Jump to content

Zwoofs.nl


Guest Beheer

Recommended Posts

nou ok

de kretek red die bevald me niet zo erg als de black hij is zeker niet slecht hoor,maar persoonlijk hou ik meer van intensieve smaken,voor mij is de black dus de winnaar.

wel goed dat ze er in 2 versies zijn voor elk wat wils :duim

ok inpakken en straks gaat hij richting zappa :ja

nogmaals bedankt voor het proefrondje zwoofs

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Ff met een [heel iets] vochtige theedoek er omheen dan?

Ik heb egnie zoveel kracht in mijn handen, en kon het gewoon open draaien...

Kom op Datida! Je kunt het :ja:priest:duimen

*edit... lekker op tijd :fluit

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

wel goed dat ze er in 2 versies zijn voor elk wat wils :duim

D'as dus net die 'toon', juist dat tabak-achtige van die Black... niet voor mij...  :huilt

Lang leve de Red  :clap 

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Datidaaaaaaaaaaaaa  :shock

Ik heb met een spuitje + injectienaaldje een beetje vloeistof opgezogen UIT/VIA dat mini-tuutje :ja

Probeer dat es aub?

Die Red is nl zoooo lekker... moet je egnie aan je neus voorbij laten gaan hoor :bliss

krijg gewoon het dopje er niet af :bloos

Bericht hierboven van mij gezien ?

Was die voor mij?

Zo ja: ik heb het gelezen hoor: normaliter met dit soort flesje sloop ik met een tangetje het tuutje er af..  :f45

{{dat maakt de combi dop + tuutje dus iid zeer kindveilig :ja }}

Mjah.. ga ik dus niet doen met een rondstuurflesje he :wink

Maarreh.. al schrijvende bedoelde je het berichtje voor Datida gok ik....  :stom

Link to comment
Share on other sites

Datidaaaaaaaaaaaaa  :shock

Ik heb met een spuitje + injectienaaldje een beetje vloeistof opgezogen UIT/VIA dat mini-tuutje :ja

Probeer dat es aub?

Die Red is nl zoooo lekker... moet je egnie aan je neus voorbij laten gaan hoor :bliss

krijg gewoon het dopje er niet af :bloos

Bericht hierboven van mij gezien ?

Was die voor mij?

Zo ja: ik heb het gelezen hoor: normaliter met dit soort flesje sloop ik met een tangetje het tuutje er af..  :f45

{{dat maakt de combi dop + tuutje dus iid zeer kindveilig :ja }}

Mjah.. ga ik dus niet doen met een rondstuurflesje he :wink

Maarreh.. al schrijvende bedoelde je het berichtje voor Datida gok ik....  :stom

:wink

Link to comment
Share on other sites

nou ok

de kretek red die bevald me niet zo erg als de black hij is zeker niet slecht hoor,maar persoonlijk hou ik meer van intensieve smaken,voor mij is de black dus de winnaar.

wel goed dat ze er in 2 versies zijn voor elk wat wils :duim

ok inpakken en straks gaat hij richting zappa :ja

nogmaals bedankt voor het proefrondje zwoofs

Graag gedaan en bedankt voor je interesse!    :ponpon

Link to comment
Share on other sites

dat klopt dat dat ene flesje moeilijk open te krijgen was maar......zoals gewoonlijk heeft R@tje beetje grof geweld gebruikt!  :nanananana

:haha

heb dat inderdaad ook moeten doen,leek wel of ik een kip de nek aan het omdraaien was :haha

Link to comment
Share on other sites

Aanpassing uiterlijke besteltijd.

In het verleden gaven wij de garantie dat alle bestellingen die voor 15:00 besteld waren dezelfde dag nog verzonden werden.

Eigenlijk, zoals sommige van jullie weten werden bestellingen, geplaatst tot 17:30, meestal nog diezelfde dag verzonden.

We hebben inmiddels de informatie op de website ook aangepast en geven dan vanaf vandaag ook de garantie dat alle bestellingen geplaatst voor 17:00 diezelfde dag nog verzonden worden.

