Jump to content

Kanger EMOW set - Vaping Toos

VapingToos
 Share

Recommended Posts

Goeie review weer. Je houdt goed rekening met de doelgroep van deze e-smoker qua afkortingen en taal.

Ik vind het alleen wat jammer dat er 15 minuten lang reclame gemaakt wordt voor een webshop. Je had eventueel wat andere webshops kunnen noemen waar hij verkrijgbaar was en de tekst bovenin minder lang zichtbaar maken.

Goed bezig verder, ik kijk uit naar de volgende!

Goeie review weer. Je houdt goed rekening met de doelgroep van deze e-smoker qua afkortingen en taal.

Ik vind het alleen wat jammer dat er 15 minuten lang reclame gemaakt wordt voor een webshop. Je had eventueel wat andere webshops kunnen noemen waar hij verkrijgbaar was en de tekst bovenin minder lang zichtbaar maken.

Goed bezig verder, ik kijk uit naar de volgende!

Dank voor de complimenten man.

En over de "reclame" ik heb deze set gratis opgestuurd gekregen om te reviewen. Dus ik vind het niet meer dan fair om dan de naam van de shop te noemen.

Als ik zelf dingen koop dan zorg ik uiteraard voor een lijst met shops waar je het kunt krijgen.

Dit is een hele mooie en duidelijke review Toos. Dit toestel staat al een tijdje op mijn to-buy lijstje, maar ik heb eerst op jouw review gewacht en ben nu helemaal overtuigd.

Het goede nieuws is dat vandaag in Antwerpen moederdag wordt gevierd en ik hem mag kopen van mijn man als cadeau.  :cheerpon :cheerpon :cheerpon

Dit is een hele mooie en duidelijke review Toos. Dit toestel staat al een tijdje op mijn to-buy lijstje, maar ik heb eerst op jouw review gewacht en ben nu helemaal overtuigd.

Het goede nieuws is dat vandaag in Antwerpen moederdag wordt gevierd en ik hem mag kopen van mijn man als cadeau.  :cheerpon :cheerpon :cheerpon

Dank voor de complimenten Wellemieke. En je gaat er geen spijt van krijgen. Het is echt een fijn ding. En deze set als cadeau krijgen is natuurlijk al helemaal goed.

Veel plezier met je EMOW set.

Fijne review Toosgrandioos ( hoe kom je toch aan die nick) :)

Nog even een vraagje, je doet er coils in van een andere cleoro, maar kunnen de evod coils er ook in, daar heb ik nog al wat van liggen????

Nee evod coils kunnen er niet in. De andere coils die ik erin doe zijn van de "oude" aerotank of protank 3 met lange schoorsteen.

Bedankt voor het compliment en ja die nickname is een lang verhaal haha.