Jump to content

Futuresmoke

Recommended Posts

465c0f_71642f3535d8429f81d8f19f72b1a6fd.jpg_srz_600_200_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz

Futuresmoke voor al uw dampgerei

Particuliere webshop : www.futuresmokeshop.nl

Wholesale / B2B : www.futuresmokewholesale.nl

Website: www.futuresmoke.nl

Janty Distributeur Nederland / Germany / Belgie

Futuresmoke Geleen

Rijksweg Centrum 12

6161EE

Geleen                                     

Limburg

Openingstijden:

Ma 13.00 / 18.00

Di 10.00 / 18.00

Wo 10.00 / 18.00

Do 10.00 / 21.00

Vrij 10.00 / 18.00

Za 10.00 / 17.00

Zo gesloten

Futuresmoke Weert

Beekstraat 60 C

6001 GJ

Weert

Limburg

Openingstijden:

Zo gesloten

Ma gesloten

Di 11.00 / 18.00

Wo 11.00 / 18.00

Do 11.00 / 21.00

Vrij 11.00 / 18.00

Za 11.00 / 17.00

Onze sterke punten....deskundig advies...veel keuze...groot liquid assortiment....vrijblijvend testen...prima en eerlijke service...topmerken....

Loop eens binnen en vraag 1 van onze 8 medewerkers voor de vrijblijvende gratis test onder het genot van een kopje koffie.

Bij ons was u met 100% zekerheid een roker !

Uw Futuresmoketeam

Sommige mensen kunnen aan de hand van de prijs niet onderscheiden wat een clone is en een echte originele mod.

Daarom hebben wij een opmerking geplaatst onderaan de pagina betreffende dit probleem en hopen dat het nu iets duidelijker is.

Goede tip Zappa...eerlijkheid duurt het langst  :doei

He Burma.........

Was hij lekker de koffie? :blij

En helaas ben ik er morgen zelf niet , Odette is er met mijn dochter.

Maar zij staan je ook als goed als mogelijk te woord.

Anders maak eens een afspraak ...and ill be there for sure.

En de winkel is ook mooi geworden (al zeg ik het zelf)...ander design als Geleen.

Geleen gaat ook op de schop binnenkort qua uiterlijk.

Op naar store nr 3 .......misschien... :duimen

Was hij lekker de koffie? :blij

:ja zekers !!

En helaas ben ik er morgen zelf niet.....

:sip

Ga morgen waarschijnlijk wel weer even langs.... Mits de koffie weer klaar staat natuurlijk  :bakkie

Is maar 2 min fietsen bij mij vandaan dus waarom niet.

Wanneer ben jij zelf weer in Weert aanwezig?

• 1 month later...
  • 1 month later...

Op zoek naar een zaak in de buurt waar ik snel een extra Kayfun Lite (clone) kon halen voor op mijn werk, kwam ik toevallig hier bij Future Smoke uit. Vanochtend meteen om 10.00 uur erna toe en daar voor een eerlijke prijs deze RTA gehaald (met nog wat Kanthal draad).

Thuisgekomen bleek echter dat de center schroef niet uitstelbaar was (blok op het dek kwam dan los) waardoor hij alleen op mijn EMOW batterij pakte. Alle andere mods deed hij niks op. Afijn, kan gebeuren natuurlijk...

Aangezien ik geen tijd had en nog weg moest, was ik pas om 16.30 in de gelegenheid om te bellen hierover.

Afgesproken dat ik maandag even langs zou gaan om te kijken wat er mis was. Paar minuten later werd ik echter terug gebeld om te kijken of het toch niet opgelost kon worden en of het laatste exemplaar ook hetzelfde had. Ze sluiten normaal om 17.00 uur maar ik kon toch nog even langs komen. (Was inmiddels 16.45 en voor mij ruim 20 min. rijden)

Daar aangekomen bleek het probleem niet opgelost te kunnen worden en ik kon of iets anders uitzoeken of geld terug krijgen. Omdat ik deze Lite inmiddels aan't gebruiken was (op die EMOW batterij) en ik er zeer tevreden over was had ik wat twijfels over wat te doen. Toen ik de Russian 91% aan het bekijken was kwam hij (Jo ?) opeens met "neem die maar mee en dan mag je de Lite houden als tegemoetkoming en voor 2x de benzine kosten"!

Kortom, super "tegemoetkoming" en een geweldige service (ging uiteindelijk pas om 18.15 uur daar weg) !!

Is deze winkel aan te bevelen, absoluut en dat zal ik ook zeker doen, ook voor al mijn klein spul en nog 2 á 3 mods die ik daar gezien heb zal ik zeker vaker terug gaan !

Nogmaals bedankt en jullie krijgen van mij een dikke 10 !!

