Jump to content

Futuresmoke


Guest esjeka

Recommended Posts

Guest Devillien

waren vandaag toevallig in weert voor mijn vriendin die wilde een draagdoek hebben voor onze kleine,

even langs gegaan, goed geholpen en ze hadden leuke dingen, 

 

Heb clapton coils gehaald en een tweezer :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ik voel me echt bezeken door deze winkel. 

28-11-2016 een eleaf tc 200w gekocht. Thuis aangekomen bleek het batterijklepje niet goed te sluiten waardoor de batterijen geen contact maken. Paar dagen later terug gegaan(Kon helaas niet eerder ivm werk). Na grondige inspectie kreeg ik een andere mee, maar toen de verkoper hem startklaar wilde maken ging het batterijklepje niet open. Na wat schroefwerk had hij het opgelost. Hij werkte perfect en ik was in m'n nopjes. Nu 8mnd later vertoond de mod hetzelfde probleem. Valt vaak uit en is dan met moeite weer aan te krijgen. Ik ga er dus mee terug. Met bon en al. Maar helaas ik kon niet met bijbetaling een anderen krijgen, want de 2maanden garantie waren voorbij, en een mod houd het toch geen jaar uit werd me verteld door de dame in kwestie. Terwijl de mijne echt zgan uitziet!  Nooit gevallen of ergens tegenaan gestoten. 

Ze konden hem alleen meegeven aan de monteur die donderdag pas langs zou komen. Dat zou betekenen dat ik dan een paar dagen zonder mod zit, dat zag ik dus niet zitten.  Resultaat, met de halfwerkende mod maar naar huis gegaan. 

Erg jammer. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik snap je frustratie, maar ik moet ook de verkoper wel een beetje gelijk geven. Je kan van een chinees aparaat van 30 dollar niet verwachten dat het jaren mee gaat, als je t dagelijks gebruikt. Er zitten nogal wat verbindingen en onderdeeltjes in die slechter kunnen worden.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Als een mod het na 1,5 a 2 jaar begeeft heb ik daar vrede mee, maar minder dan een jaar is wel erg kort. Chinees apparaat of niet. Mijn vorige eleaf, de pico werkt nog steeds na 2 jaar,  dus met de bewering ze houden het geen jaren uit ben ik het niet mee eens. Of ik heb een unieke eleaf pico gehad. 

Maar met dank aan vtvapers, ben ik weer voorzien van een goede mod voor een zachte prijs. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...