw twee opties ;-) Aangezien er hier niets van reclame moet geblokkeerd worden kan je bij adblock kiezen om hier dan ook niets te blokkeren ;-)

Edit: Je kan kiezen om niets op dit domein te blokkeren...

Ja, ik was er al achter gekomen toen ik wat aan het prutsen was met de settings. Gewoon deze site en ECF op de 'ignore' list en alles werkt weer. Me happy  :bliss

Gôh, ik snapte al niet waar 't over ging, want ik heb die ticker van Zappa altijd in beeld gekregen en gehouden, notabene met Internet Explorer 8.