Jump to content

Foto Review SQuape R[eloaded]


fyrandir

Recommended Posts

.....ze zijn niet zo snel daar in der Schweiz in mijn geval:

wo 13.08.2014 16:12   Mailed 3360 Herzogenbuchsee

vr  15.08.2014 00:01   Arrival at border point of origin country   CH-8010 Zürich 1

vr  15.08.2014 00:05   Departure from border point of origin country CH-8010 Zürich 1

Hoop toch nog op zaterdag......!!

Link to comment
Share on other sites

Guest berrie63

Hoi die heb je zaterdag niet binnen,en ik denk zelfs volgende week nog niet is geen eu land zwitserland, daarom die vertraging vermoed ik

Link to comment
Share on other sites

Guest Mk1234

FedEx bezorgd m vandaag, voor 18.00 uur. Vind ik wat ruim genomen,

gezien ik nu al voor de deur lig te wachten  :haas

Hahaha. Geweldig! Ik ken dat gevoel ook zo goed!

Link to comment
Share on other sites

Guest berrie63

Hoi die heb je zaterdag niet binnen,en ik denk zelfs volgende week nog niet is geen eu land zwitserland, daarom die vertraging vermoed ik

En anders gewoon contact opnemen met swisspost klantenservice international  00800 8887700

Link to comment
Share on other sites

Hij inmiddels al een stapje verder gekomen...

Date Time Event Processed by Notes

wo 13.08.2014 16:09 Mailed 3360 Herzogenbuchsee

do 14.08.2014 02:40 Arrival at border point of origin country CH-8010 Zürich 1

do 14.08.2014 02:47 Departure from border point of origin country CH-8010 Zürich 1

vr 15.08.2014 15:51 Arrival at border point of destination country NLAMSA

Hij ligt nu op Schiphol  :bliss

Link to comment
Share on other sites

Guest MarcoVW

Hij inmiddels al een stapje verder gekomen...

Date Time Event Processed by Notes

wo 13.08.2014 16:09 Mailed 3360 Herzogenbuchsee

do 14.08.2014 02:40 Arrival at border point of origin country CH-8010 Zürich 1

do 14.08.2014 02:47 Departure from border point of origin country CH-8010 Zürich 1

vr 15.08.2014 15:51 Arrival at border point of destination country NLAMSA

Hij ligt nu op Schiphol  :bliss

Dan heb je nog een kans dat je 'm morgen hebt. Ik zou ff 3S-code opvragen bij PostNL, dan kun je, als je morgenochtend reactie krijgt, zien of 'ie al in het sorteerproces zit. Dan is 'ie namelijk al door Inklaring vrijgegeven en heb je 'm waarschijnlijk morgen.

*duimt mee*

Link to comment
Share on other sites

Guest padenk

Jeetje, ik ben erg onder de indruk van de Squape R!  :shock

Hij is goed hè :ja Heb je 't W-deck er ook bijbesteld?

Ik heb de Squape sinds een paar dagen en heb hem gebouwd met het W-deck icm een 1.2 coil en Chilly's cotton maar dan is het wel een dorstige e-juice slurper :P (niet dat dat erg is hoor)

Link to comment
Share on other sites

Guest MarcoVW

Jeetje, ik ben erg onder de indruk van de Squape R!  :shock

Hij is goed hè :ja Heb je 't W-deck er ook bijbesteld?

Uiteraard! :)

Héél goed :duim Betrap mezelf erop dat ik voornamelijk het W-deck gebruik nu, hoewel ik morgen eens een mesh-build met het S-deck ga proberen...

Link to comment
Share on other sites

Guest MarcoVW

Jeetje, ik ben erg onder de indruk van de Squape R!  :shock

Hij is goed hè :ja Heb je 't W-deck er ook bijbesteld?

Ik heb de Squape sinds een paar dagen en heb hem gebouwd met het W-deck icm een 1.2 coil en Chilly's cotton maar dan is het wel een dorstige e-juice slurper :P (niet dat dat erg is hoor)

Klopt, hij zuipt als een malle... maar daar is de smaak dan ook naar. Betrapte mezelf erop dat ik gisteren tot drie keer toe m'n tank heb gevuld :bloos

Link to comment
Share on other sites

Vandaag begon een beetje onzeker omdat ik niet wist of hij daadwerkelijk zou worden aangeboden en als dat zou gebeuren ik niet wist of ik wel op tijd thuis zou zijn. Ik had namelijk vandaag diverse afspraken staan waar ik niet onderuit kon.

Na een positief berichtje van Karin (nog bedankt Karin  :duim) wist ik dat hij hoogstwaarschijnlijk wel vandaag zou worden aangeboden, maar de tijd was niet bekend.

