Jump to content
Guest Beheer

Zwoofs.nl

Recommended Posts

Kreeg vandaag een leuk extraatje van Zwoofs bij mijn Zwoofs bestelling.

Moest er toch even melding van maken. :ja

Thanks guys!   :e33

zwoofs.jpg

patat2.gif

Maandag eens een hoopje liquids bestellen bij Zwoofs! Zijn ze snel ivm het leveren naar Belgie? Ik wil wel wat nieuwe smaken US liquids proberen! Echter al een paar keer gehad dat ik grote flessen kocht die ik totaal niet lust :p 

Wat doen mensen hier met liquids die ze niet lusten? XD

Als ze snel zijn met het leveren tot BE wil ik wel eens voor een 150-tal euro liquids bestellen. 80/20VG for me :D 50/50 PG for the misses :D 

14 minutes ago, Bahe said:

Maandag eens een hoopje liquids bestellen bij Zwoofs! Zijn ze snel ivm het leveren naar Belgie? Ik wil wel wat nieuwe smaken US liquids proberen! Echter al een paar keer gehad dat ik grote flessen kocht die ik totaal niet lust :p 

Als ze snel zijn met het leveren tot BE wil ik wel eens voor een 150-tal euro liquids bestellen. 80/20VG for me :D 50/50 PG for the misses :D 

Op de site van Zwoofs staat te lezen dat pakketpost naar België vrijwel altijd de volgende dag bezorgd wordt (m.u.v. bestellen op za of zo), brievenbuspost duurt 2 à 3 werkdagen. Wil je het "morgen" in huis, bestel dan "vandaag" voor 18:00.

Ik bestel al vanaf het begin dat ik damp bij Zwoofs en mijn ervaring met deze webshop is meer dan uitstekend.
Gisteren gebeld voor info over een aankoop van een nieuwe batterij, maar door een communicatie verstoring kwam de batterij zonder USB kabel, contact opgenomen met Zwoofs en ik krijg een kabel nagestuurd, dat noem ik nou service in perfectie.
Als ik iemand een webshop aan zal raden dan staat Zwoofs bij mij ver bovenaan het lijstje, echte toppers daar achter de schermen.:clap

Ben van de week langsgegaan bij Zwoofs omdat ik toch in de buurt was. Wat een service en klantvriendelijkheid! Als 'stenen' winkels deze internetshop als voorbeeld zouden nemen, zouden veel consumenten met plezier de winkel bezoeken. Diepe buiging!!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

2 hours ago, tsiis said:

Op de site van Zwoofs staat te lezen dat pakketpost naar België vrijwel altijd de volgende dag bezorgd wordt (m.u.v. bestellen op za of zo), brievenbuspost duurt 2 à 3 werkdagen. Wil je het "morgen" in huis, bestel dan "vandaag" voor 18:00.

Zeggen de meeste sites wel :p ervaring leert het anders. Vandaar ff de vraag hier of mede-Belgjes ervaring hebben met de shop...

17 minutes ago, Bahe said:

Zeggen de meeste sites wel :p ervaring leert het anders. Vandaar ff de vraag hier of mede-Belgjes ervaring hebben met de shop...

@Bahe Dat (van een mede-Belg) had je tot-nog-toe niet duidelijk gemaakt... Enniewee, de ervaringen met leveren van dinste/goederen/service zijn opperbest; snel, adequaat en vriendelijk, zowel "live" als via de site. Ik kan niet voor De Belg spreken, maar misschien heb je mazzel en ziet een Belgisch forumlid èn klant van Zwoofs je berichtje vóór maandag 18:00 :-) 

10 hours ago, Bahe said:

- Hier op het forum ruilen of verkopen

- Mixen met iets anders (menthol of vanille zijn daarbij favoriet)

Bij deze winkel heb ik mijn complete starters kit gekocht voor mij en mijn vriendin. Dus, 2x een Istick Pico kit + oplader, 4 LG batterijen en 5 verschillende tabak liquids (12mg nicotine) van Millers. Niet te dampen dat spul in een sub-ohm tank maar dat is niet de fout van Zwoofs maar van mij. Dan had ik maar moeten vragen en niet moeten doen alsof ik het allemaal wel wist als startende damper en stoppende roker. Even goed, spullen besteld op dinsdag laat in de avond en dus donderdag het pakketje opgehaald bij een Postnl pickup point. Het pakketje was goed verpakt en zag er netjes verzorgd uit. Gisteren nog maar wat extra liquids besteld en ik ga er nu eigenlijk al vanuit dat dit morgen netjes bij mij in de brievenbus ligt. M.a.w. chapeau voor deze webwinkel! 

Ik wil zwoofs toch even een duimpje geven,mijn smok al85 gaf de geest opeens van de enen op andere dag.

Viel net buiten de garantie maar mocht hem omruilen zonder problemen, dus bij deze nog bedankt voor de goede service.

1 hour ago, PetraO said:

Ja, Zwoofs is een erg prettige webwinkel. Ik doe er graag aankopen.

Sluit ik me bij aan, alleen goede ervaringen met ze. Jammer dat ze niet in Amsterdam zitten :ja

Even een dikke duim naar Zwoofs. 

Bestel er wel vaker,nooit problemen. 

Nu had ik een flesje liquid van Charlie Noble die 6 weken over datum was. 

Geen probleem,kan gebeuren. 

Toch even een mailtje gestuurd om ze erop attent te maken en even de voorraad checken zonder bijbedoeling van mijn kant. Puur informatief. 

Hele nette mail terug binnen een paar uur(savonds gemaild,sochtends antwoord)met uitleg en dat het niet heel veel kwaad kan maar dat ze toch een nieuw flesje opsturen. 

Dus zwoofs: 👍

Ik heb eerder bij zwoofs besteld maar met de gratis verzending duurt het toch enkele dagen voor er bezorgd wordt. Momenteel een bestelling open staan en met de standaard verzending wordt er dinsdag bezorgd. Met bijbetaling voor pakketpost zou het er wel morgen zijn.. Zijn er andere webshops die gratis verzending hebben en eerder kunnen leveren?

Die zijn er zeker maar vind het niet netjes om andere bedrijven te gaan promoten in het topic van Zwoofs.nl...

41 minutes ago, Kettingsmoker said:

Ik heb eerder bij zwoofs besteld maar met de gratis verzending duurt het toch enkele dagen voor er bezorgd wordt. Momenteel een bestelling open staan en met de standaard verzending wordt er dinsdag bezorgd. Met bijbetaling voor pakketpost zou het er wel morgen zijn.. Zijn er andere webshops die gratis verzending hebben en eerder kunnen leveren?

Stenen winkels met siersteenprijzen zijn morgen gewoon open. Mag je voor niks naar toe lopen.

Jammer dat je aan een gratis service zo slecht waardeert.

Staat vrij duidelijk dat als je voor 1800 besteld het de volgende werkdag bezorgd word. Bestel je dus op vrijdag na 1800 dan is de kans aanwezig dat het pas dinsdag komt aangezien de post niet meer overal op maandag word bezorgd(dat is hier het geval). 

Ik heb nog nooit bestelproblemen gehad bij Zwoofs. Altijd mooi op tijd mits op tijd besteld(wat bij de meeste webshops geld)

Edited by Sebas

Wederom een dikke duim voor zwoofs, van mijn coilmaster setje was de schroevendraaier kaduk gegaan. Het puntje brak er zowat spontaan vanaf terwijl ik altijd zeer zuinig ben, en heb zonder mokken een kleine tegoedbon gekregen.

Dus wat mij betreft een warme dampforum-douche voor zwoofs ;-)