Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Nele

Amerikaanse vapers opgelicht door Nederlander

Recommended Posts

Dit komt me zó bekend voor.....een paar jaar geleden de heer Eugene L. aka Piet Verheul aka ZigoDelivery opgespoord wegens oplichtingspraktijken. Die gebruikte zelfs de naam van z'n broer. En maar zielig doen.... (Hele verhaal hier http://oxle.com/topic/6374.html)

Eugene L verdween 2 jaar na dato achter de tralies. Dat dan weer wel.

Ik ben gokei, ik zal je een pm sturen met mijn email ik wil geen problem hebben. ik ben 17 jaar met al meer dan 2000 euro in schulden als je mij een email kan sturen hoe we het kunnen regelen zal ik de 2 dingen terug sturen Nele

En nu meteen zielig doen? Je hebt mensen botweg belazerd, waaronder minstens één iemand die zelf geldproblemen heeft.

Ik stel voor dat vonck even langsgaat om die 2 items terug te halen, want dat terugsturen heb ik weinig vertrouwen in... Ik wil best wat bijdragen voor de verzendkosten terug naar de eigenaren...

Ik stel voor dat vonck even langsgaat om die 2 items terug te halen, want dat terugsturen heb ik weinig vertrouwen in... Ik wil best wat bijdragen voor de verzendkosten terug naar de eigenaren...

wat hij zei, landgraaf/vaals, das niet zo heel ver hoor, wil er ook wel ffkes heen rijden of eventueel bijdragen in de kosten om hem terug te sturen...

het is in amerika daar kunnen ze niks tegen doen, ik wil gewoon niet dat hij daalijk de politie ofzo belt en dan komen ze aan de deur en heb ik problemen met mijn ouders daarom wil ik ze terug sturen, als nele dat niet wilt dan veel succes met aangifte uit belgie voor amerika tegen nederland. je kan geen aangifte voor iemand anders doen vooral niet uit een ander land dat slaat nergens op, ik wil gewoon dat het opgelost is

En jij denkt heus dat je buitenlanders straffeloos kunt oplcihten? Ik heb erg veel zin om je ouders op te bellen en ze te vertellen wat voor een prutkind ze hebben.

spreekt voor zich dat ik geen geld aan die knakker ga geven omdat hij niet betrouwbaar is, een betrouwbaar forumlid kan op mijn steun rekenen voor een bijdrage in de kosten om hem terug te sturen...

dan zorg maar eens als de sodemieter dat iemand hier die dingen van je in bezit krijgt, je moet je diep schamen  :zweep

Laat je ouders maar contact opnemen met @eCigFreak/JColemanG. Misschien dat ie dan geen aangifte doet.

Guest Nele

Het beste zou inderdaad zijn moest er iemand die gaan halen.

Ik heb voorgesteld dat hij ze naar mij mag opsturen maar dat 't dan wel aangetekend moet gebeuren.

Ik woon nu eenmaal niet in de buurt...

Dus vrijwilligers? Ik wil zeker en vast ook bijdragen in de kosten voor het verzenden naar de USA!

iemand dichterbij dan den bosch ?

Als er niemand dichterbij zit of whatnot dan ga ik het zondag ophalen, want dat opsturen is nogal een probleem bij de beste jongen....

Ik vind dat het gewoon opgelost moet worden, zo iets kunnen we gewoon niet laten passeren...

Het beste zou inderdaad zijn moest er iemand die gaan halen.

Ik heb voorgesteld dat hij ze naar mij mag opsturen maar dat 't dan wel aangetekend moet gebeuren.

Ik woon nu eenmaal niet in de buurt...

Dus vrijwilligers? Ik wil zeker en vast ook bijdragen in de kosten voor het verzenden naar de USA!

Ophalen lijkt me het allerbeste. Dan kunnen we er namelijk zeker van zijn dat Patricks pa en ma óók weten wat voro rotstreken dat jong van ze heeft uitgehaald.

(En ik betaal ook wel mee aan de verzending naar de VS.)

alle mensen die het op willen halen dat zal ik dus niet doen. wat als je het op komt halen en dan zeg je dat het nooit gebeurt is. niemand zal mij geloven. ik stuur het liever AANGETEKEND op naar nele in belgie want ik denk dat zij heel eerlijk is. ik weet niet of de andere mensen hier het in de zak doen en dan liegen.

Je wilt niet dat je ouders het weten, he. Nu, dat willen wij wel.

alle mensen die het op willen halen dat zal ik dus niet doen. wat als je het op komt halen en dan zeg je dat het nooit gebeurt is. niemand zal mij geloven. ik stuur het liever AANGETEKEND op naar nele in belgie want ik denk dat zij heel eerlijk is. ik weet niet of de andere mensen hier het in de zak doen en dan liegen. trouwens karin my pa is er niet meer ik woon met mijn moeder aleen.

zoals de waard is ...............

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Maak nieuwe...