Bij het verlaten van mijn woonplaats zag ik ineens de bekende bus van Post NL rijden en besloot in de achtervolging te gaan om vervolgens al seinend hem duidelijk te maken dat hij even moest stoppen. Gelukkig was het mijn huisbezorger die mij inmiddels wel kent van mijn dagelijkse gele envelopjes.  :funny

Hij begon al te lachen toen ik uitstapte en om een lang verhaal kort te maken: I've got 'em!!!  :ponpon

Gezien de afspraken duurde de dag wel ultra lang, maar het was het wachten helemaal waard.  :ja1

Bij thuiskomst gelijk de nieuwe aanwinst uitgepakt en opgebouwd. De .37 kanthal met 7 windingen om een 2,7mm potnagel kwam uit op 0,7 ohm.

Gezien de bovengenoemde ervaringen gelijk het W-deck gebruikt met Chilly cotton.

Nu mijn eerste ervaringen: Wauw! Wat een smaak, wat een damp en wat is hij makkelijk op te bouwen.  :klap :klap :klap

Hier gaan we heerlijk van genieten vanavond.

Wauw!!! Wat is hij lekker!!!  :kwijl :kwijl :kwijlnooit gedacht dat ik dit zou zeggen btw  :mep

Link to comment
Share on other sites

Wat tof dat jullie hem nu ook binnen hebben. :duim

Ik heb nu nog steeds het s-deck erin zitten met cc en al een paar tankjes choco-caramel-nut zitten leegdampen.

Doet het echt top!

Zodra m'n huidige tankje leeg is, zet ik er een ruimere coil is en ga ik met het w-deck aan de slag.

Link to comment
Share on other sites

Goed nieuws Ndegeocello!!

Bij mij nog steeds geen verandering in de status:

wo 13.08.2014  16:12      Mailed  3360 Herzogenbuchsee 

vr  15.08.2014  00:01      Arrival at border point of origin country    CH-8010 Zürich 1 

vr  15.08.2014  00:05      Departure from border point of origin country CH-8010 Zürich 1

:boos

F#ck.... en te bedenken dat ik dinsdagnacht om 0:00 uur de site van dampfzauber en intaste een half uurtje of zo in de gaten heb gehouden en 's morgen vanaf 7:00 uur. Uiteindelijk kreeg ik van intaste om 10:00 uur een mailtje dat ze weer op voorraad waren. Door waarschijnlijk een fout van mezelf (schakelen naar een niet ververst scherm !) kreeg ik op intaste de melding dat ze niet meer op voorraad waren en toen snel geschakeld naar der Schweiz! Ze zijn niet de snelste daar! Maar ik ga er van uit sneller dan 2 a 3 maanden.

Ndegeocello, heb je trouwens nog moeten bijbetalen aan post.nl?

Link to comment
Share on other sites

Goed nieuws Ndegeocello!!

Bij mij nog steeds geen verandering in de status:

wo 13.08.2014  16:12      Mailed  3360 Herzogenbuchsee 

vr  15.08.2014  00:01      Arrival at border point of origin country    CH-8010 Zürich 1 

vr  15.08.2014  00:05      Departure from border point of origin country CH-8010 Zürich 1

:boos

F#ck.... en te bedenken dat ik dinsdagnacht om 0:00 uur de site van dampfzauber en intaste een half uurtje of zo in de gaten heb gehouden en 's morgen vanaf 7:00 uur. Uiteindelijk kreeg ik van intaste om 10:00 uur een mailtje dat ze weer op voorraad waren. Door waarschijnlijk een fout van mezelf (schakelen naar een niet ververst scherm !) kreeg ik op intaste de melding dat ze niet meer op voorraad waren en toen snel geschakeld naar der Schweiz! Ze zijn niet de snelste daar! Maar ik ga er van uit sneller dan 2 a 3 maanden.

Ndegeocello, heb je trouwens nog moeten bijbetalen aan post.nl?

Ahhhhhh....erg jammer dat het bij jou nog even op zich laat wachten. 

Ik heb hem, na jou berichtje (nog  :bedankt daarvoor), de 12e rond 11.15 uur besteld en dit was het schema van verzending:

wo 13.08.2014 16:09 Mailed 3360 Herzogenbuchsee

do 14.08.2014 02:40 Arrival at border point of origin country CH-8010 Zürich 1

do 14.08.2014 02:47 Departure from border point of origin country CH-8010 Zürich 1

vr 15.08.2014 15:51 Arrival at border point of destination country NLAMSA

za 16.08.2014 00:24 Released by customs NL

za 16.08.2014 13:22 Delivered

Ik hoefde niets te betalen aan de postbezorger. Ik hoop dat dit het wachten enigszins verzacht.  :knuf

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...