Jump to content

The OX by Fog Monsterz (foto review)

VaperFais
 Share

Recommended Posts

Het heeft even geduurd maar ik ben toch langzaam verliefd aan het worden op de 26650 mech mods, dus de knoop doorgehakt en er een mee naar huis genomen  :grins

image_zpse71f83a8.jpg

Dit is m geworden , the OX by Fog Monsterz (certificaat van echtheid vergeten op de foto te zetten, sorry) gekocht bij Vapexperience , RC gebruikt m dagelijks heb ik van hem vernomen.

[img width=400 height=300]http://i1314.photobucket.com/albums/t580/KaleFais/image_zps2922f922.jpg

De schroefdraad kwaliteit is een van de details wat mij overtuigde voor deze mech te gaan, een van de beste kan ik zeggen. Geen lockingring vanwege de verzonken schakelaar, met serie nummer en logo/naam, koper in een messing schakelaarbehuizing . De schakelaar is magnetisch, en de onderdelen in de schakelaar die contact maken zijn van koper. Dus zeer goede conductiviteit, en geen zorgen bij sub ohm build omdat er geen veer gebruikt word die zou kunnen knappen bij hoge ontladingsspanning.

[img width=300 height=400]http://i1314.photobucket.com/albums/t580/KaleFais/image_zpscd9a4f08.jpg

De topcap is bij deze mod een hybride, dus de gekozen atomizer met 510 aansluiting zal direct contact maken met de batterij en hier geldt dus ook weer : zeer goede conductiviteit ! Materiaal van de hybride topcap is messing, zeer fraai op de RvS 26650 buis met the OX logo.

[img width=300 height=400]http://i1314.photobucket.com/albums/t580/KaleFais/image_zps64ffcd61.jpg

Tot slot , hoe de mod dampt? Helaas is mijn batterij nog niet volgeladen maar ik heb die van RC mogen proberen en die verraste mij op 4mg  :shock moest stiekem even hoesten dus dat zegt genoeg denk ik. En de switch vind ik zelf verrassend goed werken omdat ik dat een van de belangrijkste punten vind van een mech/ mod. Dus voor mij  :duim en voor the OX  :duim :duim

Ik hoop dat het duidelijk was en dat iemand hier iets mee kan en bedankt voor het lezen!

:zoef

Edit:

specificaties

- 26650 mechanische mod

- 304 foodgrade stainless steel tube

- brass hybride topcap

- ventholes in the topcap

- copper switch with magnets

- brass switch housing

- logo ingraved on tube and switch

- serial nr engraved on the switch

Size : 86mm x 30mm

Update: batterij eindelijk volgeladen, met de efest en de mephisto is er aardig wat ruimte in de buis over, dus moest best ver uitdraaien voor de nodige afstelling maar eenmaal afgesteld pffff  :tjoeke ik ga wel een magneetje scoren om iets minder ver de schakelaar in te hoeven drukken vanwege deze afstelling. En dan mag hij wat mij betreft blijven  :cigar

Edit: mephisto 510 is verstelbaar kom ik net achter dus schakelaar maakt eerder contact, stukken beter in ieder geval zo.