Jump to content

Mods op festivals


Guest real187

Recommended Posts

Guest real187

Hebben de gebruikers hier ervaring mee,

Tommorow land staat voor de deur.

Dus mechanische mods en flesjes liquids meenemen naar de grotere festivals. Pinkpop oid

Ik wil niet voor de keuze komen om +200e aan materiaal te moeten weggooien oid.

Ik heb al contact gehad met de organisatie, maar zij zijn niet echt duidelijk, ik weet ook dus niet in hoeverre de kennis is van de mods bij hun beveiliging.

Mech+dripper is gewoon een stomp stalen voorwerp, dus ja het is maar hoe je het interpeteerd.

Ervaringen graag.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest carmo

Ik heb van collega's gehoord dat ze de esigaretten moesten inleveren, omdat er mogelijk drugs in de vloeistof kan zitten....

Link to comment
Share on other sites

Guest Snuffeltje

Belachelijk!

Vriendin van mij loopt alle festivals af en heeft er nooit problemen mee gehad trouwens. Meestal nam ze mijn mpv mee. Ziet er minder uit als ecig. maar dan zit je natuurlijk met je liquids.

Ik zou anders een goedkoop setje meenemen om het risico te vermijden dat je dure spullen worden ingenomen.

Link to comment
Share on other sites

Nooit geen problemen mee gehad...Pinkpop weet ik niet maar bij festivals neem ik gewoon m`n gevulde clearo`s mee...geen liquidflesjes trouwens omdat ze daar wel eens moeilijk over kunnen gaan doen.

Link to comment
Share on other sites

Vorig jaar op Lowlands geen problemen hoor. Ik had vantevoren een mail gestuurd met foto's van o.a. een Vamo en wat Ego-batterijen met ce4+ maar mocht allemaal. Ook liquid flesjes op het festivalterrein geen probleem.

Link to comment
Share on other sites

Ja ik maak me ook ernstig zorgen over m'n mods en liquids. Ik vertrek morgen

ochtend richting Dour Festival in Wallonië. Allemaal Franstalige security beren

die geen woord Engels spreken.

Heb de organisatie gemaild over nicotine houdende liquids en die zijn toegestaan.

Ik print dit mail contact uit voor de zekerheid, hopelijk kan ik dit als bewijs ge-

bruiken. Maar ik ben er alles behalve gerust op.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb van collega's gehoord dat ze de esigaretten moesten inleveren, omdat er mogelijk drugs in de vloeistof kan zitten....

gsus...

misschien in zijn geheel demonteren en daarna weer samenbouwen en de onderdelen verdelen op verschillende plekken, de jus bij de cosmetica en zo voort...

Link to comment
Share on other sites

Guest Snuffeltje

Een ego batterij komt heel anders over dan een grote MOD natuurlijk. De ego is wel bekend.

Heb je alleen grote mods? Als je een mpv hebt kan die ook externe batterij dienen voor je telefoon. Dat pikken ze wel. Dan twee gevulde clearo s of RBA s mee.

Of schrijf 'oogdruppels' op een flesje luquid hihihi

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de laatste keer een labeltje van een medicijndoosje afgeweekt en dat op een liquidflesje geplakt. Ze keken wel even, maar toen ze een moeilijke naam zagen, was het direct goed. De mod met clearo erop hield ik gewoon in mijn hand tijdens het foliëren, samen met mijn mobiele telefoon en daar keken ze niet eens naar.

Toch wel vreemd dat niemand zich afvroeg hoe zetpillen in vloeibare vorm nu precies zouden moeten worden ingebracht  :grins

Je zou natuurlijk ook gewoon een flesje in een medicijndoosje kunnen doen, die maken ze toch nooit open.

Link to comment
Share on other sites

Guest real187

Een ego batterij komt heel anders over dan een grote MOD natuurlijk. De ego is wel bekend.

Heb je alleen grote mods? Als je een mpv hebt kan die ook externe batterij dienen voor je telefoon. Dat pikken ze wel. Dan twee gevulde clearo s of RBA s mee.

Of schrijf 'oogdruppels' op een flesje luquid hihihi

Nee al mijn kleiner spul is al lang de deur uit.

En in echte nood dan maar ff een tijdelijk setje kopen, beter dan analoog roken.

Flesjes kan ik binnensmokkelen,

maar een mod + batterijen niet.

Als ze dat zien gaan ze je volledig uitgebreid controleren denk ik.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest real187

Ik heb de laatste keer een labeltje van een medicijndoosje afgeweekt en dat op een liquidflesje geplakt. Ze keken wel even, maar toen ze een moeilijke naam zagen, was het direct goed. De mod met clearo erop hield ik gewoon in mijn hand tijdens het foliëren, samen met mijn mobiele telefoon en daar keken ze niet eens naar.

Toch wel vreemd dat niemand zich afvroeg hoe zetpillen in vloeibare vorm nu precies zouden moeten worden ingebracht  :grins

Je zou natuurlijk ook gewoon een flesje in een medicijndoosje kunnen doen, die maken ze toch nooit open.

He he breng me op een idéé

Kan wel een insuline spuit in een koeltasje meenemen van Mn pa.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de laatste keer een labeltje van een medicijndoosje afgeweekt en dat op een liquidflesje geplakt. Ze keken wel even, maar toen ze een moeilijke naam zagen, was het direct goed. De mod met clearo erop hield ik gewoon in mijn hand tijdens het foliëren, samen met mijn mobiele telefoon en daar keken ze niet eens naar.

