Jump to content

Eleaf iStick review - Vaping Toos


VapingToos

Recommended Posts

Er is hier ergens een tabel gepost die aangeeft welke beperkingen je hebt door het feit dat de istick niet in staat is tot step-down. Daar is te lezen dat ie met een coil van 2 ohm niet lager zou kunnen dan 9watt. Nu zie ik in jouw filmpje dat ie omlaag kan tot 4,5watt. Is die tabel niet juist?

Ik weet dat ie verkocht wordt met kwalificatie dat het een heel krachtige mod is, wat een eufemisme is voor: hij is niet in staat dat te doen wat ie op het display beweert te doen, maar een verschil 9 of 4,5 watt lijkt me wel echt een behoorlijke afwijking. Weet jij, of iemand anders, hoe dat zit?

Edit: deze:

iStick_regulated_range2_zps871bc069.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Er is hier ergens een tabel gepost die aangeeft welke beperkingen je hebt door het feit dat de istick niet in staat is tot step-down. Daar is te lezen dat ie met een coil van 2 ohm niet lager zou kunnen dan 9watt. Nu zie ik in jouw filmpje dat ie omlaag kan tot 4,5watt. Is die tabel niet juist?

Ik weet dat ie verkocht wordt met kwalificatie dat het een heel krachtige mod is, wat een eufemisme is voor: hij is niet in staat dat te doen wat ie op het display beweert te doen, maar een verschil 9 of 4,5 watt lijkt me wel echt een behoorlijke afwijking. Weet jij, of iemand anders, hoe dat zit?

Edit: deze:

iStick_regulated_range2_zps871bc069.jpeg

Volgens mij gaat hij omlaag naar de laagste voltage stand die hij theoretisch volgens de chip zou moeten kunnen leveren. Alleen door het gebrek aan step down gaat hij daar met een volle batterij niet komen.

Maar ik ben geen expert op het gebied van elektronica dus ik kan het hier mis hebben.

Link to comment
Share on other sites

Thankssssss

(PS, het kijkt wel raar zo!! Mis je gezellige keuken op de achtergrond :-))

Dat was in het begin ook mijn bedoeling. Een gezellige huiselijke sfeer tijdens mijn reviews.

Maar ik moet zeggen dat alles bij de hand hebben en ondertussen mijn computer schermen voor me hebben wel erg fijn is.

Link to comment
Share on other sites

Guest willem007

Ik heb er ook een gekocht en damp er nu zo'n 2 dagen mee. Voor mij is hij echt fantastisch. Was toe aan iets beters dan de evod2 maar nog niet direct zin om te wicken en coilen etc. met deze zit ik er precies tussen in! kan er een leuke clearomizer opschroeven en lekker de hele dag dampen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Brew151

Soms is het heel simpel:

Voor dat geld

en met dat wattage

en in dat formaat.

is het de beste in z'n soort.

En de batterij gaat heel lang mee.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...