Jump to content

Zwoofs.nl


Guest Beheer

Recommended Posts

- Service (hoe makkelijk/moeilijk er wordt gereageerd op mail, vragen, problemen met betaalsysteem etc..)

- Klachtafhandeling ( hoe makkelijk/moeilijk er wordt omgegaan met defecte producten, of producten die niet aan de wensen voldoet)

- Verzendsnelheid ( wordt er in de regel geleverd binnen drie dagen, of duurt het langer )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

:hi

Beste Forumleden,

Vanaf vandaag verkrijgbaar bij Zwoofs, Kretek Liquid!  :ponpon

De smaak van de bekende Indonesische kruidnageltabak.

Verkrijgbaar in 2 smaken.

Zwoofs Kretek Black Liquid

Zwoofs Kretek Red Liquid

Alle 2 in High (18mg), Medium (12mg), Low (6mg) en Zero (0mg).

Hopelijk tot snel bij Zwoofs  :bliss

Link to comment
Share on other sites

Guest verstokte smoker

lekkahhhh!!....  :bliss

wat is het verschil tussen die 2??

Oooooh kretek lekker, maar ik ben ook benieuwd naar het verschil  :weetnie

Link to comment
Share on other sites

Ik stel voor om flesje in de rondte te sturen om te testen.....beide varianten het liefste. :trilt

heb zelf nu zoveel smaken geprobeerd en elke x valt het weer tegen....  :sip dus meteen kopen zal ik niet zo snel meer doen.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Ik stel voor om flesje in de rondte te sturen om te testen.....beide varianten het liefste. :trilt

heb zelf nu zoveel smaken geprobeerd en elke x valt het weer tegen....  :sip dus meteen kopen zal ik niet zo snel meer doen.....

Link to comment
Share on other sites

Guest verstokte smoker

hihihi er is nog geen proefrondje gestart maar ik wil ook graaaaaag!!!  :yeah:duimen

'k Had alvast ff gewenst dat DAT gebeurt he Vsmoker :wink

Link to comment
Share on other sites

Het is 80/20 inderdaad.

Maar beste mensen jullie hebben een deal!  :ja

Als jullie zelf een mooi schema maken om de liquid rond te sturen en tot een keuze kunnen komen wat nicotinegehalte betreft dan zal ik beide smaken beschikbaar stellen om rond te gaan en deze kosteloos versturen naar de eerste op het schema.

  :duim

Link to comment
Share on other sites

Het is 80/20 inderdaad.

Maar beste mensen jullie hebben een deal!  :ja

Als jullie zelf een mooi schema maken om de liquid rond te sturen en tot een keuze kunnen komen wat nicotinegehalte betreft dan zal ik beide smaken beschikbaar stellen om rond te gaan en deze kosteloos versturen naar de eerste op het schema.

  :duim

prachtig :duim:cheerpon :cheerpon :biertje

dat wil ik ook wel eens proeven,dus ik doe mee kretek dat word spannend :cheerpon:jolleke:cheerpon

Link to comment
Share on other sites

Toppie Zwoofs.... leuk !!  :duim:ponpon

Proefrondje gaat als volgt...... als we nou de medium aanhouden dan kunnen mensen die minder of meer nicotine gehalte dampen ook allemaal proeven. Als we nou de flesjes bij elkaar houden kunnen we ook het verschil proeven,

ik stel voor om beide smaken tegelijk te verzenden naar de 1e op de lijst.....dat ben ik dus !  :bliss

de 2e op de lijst stuurt mij een pb met haar adres dan kan de 1e hem weer doorsturen etc etc

Zou ook leuk zijn om een korte review te geven hoe je de smaken vind en niet alleen in topic vermelden waar de liquid nou weer heen moet want dat boeit niemand.....zo krijgt Zwoofs ook een overzicht hoe de smaak bevalt :wink

1  R@tje

2  Vsmoker

3  Briggitte

4  Datida

5  Zappa

Zwoofs ik pb je even voor me adres en alvast bedankt dat je dit wil doen!  :yeah

Misschien ook handig om de naam van dit topic te veranderen in testrondje medium kretek of zoiets.

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

:duim R@tje :ja

En tuurlijk zet ik dan ook mijn smaakbevindingen hier neer..  :897

Jij heel veel succes met proeven alvast :yeah

Ohw.. hoop egwel dat deze nou es echt naar Kretek smaakt... :bliss

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook zeer benieuwd :ja .....heb in het verleden regelmatig kretek sigaretten gerookt en vond het altijd erruggg lekker....vooral die zoetige nasmaak op je lippen!  :JaqV

wordt vervolgd.......

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

:yeah

Jep.. dat zoetje was ook net wat ik maar bleef missen bij de gewone siggies.

Maar ook.. gewoon de hele Kretek = jammie!

Heb 't in betere financiele tijden [en ver voor ik begon te dampen] dan ook jarenlang volledig gerookt..  :a20

Ze zijn nu egwel schreeuwend duur geworden  :zweep

Mjah.. gelukkig hebben we de dampert nu :wink

Link to comment
Share on other sites

Guest verstokte smoker

Ooh ik ben zooo benieuwd! Hopelijk benadert dit de kretek sigaret, die vond ik heeeeerlijk! :cheerpon

Als mijn carto (DCT) lekker knettert, denk ik altijd aan kretek  :yeah

R@tje je hebt PB  :zoef

Link to comment
Share on other sites

Beste mensen, ik vind het geweldig te zien hoe enthousiast jullie zijn!

Misschien maak ik jullie nog een stukje blijer met de mededeling dat de Kretek Liquid inmiddels onderweg is naar de eerste proever  :clap

Geniet ervan en ik kijk uit naar jullie reacties !

Groeten Dennis

Zwoofs

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...