Toch wel vreemd dat niemand zich afvroeg hoe zetpillen in vloeibare vorm nu precies zouden moeten worden ingebracht  :grins

Je zou natuurlijk ook gewoon een flesje in een medicijndoosje kunnen doen, die maken ze toch nooit open.

He he breng me op een idéé

Kan wel een insuline spuit in een koeltasje meenemen van Mn pa.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

Ik denk dat je daar ook wel een medicijnpaspoort voor moet hebben, een vriendin van mij had ritalin meegenomen naar lowlands, en er werd wel om haar medicijnpaspoort gevraagd, gelukkig had ze dat bij haar.

Verder denk ik dat ze met liquids niet zo moeilijk doen, het is geen drugs dus t mag, en die gasten zijn echt niet achterlijk, die honden ook niet trouwens.

Link to comment
Share on other sites

Als je gewoon flesjes meeneemt die voldoen en waarop de ingredienten staan lijkt het mij geen probleem.. zal alleen geen DIY Liquids meenemen ;)

Ik zou niet weten waarom niet, een thermoskan met koffie kan ook drugs door zitten, en dat mag gewoon.

Link to comment
Share on other sites

Guest Donderwolkje

Als je gewoon flesjes meeneemt die voldoen en waarop de ingredienten staan lijkt het mij geen probleem.. zal alleen geen DIY Liquids meenemen ;)

Geinig, die flesjes hergebruik ik altijd voor mijn DIY liquids  :lol

Link to comment
Share on other sites

Guest real187

Het is in belgie, en daar doen ze al moeilijk over nicotine bij de douane etc.

En vloeistoffen in flesjes bij een mega-evenement (electronische muziek), dan maakt het mijns inzien niet veel uit wat er op het flesje staat.

ik denk dat je meer afhankelijk bent van de kennis/inzicht die de beveiliger heeft die je controleerd.

ik weet zelf niet hoe algemeen bekend de e-sig is in belgie.

In nederland weet ik dat het bijna geen problemen opleverd,

je krijgt merendeels commentaar van `he weet je dat dat heel slecht voor je is, kankerverwekkend etc`, dan kijk ik ze lachend aan en loop ik door.

ik ga  sowieso dus geen tijdelijk setje voor dit kopen.

prop me mod en batterijen/liquids wel in de camera tas, daar zitten zoveel (verborgen) plaatsen in,

en zal die tas voor zn neus neerleggen bij de controle, vorig jaar was die controle sowieso al erg matig hoorde ik net.

we zien wel wat er gebeurd, ik heb sowieso correspondentie van de organisatie.

Link to comment
Share on other sites

Ja ik maak me ook ernstig zorgen over m'n mods en liquids. Ik vertrek morgen

ochtend richting Dour Festival in Wallonië. Allemaal Franstalige security beren

die geen woord Engels spreken.

Heb de organisatie gemaild over nicotine houdende liquids en die zijn toegestaan.

Ik print dit mail contact uit voor de zekerheid, hopelijk kan ik dit als bewijs ge-

bruiken. Maar ik ben er alles behalve gerust op.

Ik ga vrijdag en zaterdag naar Dour. Wel gewoon met Justfog Maxi's en 6 ego twist batterijen. Op Dour doen ze over weinig moeilijk. Ik heb er in de 8 keer dat ik er geweest ben nog nooit controle gehad op eender wat. Ze voelen gewoon een beetje in je rugzak. Rol er anders 3 T-shirts rond voor de zekerheid. Of in je slaapzak rollen.

Link to comment
Share on other sites

Ik liep een paar weken geleden nog rond met 2x Vaporshark DNA's met 2x Taifun GT's erop (genoeg inhoud dus) op Awakenings Festival.

Geen reserve liquid bij me, dit was ruim genoeg voor een middag en avond.

Bij het binnenkomen natuurlijk wel een vreemde blik van de beveiliging maar na korte uitleg ("het is gewoon een batterij + verdamper") en een paar wolkjes damp laten zien was alles prima...

Aan het begin van het jaar naar veel grote feesten indoor geweest (Heineken Music Hall, Ziggo Dome) en ook daar zonder problemen m'n dampwaar mee naar binnen gekregen... (Vision Spinner aan me nek + VS DNA met een Nautilus erop)

Link to comment
Share on other sites

Ja ik maak me ook ernstig zorgen over m'n mods en liquids. Ik vertrek morgen

ochtend richting Dour Festival in Wallonië. Allemaal Franstalige security beren

die geen woord Engels spreken.

Heb de organisatie gemaild over nicotine houdende liquids en die zijn toegestaan.

Ik print dit mail contact uit voor de zekerheid, hopelijk kan ik dit als bewijs ge-

bruiken. Maar ik ben er alles behalve gerust op.

Ik ga vrijdag en zaterdag naar Dour. Wel gewoon met Justfog Maxi's en 6 ego twist batterijen. Op Dour doen ze over weinig moeilijk. Ik heb er in de 8 keer dat ik er geweest ben nog nooit controle gehad op eender wat. Ze voelen gewoon een beetje in je rugzak. Rol er anders 3 T-shirts rond voor de zekerheid. Of in je slaapzak rollen.

Hey gaaf! Nog een veteraan! Dit wordt mijn 10e keer hahah, jubileum!

Mja ik denk dat het ook wel los loopt. Maak me ook geen zorgen om de

ingang, maar de doorloop maar het festival terrein. Daar wil nog wel eens

een Franstalige norse kleerkast de Gestapo uithangen. Ik heb een tas vol

liquids en drie mods bij me. Ben benieuwd, we gaan t zien.

Veel plezier hey! Geniet er van  :ratje

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...