Jump to content

Beyond Vape Silo review - Vaping Toos


VapingToos

Recommended Posts

Bedankt voor deze mooie review, Toos.

Ik heb ook lang naar deze clearo zitten kijken, maar niet besteld. En waarom niet?

Omdat ik niet kan zien hoe hij op een Beyond Spire staat. Want daarvoor wil ik 'm eigenlijk hebben.

Je zou denken dat dat haast wel flush moet zitten, het is tenslotte beiden van Beyond, maar toch, ik heb er nog geen foto van gezien.

Het is niet de eerste keer dat een tank niet flush op een mod past, daarom ben ik nog steeds nieuwsgierig.

Heb jij toevallig niet een Beyond Spire liggen? *kuch*  :grins

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor deze mooie review, Toos.

Ik heb ook lang naar deze clearo zitten kijken, maar niet besteld. En waarom niet?

Omdat ik niet kan zien hoe hij op een Beyond Spire staat. Want daarvoor wil ik 'm eigenlijk hebben.

Je zou denken dat dat haast wel flush moet zitten, het is tenslotte beiden van Beyond, maar toch, ik heb er nog geen foto van gezien.

Het is niet de eerste keer dat een tank niet flush op een mod past, daarom ben ik nog steeds nieuwsgierig.

Heb jij toevallig niet een Beyond Spire liggen? *kuch*  :grins

He Yvy. Ik heb helaas geen spire liggen. Maar hij zal vast goed passen omdat de Silo een geveerde 510 connectie heeft. Maar volgens mij heeft redchilly in het topic van vapemail.eu al gereageerd met een foto voor je.

Link to comment
Share on other sites

Hoeveel % VG kan deze clearo eigenlijk hebben? Dat niet meteen de coil naar z'n gallemiezen gaat.

Ik heb er 50/50 en 60/40 VG/PG in gehad en dat trok die prima. 100 VG was bij mij niet echt een succes maar dat trok hij ook wel als je wat wick puffs deed tussendoor.

Link to comment
Share on other sites

Guest Vesuvius

Ik hoor je in het begin zeggen dat je er dezelfde BVC coils in kunt doen als in de Nautilus. Volgens mij is dat juist NIET zo. Je kunt er wel BVC coils in doen van Aspire, maar dus de goedkopere dan die van de Nautilus. In ieder geval geldt dit wel voor de Silo Lite.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ik hoor je in het begin zeggen dat je er dezelfde BVC coils in kunt doen als in de Nautilus. Volgens mij is dat juist NIET zo. Je kunt er wel BVC coils in doen van Aspire, maar dus de goedkopere dan die van de Nautilus. In ieder geval geldt dit wel voor de Silo Lite.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

De Silo Lite gebruikt idd de Aspire bvc's maar de grote Silo (uit mijn review) gebruikt absoluut de Nautilus bvc's ;).

Link to comment
Share on other sites

Guest Vesuvius

Ha mooi, dan is het goed. Wel vreemd omdat de Nautilus mini wel de duurdere Nautilus BVC coils gebruikt. Dan zou je zeggen dat de overeenkomst tussen de normale Nautilus en de Silo dan groter is als de overeenkomst tussen de Nautilus mini en de Silo Lite.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ha mooi, dan is het goed. Wel vreemd omdat de Nautilus mini wel de duurdere Nautilus BVC coils gebruikt. Dan zou je zeggen dat de overeenkomst tussen de normale Nautilus en de Silo dan groter is als de overeenkomst tussen de Nautilus mini en de Silo Lite.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Ja de Silo Lite komt volgens mij niet echt overeen met de Nautilus mini. Maar ik durf daar verder niks over te zeggen omdat ik de Silo Lite niet heb hier. De grote Silo komt wel echt veel overeen met de grote Nautilus alleen dan doorontwikkeld ;). Ik vind het in ieder geval een hele fijne tank.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...