Dit is allemaal mogelijk geworden door nieuwe logistieke oplossingen en we hopen in de nabije toekomst de uiterlijke besteltijd zelfs te verlengen tot 20:00.

Einde bericht  :grins

Link to comment
Share on other sites

Vandaag de Kretek ontvangen van Datida.

Eerst maar eens de Red geprobeerd. Geen probleem om het flesje open te krijgen.

Vision Eternity gevuld met 10 druppels van de Red. Even laten intrekken. En dampen maar.

Tjonge, ik heb nog nooit een kretek a-tje gerookt. En als dit de smaak is van zo'n a-tje ben ik blij ook. Deze smaakt heel erg kruidig. Er zit veel smaak aan en hij geeft een flinke prikkel achter in de keel. Ik moest er bijna van hoesten. Als je dat achter gier mag schalen, heeft hij dus best een flinke gier. Damp komt er ook voldoende van af. Maar, het is niet mijn smaak.

Gier: 4/5, Damp: 3/5, Smaak: 1/5

Dan de Black. Ook hier het flesje open zonder problemen. Weer in de Eternity 10 druppels.

Deze heeft, vergeleken met de Red, voor mijn gevoel een iets meer gebalanceerde smaak. Het lijkt alsof er iets van menthol op de achtergrond te proeven is. De smaak is wel in totaliteit meer aanwezig dan bij de Red. Dus voor de volle smaak is de Black beter. Maar ook hier geldt dat dit toch niet mijn smaak is.

Gier: 3/5, Damp: 3/5, Smaak: 1/5

Als ik moet kiezen tussen deze twee, zou ik voor de Black gaan. De smaak lijkt hier meer een geheel te vormen, niet zo scherp als de Red.

Fijn om deze eens te mogen testen. Bedankt dat ik aan het proefrondje mocht meedoen. :bedankt

1  R@tje

2  Vsmoker

3  Briggitte

4  Datida 

5  Zappa

6  Chaya

7  Fjolle

8  Janny

Chaya, stuur je mij een PBtje met je adresgegevens? Ik zal hem wel pas vrijdagochtend kunnen opsturen :(

Maar dat kun je in ieder geval in het weekend lekker testen  :ja

Link to comment
Share on other sites

Guest maryen65

De liquids die wij verkopen zijn van een hoge kwaliteit en voldoen allemaal aan Europese kwaliteits en productie normen.

Wij waarborgen deze kwaliteit ook voor onze klanten door steeksproefgewijs kwaliteitstesten te laten uitvoeren op nicotinegehalte en gebruikte ingredienten.

Tevens worden onze liquids geleverd in flesjes met naaldvulsysteem.

Natuurlijk zijn wij ook altijd bezig met het bekijken/herzien van onze prijzen.

En daar kan ik je over zeggen, hou onze website deze dagen in de gaten voor eventuele prijsveranderingen  :wink

En verzenden bij Zwoofs is altijd gratis!

Waarom hebben jullie die informatie over de liquid niet op jullie website staan? Tenminste ik kan het  niet vinden. Waar het vandaan komt etc

Link to comment
Share on other sites

Hoi zappa,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en je interesse in onze liquid :-)  :clap

Het is inderdaad een aparte smaak en ik denk een typische "hate it or love it" liquid.  :ja

Leuk dat je mee  hebt gedaan!  :knuf

Tot snel op het forum en op naar de volgende  :bliss

Link to comment
Share on other sites

Guest Fjolle

[me=Fjolle]ligt bij voordeur....[/me]

Chaya komt dmv een prive-chauffeur (die volgens mij ook wilt proeven) het flesje zo persoonlijk brengen.... :clap

Link to comment
Share on other sites

Guest Fjolle

Ok na een mini-smaakjes-test-meeting mijn review van de kretek.

Kretek zwart, ego 650 batterij, cotton ... atomizer of cartomizer??? In ieder geval zo'n ding wat bij mijn eGo cotton A startersset zat.

Eerste indruk: HEFTIG!!! Maar wel echt een kretek-smaak. Krijg initieel weinig damp. Na een tijdje dampen voel ik hem in mijn hoofd.