(En volgende keer bekijk ik op mijn gemak eens alles wat er in de vitrines staat onder het genot van een bakje koffie... :grins)

Op zoek naar een zaak in de buurt waar ik snel een extra Kayfun Lite (clone) kon halen voor op mijn werk, kwam ik toevallig hier bij Future Smoke uit. Vanochtend meteen om 10.00 uur erna toe en daar voor een eerlijke prijs deze RTA gehaald (met nog wat Kanthal draad).

Thuisgekomen bleek echter dat de center schroef niet uitstelbaar was (blok op het dek kwam dan los) waardoor hij alleen op mijn EMOW batterij pakte. Alle andere mods deed hij niks op. Afijn, kan gebeuren natuurlijk...

Aangezien ik geen tijd had en nog weg moest, was ik pas om 16.30 in de gelegenheid om te bellen hierover.

Afgesproken dat ik maandag even langs zou gaan om te kijken wat er mis was. Paar minuten later werd ik echter terug gebeld om te kijken of het toch niet opgelost kon worden en of het laatste exemplaar ook hetzelfde had. Ze sluiten normaal om 17.00 uur maar ik kon toch nog even langs komen. (Was inmiddels 16.45 en voor mij ruim 20 min. rijden)

Daar aangekomen bleek het probleem niet opgelost te kunnen worden en ik kon of iets anders uitzoeken of geld terug krijgen. Omdat ik deze Lite inmiddels aan't gebruiken was (op die EMOW batterij) en ik er zeer tevreden over was had ik wat twijfels over wat te doen. Toen ik de Russian 91% aan het bekijken was kwam hij (Jo ?) opeens met "neem die maar mee en dan mag je de Lite houden als tegemoetkoming en voor 2x de benzine kosten"!

Kortom, super "tegemoetkoming" en een geweldige service (ging uiteindelijk pas om 18.15 uur daar weg) !!

Is deze winkel aan te bevelen, absoluut en dat zal ik ook zeker doen, ook voor al mijn klein spul en nog 2 á 3 mods die ik daar gezien heb zal ik zeker vaker terug gaan !

Nogmaals bedankt en jullie krijgen van mij een dikke 10 !!

(En volgende keer bekijk ik op mijn gemak eens alles wat er in de vitrines staat onder het genot van een bakje koffie... :grins)

Dat probleem met de kayfun is geen [/url fout. Alle KL hebben een vaste centrepin en bij losdraaien gaat de plus mee los het ontwerp is zo dat je het niet kunt verstellen. ( bij de 3.1 kun je hem wel verstellen)

Oh, dat wist ik dus niet. Niet erg handig dan dat die schroef er zo ver in zit dat hij geen contact meer kan maken met de centerpins van mijn mods/batterijen. Alleen de pin van de EMOW is klein genoeg, en komt hoog genoeg om contact te maken.

Maar goed, ga kijken of ik een klein rubber ringetje kan uithalen om er tussen te zetten dan ik het probleem ook opgelost...

Oh, dat wist ik dus niet. Niet erg handig dan dat die schroef er zo ver in zit dat hij geen contact meer kan maken met de centerpins van mijn mods/batterijen. Alleen de pin van de EMOW is klein genoeg, en komt hoog genoeg om contact te maken.

Maar goed, ga kijken of ik een klein rubber ringetje kan uithalen om er tussen te zetten dan ik het probleem ook opgelost...

Niet teveel, want dan heb je geen airflow meer.

Sent from my XT desktop with hercules graphics using 230V AC

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Goed bezig Jo en personeel.

Heb het nichtje van mijn meissie ( een zware roker ) paar weken terug aan mijn damper laten lurken en er iets over verteld.

Kreeg net mailtje van haar..

Haaaaa E en S,

Woehaaa, wij (P. en ik) zijn helemaal om!! Ik ben vorige week ook over gegaan op dampen. Het hoesten was na een paar keer al over, en ik heb geen sigaret meer aangeraakt! Dampen is zoooo veel lekkerder!! Ik heb eerst bij de Primera een Jiksu gehaald, maar die vind ik wat minder. Toen toch maar na die zaak wat jij zei, Future Smoke in de Beekstraat. Daar heb ik me een Janty Clearo 650 gekocht. Super!!! P. vertrouwde het niet echt helemaal en is vanalles gaan uitzoeken qua CE verklaringen e.d. Hij heeft met de baas van Future Smoke aan de telefoon gehangen, en was toen toch snel gerust gesteld. Dus.... Afgelopen zaterdag is hij ook naar de winkel gegaan, en is ook helemaal om. Heeft ook al geen sigaret meer aangeraakt. P. heeft een Vapros Spinner II mini batterij met een Kangertech mini protank II gekocht. We hebben intussen een stuk of 7 vloeistoffen bij gekocht, en nou maar lekkere mixjes maken . We zijn nou dus helemaal verslaafd aan onze lurk pijpjes . Dus als we weer een keer bij elkaar komen zijn er weer twee blije dampers bij!!!

Lieve groetjes, M. XXX

• Like 1

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...