Jump to content
EA-Sigaret

EA-Sigaret.nl

Recommended Posts

Yes, we zijn door de screening en zijn nu geaccrediteerd.

Eerlijkheidshalve moeten we wel bekennen dat we erg verrast waren over de kennis die sommige foumleden hebben, En wij maar denken dat we alles al wisten, nou, niet dus..

de kennis op dit forum is echt fantastisch en ook wij hebben veel geleerd. We zullen proberen deze kennis zo goed mogelijk verder uit te dragen...

Om dit maar direct met iedereen te delen geven we direct 10 procent forumkorting weg, zodat iedereen die wil op een leuke manier kennis kan maken met onze producten en onze service. de kortingscode is:    forum10  geeft 1 week lang 10 procent korting... als onze intrede op dit forum, zullen we maar zeggen.

vragen en/of opmerkingen lezen we wel en we zullen onze best doen om zsm te antwoorden zoals we altijd doen (onze klanten weten dat al, nou de rest nog)http://www.elektrisch-roken.nu/Smileys/default/670502.gif

ps, ik heb dit topic net ook ergens geplaatst, maar ik denk dat ie hier moet, dus ik weet niet hoe ik de andere weg moet halen...

:cigar

oh ja..., voor de liefhebbers, we hebben ons assortiment met premium sisha smaakjes uitgebreid,

het is nog een beginstadium en de bedoeling is dat we deze premiumsmaken uitbreiden.

Gewoon een mededeling, voor de liefhebbers van fruitsmaken. De bedoeling is wel dat we ook de tabaksmaken deze richting opgaan...

voor nu: :slapen

Omdat we binnenkort een MOD verloten, bij 250 facebooklikes, zijn er misschien hier nog mensen die ook kans willen maken op deze e-sigaret? Dus voor geïnteresseerden en om geen scheve gezichten te krijgen dat niet iedereen op de hoogte was, moeten we het even melden hiero ,

like ons op facebook en wie weet..

succes gewenst..

Omdat we binnenkort een MOD verloten, bij 250 facebooklikes, zijn er misschien hier nog mensen die ook kans willen maken op deze e-sigaret? Dus voor geïnteresseerden en om geen scheve gezichten te krijgen dat niet iedereen op de hoogte was, moeten we het even melden hiero ,

succes gewenst..

Ik denk dat iedereen nu wacht tot jullie 249 likes hebben  :nanana :nanana :nanana

succes gewenst..

Ik denk dat iedereen nu wacht tot jullie 249 likes hebben  :nanana :nanana :nanana

Goed lezen, er staat dat er bij 250 likes eentje word verloot, niet dat nummer 250 er eentje krijgt  :nanananana :nanananana :nanananana

succes gewenst..

Goed lezen, er staat dat er bij 250 likes eentje word verloot, niet dat nummer 250 er eentje krijgt  :nanananana :nanananana :nanananana

Ohw  :stom dan ga ik snel liken  :nanananana  :nanana

Even gekeken op de site, mooi ding hoor, maar kan hij alleen gestacked worden gebruikt of ook met een single 18650 bijvoorbeeld? of is hij telescopisch en kan er dan ook 1 18350 in?

hoi, even terugkomend op de vraag ''kan alleen gestackt worden'', ja, deze MOD werkt niet bij een voltage onder de 8 volt, en moet daarom met 2 18350 battterijen gestackt worden, uiteraard kun je het voltage wel instellen, maar er is een minimaal voltage van 8 volt nodig om m te laten werken.

en hij wordt verloot, dus niet aan de 250 per definitie, iedereen maakt dus evenveel kans.

:duimen

hoi, even terugkomend op de vraag ''kan alleen gestackt worden'', ja, deze MOD werkt niet bij een voltage onder de 8 volt, en moet daarom met 2 18350 battterijen gestackt worden, uiteraard kun je het voltage wel instellen, maar er is een minimaal voltage van 8 volt nodig om m te laten werken.

Ah ok :)

Over loten gesproken, je hebt mijn topic in het subforum Wedstrijden gezien?

subforum: http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?board=257.0

topic: http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=20156.0

lopende wedstijd als voorbeeld: http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=20146.0

(schaamteloos ik weet het... hihi  :meisje ik blijf nu eenmaal een vreemde Jodokus)