Jump to content
Charlanti

[Poll] Hoeveel geef jij gemiddeld per maand aan het dampen uit ?

Hoeveel geld geef je gemiddeld per maand aan het dampen uit? liquids, accessoires, onderdelen enz.  

376 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Heel moeilijk om te zeggen hoeveel ik uit geef. €25 altijd wel met uitschieters tot €150 echt afhankelijk van wat ik nodig heb. ( of leuke dingen die ik tegen kom ) Roken koste me een pakje sigaretten per dag soms anderhalf dat is ongeveer €240 per maand. Zolang ik daar onder blijf is het nog altijd een besparing 😀

Ik heb samen met mij man tot nu toe ongeveer 1200 euro uitgegeven aan van alles en nog wat.

Wij zijn samen gestopt met roken in juni 2018.

1200 euro lijkt misschien veel maar voor ons valt het mee ... we hebben ondanks de uitgaven voor het dampen nu ongeveer ook 1200 bespaard ten opzichte van roken.

We hebben nu genoeg in huis om 2019 door te komen qua hardware en liquids.

We gaan dus nog meer besparen de aankomende tijd.

Buiten wat het voor onze gezondheid doet...roken nooit weer.

Ik zie iedereen hier zo weinig uitgeven?? Ik damp voor €110 euro op in de maand. Evenveel als sigaretten btw dus maakt me niet zoveel uit.

Elke week 50ml shake & vape wat me gemiddeld €20 kost dan zit je al aan €80 en dan mijn coils nog... 🙄

Posted (edited)

4,5 jaar geleden ingevuld maar ik zit nog steeds rond de 6 tientjes per maand, dit is een gemiddelde over de laatste paar jaar en daar zitten dus ook de mods, rta's, coilmateriaal, katoen en battterijen bij. 

Ik mix al wel sinds jaren zelf mij liquids en dat scheelt aanzienlijk. Bestel bij Savevape om de 6-8 weken een liter basis met diverse aroma's erbij, dat kost me meestal rond de 55 euro.

Soms tussendoor een kleinere bestelling als ik hier op het forum weer eens iets lees waar veel mensen heel enthousiast over zijn.

Edited by fxs81

Posted (edited)

Een pakje coils (€ 12) per 2 maanden als ik het in een stenen winkel haal (Ali = goedkoper).

Heb in het begin wel wat aanschaf gedaan,  heel veel weggegeven en genoeg om nog heel lang van te vapen (waaronder diepvries vol nicotine dankzij tip @Madman). Ik heb volgens mijn app € 3266 niet uitgegeven aan roken (sinds 1 jaar en 9 mnd). 

Ik denk dat ik met al mijn getrut in het begin (ik wilde do it yourselfen maar dat werd al snel do het wel kopen) en al mijn voorraden ook niet hoger zit dan (hoog ingeschat, nooit bijgehouden) € 700. Dat zou dan max € 33 per maand zijn maar wordt per maand minder. 

Edited by Nijmegensmoke

Tafel verkloot door knoeien met liquid, telt dat ook mee? Zit wel naast de vlekken van verkloterij door nagellak remover.... Kan je zoiets trouwens opgeven bij je ziektekostenverzekering want volgens mij is het iets genetisch :gek