Jump to content

Clearomizer Innokin iClear 30B


Guest UGL210130

Recommended Posts

Guest UGL210130

Voor een bescheiden prijsje (€7,-) de Innokin iClear 30B gekocht. Ik ben aangenaam verrast door deze clearomizer. Ook als hij twee keer zo duur was geweest, zou hij zijn geld wat mij betreft nog waard zijn. Met de standaard coil van 2 Ohm geeft hij zelfs bij een bescheiden vermogen van 11 à 12 Watt een lekkere dampwolk. De luchttoevoer is niet regelbaar, maar voor mij prima. Ik denk dat de luchttoevoer geholpen wordt door het kleine sleufje in de bodem waardoor de luchtgaatjes in de 510-aansluiting van twee kanten worden gevoed. De trek van deze clearomizer is daardoor echt lekker.

Het buitenmateriaal lijkt niet van héél hard staal gemaakt, maar bij normaal gebruik (ook bij het in elkaar zetten en vullen) is het materiaal goed genoeg om lang plezier van deze clearomizer te hebben.

De originele driptip is wel wat lomp, zowel qua uiterlijk als qua ligging in de mond. Bovendien zit hij nogal losjes op de clearomizer. Vervang je dit onderdeeltje door een iets rankere driptip van een goede kwaliteit (zoals mijn Taifun), dan zit hij lekker strak op het apparaat en ziet het geheel er wel wat fraaier uit. Zelfs als je speciaal een driptip moet kopen heb je aan de iClear 30B een fijne clearomizer voor een bescheiden prijs, en is het geheel zijn prijs dik waard.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...