Jump to content
Sign in to follow this  
Limbeckx

Magma clone review door Limbeckx

Recommended Posts

Als-ie lekt, moet je de coils iets hoger zetten....

Edit: gebruik je de grootste luchtgaten, dan kun je de afc-ring ook helemaal weglaten. De kamer kun je dan iets verder aandraaien, waardoor-ie nog kleiner wordt!

ik heb daar ook niet veel last van

hij lekt bij mij alleen maar als i e om is gevallen en dr zit veel liquid in

ik heb dan wel de 1op1 kloon maar dat moet niet veel uitmaken

verder weer en top review ga zo door  :duim

Mooie review, ik vind de Magma ook fijn.

Wat ik doe is zorgen dat de watten de well-bovenrand niet raken, het geeft wat minder lekkage (helemaal weg krijg je het niet).

Ik zie wel ook verschil met de FT clone trouwens, die heeft een holle/bolle topcap van binnen.

Guest Poops_McGhee

Jammer dat je net een slechte clone van het ding hebt gekregen. Met deze clone haal je niet dezelfde dampervaring als met de origineel. De top cap van deze clone is niet domed en dat is wel iets wat de smaak van deze rda een nice boost geeft. Ook is de origineel O-ringloos en lekt als je hem te schuin gehouden hebt, of bovenop je coil gedript hebt, waardoor je juice door de airhole naar buiten komt.

Verder lekt mijn Magma niet. Je kunt ook een hoop oplossen met wat meer watten in de juice well te stoppen. Dat scheelt wel als je onderweg bent.

Als-ie lekt, moet je de coils iets hoger zetten....

Edit: gebruik je de grootste luchtgaten, dan kun je de afc-ring ook helemaal weglaten. De kamer kun je dan iets verder aandraaien, waardoor-ie nog kleiner wordt!

De coils hoger praatsen heb ik geprobeerd. De smaak wordt dan vrij snel wat scherper. Ga nog wel even spelen ermee :D

Jammer dat je net een slechte clone van het ding hebt gekregen. Met deze clone haal je niet dezelfde dampervaring als met de origineel. De top cap van deze clone is niet domed en dat is wel iets wat de smaak van deze rda een nice boost geeft. Ook is de origineel O-ringloos en lekt als je hem te schuin gehouden hebt, of bovenop je coil gedript hebt, waardoor je juice door de airhole naar buiten komt.

Verder lekt mijn Magma niet. Je kunt ook een hoop oplossen met wat meer watten in de juice well te stoppen. Dat scheelt wel als je onderweg bent.

Ik vind het meestal niet zo fijn om em helemaal vol met watten te stoppen.

De topcap is inderdaad geen dome. Overigens vind ik de smaak wel heel goed. Ben benieuwd hoe de smaak dan is met domed topcap.

Ik heb veel plezier van de Magma (HCIGAR) die bij Dita is gekocht.. als diggibeet dripper geen enkel probleem met lekken.

(Moet ik er ook wel bij vertellen een paar uur coil lessen van Christa te hebben gehad  :duim )

het lek probleem komt van de condens die naar beneden komt en daardoor in de luchtgaten komt, er zou eigenlijk een soort gootje om de luchtgaten moeten zitten zodat het terug in de juicewell kan stromen. En natuurlijk zorgen dat je wick zo min mogelijk contact maakt met het plateau rondom de luchtgaten.