Jump to content

Review Aspire Nautilus Mini


Guest

Recommended Posts

Goed, wat doe je als je al meer dan 24 uur op de been bent, een nachtvlucht hebt gemaakt en compleet jetlagged bent? Juistem... een review maken. Gewoon, omdat het kan :grins

Nu was het wel de bedoeling dat het een korte review zou worden, maar na een kopje koffie te hebben gehad, was ik nog steeds half de weg kwijt, is dat niet helemaal gelukt. De volgende keer wordt een review echt korter... beloofd, echt waar (al is het maar een seconde).

[youtube]http://youtu.be/hv88uBg4O3w

Link to comment
Share on other sites

Zodra mijn coil op is, ga ik hem zeker proberen te recoilen. Todd heeft hem uit elkaar gehaald, en het leek me goed te doen. Makkelijker dat de BDC's. Ik zal het zeker laten weten hoe me dat vergaat.

Link to comment
Share on other sites

Welke verhouding vg/pg gebuik jij in de tank ?

Ik zal eerlijk zijn: ik heb werkelijk geen idee :lol In de video heb ik er Magic Fairy in zitten van GLV. Ik weet toevallig dat Deadly Sin een andere verhouding pg/vg heeft, die is 50/50. Wat de verhoudingen van de rest is zou ik niet weten.

Link to comment
Share on other sites

Ja, daar was ik ook wel verbaasd over. Ik denk dat het gedeeltelijk ook ligt aan de coil. Deze staat nu verticaal. Daardoor is de luchtstroom, naar mijn mening, veel beter geworden dan bij de BDC's. Wat ook een rol speel is dat de coil nu omringt is door wick. Het heeft dus veel meer wick oppervlakte gekregen.

Maar goed, ik was zelf ook verbaasd dat ik zo hoog in wattage kon gaan. En dat zeker voor een 2,1 Ohm coil (de vaporshark, Dani en weerstandsmeter meet dit)! 17,5 watt is echt de max, maar dampt eigenlijk niet prettig meer. 15 watt is voldoende voor mij.

Ik wilde net kijken op de site van GLV of ik meer info kan vinden over de pg/vg verhouding, maar die is down ivm onderhoud. Ik google even verder voor de verhouding.

Edit: de verhouding is 70/30 PG/VG

Bron: http://www.e-cigarette-forum.com/forum/general-e-liquid-reviews/365074-pluid-vs-magic-fairy.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...