Jump to content

Videoreview Panzer Black Hawk

maussie95
 Share

Recommended Posts

Ja, ik had niet zo'n groot verschil verwacht tussen de nemmi (gp paps en nog meer mods) en deze. Zeker omdat ik de hammer clone heb en veel minder een volt drop merk, en die staat toch bekend als de mod die je niet moet kopen door de volt drop. Maar hij staat wel leuk in de collectie.

Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Tapatalk

Jammer Maussie, maar leuk gedaan.

Op zich wel een leuk ding, de panzer.

Bij veel mods die je via FT koopt is wel wat gepruts nodig (daar is de prijs dan ook naar).

Dat kan van bijna niets ( schoonmaken, nieuw schroefje) tot slecht passende tubes, switches, isolatoren of connectoren aan toe.

Klein beetje moeite (of anders een ticket aanmaken) en je hebt een goede mod voor weinig.

Bovendien leer je er zo ook nog wat van.

Bij de black hawk is inderdaad wel een beetje veel werk nodig (was over het algemeen ook bekend).

Zo te zien is de hele binnenkant ook in de pvd gezet.

Hopelijk krijg je de rest (met name op de threads, de rest is minder belangrijk), er ook goed af.

De switch zou ik helemaal demonteren en overal kijken waar en hoe hij contact hoort te maken (+ overal waar de stroomkring onderbroken kan worden) en evt ook daar even de dremel door halen.

Beetje wd40 op het schroefdraad onder de (reverse) locking ring doet wonderen.

En zelfs bij de originele Panzer Black Hawk zat er een gigantische voltgae drop in, geloof ik.

Klopt, dat noem ik ook in het filmpje. Het is gewoon een matige mod.

Ik ga dat koper nog proberen en dat plaats ik wellicht een follow up.