Uur later nogmaals ter hand genomen, maar nu op eGo twist batterij. Begin hem steeds lekkerder te vinden. Voel de kruidnagel op mijn lippen en blijf mijn lippen aflikken.

Gier is zacht voor mij, maar daar hou ik wel van. Iets rokerige nasmaak en een heel klein subtiel zoetje.

Damp: 2/5, gier: 5/5, smaak 4/5.

Kretek red: eGo 650 betterij, clearo CE 4+ long wicks.

Eerste indruk: zachter dan de black, meer damp, meer gier, ook echte kretek smaak. Lekkerder dan de zwarte.

Na tweede maal zwart dampen nogmaals ter hand genomen, blijkt dat ik de zwarte toch lekkerder vind...  :weetnie

Damp 3/5, gier 4/5, smaak 4/5

Was je ooit een kretekfan dan zijn deze smaakjes zeker iets voor jou. Ikzelf vind dat ik maar eens 2 flesjes moet gaan bestellen en verder testen. :ja

Ik ga zo even zoeken of ik het adres van de volgende op de lijst al heb en dan gaat hij zo snel als ik het red op de bus.

Bedankt voor het testrondje Zwoofs :knuf

1  R@tje

2  Vsmoker

3  Briggitte

4  Datida 

5  Zappa

6  Chaya

7  Fjolle

8  Janny

Link to comment
Share on other sites

Dan reageer ik ook maar effe, aangezien ik de prive chauffeur was lol. Ik heb nooit kretek gerookt dus ik heb geen vergelijk met echte kretek.  Ik vond juist de red de lekkerder dan de black, maar allebei niet echt niet mijn ding. Ik kan er niet echt een smaak aan geven, vond het gewoon een vreemde/onbekende smaak. Niet uitdagend genoeg om echt door te proeven.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Het is inderdaad een aparte smaak en ik denk een typische "hate it or love it" liquid.  :ja

Dit is inderdaad ook mijn ervaring over de meningen met de kretek-sigaret van de mensen om mij heen toendertijd..  :priest

Zowel met het proeven als de geur die dit afgeeft  :zoef

Was je ooit een kretekfan dan zijn deze smaakjes zeker iets voor jou.

 

Mocht je idd de smaak [al] kennen EN een fan zijn dan vind ik deze liquid de kreteksmaak egwel goed benaderen :yeah

Mjah.. dat had ik geloof ik al gezegd  :tong

Link to comment
Share on other sites

Stel,een belg besteld enkele flesjes liquid,hoeveel is de verzending dan?Het kan nog door de brievenbus.  :duimen:duim

Vind het een beetje jammer,naar Nederland gratis verzending en belgjes blijven in de kou  :sip

Hoi Fiekesof,

Wij hebben een vaste bijdrage van €1.95 voor verzenden richting Belgie en Luxemburg.

Je kan deze vinden bij de verzendmethodes tijdens het plaatsen van je bestelling.

Alhoewel je daar nu niks aan hebt kan ik je melden dat we hard werken aan een zelfde oplossing voor belgie en luxemburg zoals we nu voor Nederland hebben.

Link to comment
Share on other sites

Guest janny

ok, nu mijn review, kretek red in de nieuwe aotmizer van zwoofs (van de actie) op de ego 1300.

ik ben verrast, ik ben namelijk helemaal geen kruidnagel fan en wou het toch proberen. de smaak is goed, niet mijn smaak maar ook niet verkeerd, proef duidelijk de kruidnagel, de damp en gier zijn beide ook volledig aanwezig. een echte aanrader voor de kretek liefhebber. de red is niet te scherp  lkker zacht.

de black vind ik voor mij te scherp. ook hier is de damp en gier goed aanwezig, het zijn beide niet echt mijn ding, maar toch geef ik ze allebeide op de 3 termen gier,smaak en damp een dikke 8,

naar wie mag ik het nu sturen?

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

naar wie mag ik het nu sturen?

Als zich niet NOG een nieuwe proever meldt EN als 't 'mag' van Zwoofs, wil ik 't wel hebben  :tong

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...