Jump to content

Gezocht : lekkere sigarettensmaken


Guest max

Recommended Posts

Zelf bestel ik de laatste tijd Flavorjoy.

De Bloomburg is een wat zoete tabak die me aan Gauloises doet terugdenken,

de Drum-Drum is een echte tabak smaak, voor mij inmiddels te sterk naar sigaretten smakend :wink

Die Bloomburg heeft echt een Gauloise sigaretsmaak. Nog bedankt voor de tip RC.  :bedankt

Smaakt ie naar de Gauloises caporal (lichtblauw pakje, de zware) of naar de Gauloises blondes?

Heb net de Three Strikes out van Millers geproefd en is ook een lekkere tabakssmaak, wel iets lichter dan de Tobacco Fuego

Het zit er een beetje tussen in.  :kwijl

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog een 60 ml zelf gebrouwen T-Juice Primo Verde 12mg 50/50 PG/VG staan. Die smaakt zoals hierboven genoemd redelijk hard naar sigaretten. Ik ben deze zelf nogal beu geraakt, dus zoveel krijg ik waarschijnlijk nooit op. Als je de verzendkost betaalt wil ik gerust 10 ml opsturen. Ik woon wel in België, ik weet niet precies hoeveel verzenden kost.  Dus je moet maar zien of je het de moeite vindt. PB me maar als je interesse hebt.

Link to comment
Share on other sites

Guest El-Guapo

Mijn laatste bestelling bij zwoofs was pakketpost: verzending 1,99

Wat betreft die primo, heel vriendelijk dat je die aanbiedt, maar ik dampte tot anderhalve week geleden nog op 24mg, nu op 18mg en waar ik toen geen enkele zin had in een gewone sigaret merk ik nu dat ik het bij momenten heel moeilijk heb om er eens geen aan te steken. Dus ben een beetje bang om te zakken naar 12mg

Link to comment
Share on other sites

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey mn El Toro liquids zijn binnen.

De Virginia Prime is gelijk favoriet!! Echt een lekkere tabak smaak.

Maar de Cigarillos is echt goor gewoon...voor mij dan he! Nog in een andere clearomiser geprobeerd maar echt niet lekker :(

Maarja toch weer een lekker smaakje voor erbij gevonden :)

Link to comment
Share on other sites

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey mn El Toro liquids zijn binnen.

De Virginia Prime is gelijk favoriet!! Echt een lekkere tabak smaak.

Maar de Cigarillos is echt goor gewoon...voor mij dan he! Nog in een andere clearomiser geprobeerd maar echt niet lekker :(

Maarja toch weer een lekker smaakje voor erbij gevonden :)

Jammer dat het je smaak niet is , die is bij mijn man juist favoriet

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Maar wie weet smaakt hij volgende week ineens heerlijk..De Dreams van puff waar ik zo enthousiast over was vind ik nu helemaal niet meer lekker vreemd is dat Hoe dat telkens veranderd. Bij mij dan.. De gold dukat was ik ook helemaal fan van maar na een aantal hijsen vind ik hem mierzoet te dus!

Ik Denk dat ik steeds meer smaak ontwikkel waardoor ik het steeds weer anders ervaar, ben nog maar een maandje peuk vrij.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Na wat opzoekwerk heb ik al de smaakjes die hier vernoemd geweest zijn geproefd en de meest voor mij passende en lekkerste liquid is Traditional Tobacco van Liqua (op 18 mg) geworden.

Bedankt aan allen om mee te denken en vooral voor de Traditional Tobacco Liqua tip.

Greetz

Link to comment
Share on other sites

Binnenkort introduceert DKS  de DKS ultra. Nog nooit iest gedampt wat zoveel op een sigaret lijkt.

Waar kan ik deze DKS ultra kopen, t.t.z. heb je een webshop die deze verkoopt? Zou deze ook graag eens willen uitproberen als ie zoveel op een sigaret lijkt.

groetjes,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...