Jump to content

Wanneer toegang tot de te koop sectie?


Guest Dampgeek

Recommended Posts

Guest Dampgeek

Na hoeveel berichten heb je toegang tot het te koop gedeelte van dit forum?

Ik zou graag mijn gold ducat willen ruilen tegen RY4 van hangsen.

:bedankt

Link to comment
Share on other sites

Alle Te Koop en Veiling items van KM kunnen nu dus ook een slotje op. ☺

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Loop je wel eerst voor de zekerheid even al zijn posts af, om te zien of er niet toch toevallig 10 zinvolle tussen zitten? :wink

Link to comment
Share on other sites

Guest Dampgeek

30dagen is een lange tijd maar begrijpelijk, anders krijg je alleen maar van die eendagsvliegen op t forum...

Link to comment
Share on other sites

Guest carmo

Doet me denken aan strafregels schrijven.

Zet je het toch op marktplaats...

Volgens mij staat er niet zoveel aan dampers op marktplaats.... Of zoek ik verkeerd?

Link to comment
Share on other sites

Doet me denken aan strafregels schrijven.

Zet je het toch op marktplaats...

Volgens mij staat er niet zoveel aan dampers op marktplaats.... Of zoek ik verkeerd?

Ik zou het niet weten...

Kijk wat mij betreft zijn de regels prima, en zelfs niet streng genoeg. Ze voorkomen dat mensen zich aanmelden om hun spul te dumpen en weer te vertrekken. De sectie is bedoeld voor gebruikers om onderling dingen uit te wisselen en niet de hoofdfunctie van het forum. Als mensen daar niet mee kunnen leven is dat prima en denk ik dat ze beter op marktplaats terecht kunnen, dat is een platform dat hiervoor speciaal bestaat, dit forum niet.

Daarom verwijs ik naar marktplaats.

Link to comment
Share on other sites

Er zijn op dit moment op facebook ook voldoende pagina's waar je van alles kunt ruilen of verkopen. Ik ben het helemaal eens met de regels zeker na een aankoop van een nieuw lid waarbij ik vervolgens niks ontvangen heb.

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Via facebook wel betrouwbare opties Wietske?

Er zijn op dit moment op facebook ook voldoende pagina's waar je van alles kunt ruilen of verkopen. Ik ben het helemaal eens met de regels zeker na een aankoop van een nieuw lid waarbij ik vervolgens niks ontvangen heb.

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Via facebook wel betrouwbare opties Wietske?

Er zijn op dit moment op facebook ook voldoende pagina's waar je van alles kunt ruilen of verkopen. Ik ben het helemaal eens met de regels zeker na een aankoop van een nieuw lid waarbij ik vervolgens niks ontvangen heb.

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Ik heet wel geen Wietske maar wil er wel op reageren, het gaat niet om of dat wel of niet betrouwbaar is, het erom dat je hier niet mag handelen binnen een maand en minder dan 10 berichten, dan is facebook een alternatief...

Of dat betrouwbaar is of niet doet niemand hier een uitspraak over, dat is jouw interpretatie van haar antwoord, welke foutief is..

Link to comment
Share on other sites

KM heeft gelijk wat betreft mijn bericht. Overal zul je betrouwbare en minder betrouwbare mensen treffen. Ik zeg niet dat op facebook onbetrouwbaar is want ik zie mensen voorbij komen die ik hier op het forum ook tegen kom en die ik zeer betrouwbaar acht. Helaas één persoon kom ik tegen op een  facebookpagina die hier niet mocht verkopen en dat wel aan mij deed maar niet geleverd heeft. Met de post kan altijd iets fout gaan maar dan is het wel gebruikelijk om op je pb te reageren en naar een oplossing te zoeken. Ik heb al veel geruild en gekocht hier op het forum en dus op één keer na loopt dat altijd goed. En mensen die mij kennen weten dat het niet altijd makkelijk is om zaken met mij te doen. Enveloppen gaan het hele land door zelfs naar België

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...