Jump to content

EliquidMania.nl


Guest esjeka

Recommended Posts

  • 2 months later...

Bestel nu een van onze Juice Pack en wie weet vind jij dan een gouden wikkel! 

Lever je deze gouden wikkel in, dan ontvang jij het hele aankoopbedrag terug!! 

 

Klik op de onderstaande foto en zie de deelnemende packs! 

Ben er snel bij, want we hebben er maar 2 verstopt! 

 

Fijn weekend allemaal!  

 

12075017_978149152263818_283958273759280

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Heb jij vandaag ook een beetje last van Blue Monday? 

Speciaal voor vandaag hebben wij een leuke actie om jou een beetje op te vrolijken!

De hele dag ontvang je 10% korting op alle Virgin Vapor liquids! 

 

Gebruik bij het afrekenen van je bestelling code: BLUEMONDAY10 en jouw korting wordt automatisch verrekend. 

 

Fijne (Blue) Monday! 

 

882758_1000394696705930_9288997101675331

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Mania said:

Heb jij vandaag ook een beetje last van Blue Monday? 

Speciaal voor vandaag hebben wij een leuke actie om jou een beetje op te vrolijken!

De hele dag ontvang je 10% korting op alle Virgin Vapor liquids! 

 

Gebruik bij het afrekenen van je bestelling code: BLUEMONDAY10 en jouw korting wordt automatisch verrekend. 

 

Fijne (Blue) Monday! 

 

882758_1000394696705930_9288997101675331

 

Top,

 

Heb een bestelling geplaatst!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...
  • 2 months later...

Bijzondere ervaring gehad met deze webshop. Bestel 2 liquids en nicotine boosters, ontvang 2 eleaf icare mods. ....

 

Hey op de pakbon staat zwart, zijn 2 witte. Kan ik goed zien want de verzenddoos was niet volledig dicht en 1 mod alvast geopend. Zit ook nog een leuk kaartje bij van smokesmarter (en ik maar denken dat ik bij eliquidmania een bestelling had geplaatst) en oh, die naam op de pakbon is ook niet van mij

 

Heb dit verrsasingspakket maar teruggestuurd. Tis aardig hoor 2 mods sturen, maar ik had liquids bestelt en ik hou er niet zo van wanneer iemand anders mijn pakjes vast openmaakt....

 

Op de site geen enkele reactie op mijn berichten, zal me benieuwen. Ik effe blij dat ik gebruik gemaakt heb van afterpay ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/1/2018 at 4:42 PM, Misha Vos said:

Bijzondere ervaring gehad met deze webshop. Bestel 2 liquids en nicotine boosters, ontvang 2 eleaf icare mods. ....

 

Hey op de pakbon staat zwart, zijn 2 witte. Kan ik goed zien want de verzenddoos was niet volledig dicht en 1 mod alvast geopend. Zit ook nog een leuk kaartje bij van smokesmarter (en ik maar denken dat ik bij eliquidmania een bestelling had geplaatst) en oh, die naam op de pakbon is ook niet van mij

 

Heb dit verrsasingspakket maar teruggestuurd. Tis aardig hoor 2 mods sturen, maar ik had liquids bestelt en ik hou er niet zo van wanneer iemand anders mijn pakjes vast openmaakt....

 

Op de site geen enkele reactie op mijn berichten, zal me benieuwen. Ik effe blij dat ik gebruik gemaakt heb van afterpay ?

 

Hallo Misha!

 

Sorry dat we nog niet eerder hebben gereageerd! We zijn in het weekend gesloten, vandaar dat je nu pas een reactie van ons ontvangt.
SmokeSmarter is een zustermaatschappij en ik ben bang dat onze magazijnhelden (nu iets minder held natuurlijk) het label hebben omgewisseld met een andere bestelling.

 

Stomme, stomme, stomme, stomme, zei ik al stomme? fout van ons. Sorry daarvoor!
We zullen het per e-mail met je oplossen, zodat je alsnog jouw originele bestelling zult ontvangen van ons.

 

~ Eliquidmania

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Mania said:

 

Hallo Misha!

 

Sorry dat we nog niet eerder hebben gereageerd! We zijn in het weekend gesloten, vandaar dat je nu pas een reactie van ons ontvangt.
SmokeSmarter is een zustermaatschappij en ik ben bang dat onze magazijnhelden (nu iets minder held natuurlijk) het label hebben omgewisseld met een andere bestelling.

 

Stomme, stomme, stomme, stomme, zei ik al stomme? fout van ons. Sorry daarvoor!
We zullen het per e-mail met je oplossen, zodat je alsnog jouw originele bestelling zult ontvangen van ons.

 

~ Eliquidmania

Er is meermaals wat fout gegaan bij pakketjes met postN bij mij de laatste tijd. Ik vrees dat het kookpunt was bereikt wat dat betreft en helaas werden jullie daar een beetje het slachtoffer van.

 

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. PostNL echter.....maar goed dat vecht ik wel met hen uit (-;

 

Dank voor de reactie en snelle oplossing ?

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Misha Vos said:

PostNL echter.....maar goed dat vecht ik wel met hen uit

Jij bent niet de opdrachtgever, dus er valt voor jou weinig uit te vechten. Dat moet de verzendende partij doen.

 

@Mania Super dat je ff reageert!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2018 at 9:01 PM, Madman said:

Jij bent niet de opdrachtgever, dus er valt voor jou weinig uit te vechten. Dat moet de verzendende partij doen.

 

@Mania Super dat je ff reageert!

Gaat niet alleen om deze zending, ook brieven die zoek raken en/of veel later binnenkomen. Beetje klaar met PostNL ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...