Jump to content
Sign in to follow this  
Joe

LIQUA

Recommended Posts

Goede ervaringen met Liqua. Heb nu zelf de Traditional Tobacco, peach en mild Kretek geprobeerd.  Vind ze allen heerlijk. Maar smaak is zo persoonlijk!

Goede ervaringen met Liqua. Heb nu zelf de Traditional Tobacco, peach en mild Kretek geprobeerd.  Vind ze allen heerlijk. Maar smaak is zo persoonlijk!

inderdaad is persoonlijk Ik heb aan de verkoper eens gevraagd wat de meest verkochte is en dit is Traditional Tobacco. Daarom deze ook besteld met Chocola Dekang Silver Liquid PG/VG

- Nicotinegehalte: 11mg  en Koffie Dekang Silver Liquid PG/VG

- Nicotinegehalte: 11mg

De laatste heb ik al geprobeerd en is supergoed.

Winkel is ook goed is mijn persoonlijke ervaring -eerlijk- vlug antwoord enz....

:bedankt

Ik heb in Ierland bij een dampwinkeltje uitgebreid een aantal Liqua's mogen proeven en die bevielen heel goed (ik ging met meer sap naar huis dan ik vertrok  :bloos). Smaak vond ik heel zuiver, en zelfs de chocolade vond ik erg lekker  :jolleke Dus als die op zijn ga ik zeker bijbestellen!

Ik heb in Ierland bij een dampwinkeltje uitgebreid een aantal Liqua's mogen proeven en die bevielen heel goed (ik ging met meer sap naar huis dan ik vertrok  :bloos). Smaak vond ik heel zuiver, en zelfs de chocolade vond ik erg lekker  :jolleke Dus als die op zijn ga ik zeker bijbestellen!

En heb je ook de Traditional Tobacco geprobeerd?

:doei

Liqua Traditional Tobacco is het enige dat ik al maanden bijna 24/7 echt damp. Het is zo heerlijk om de 30 ml flesjes zonder verzendkosten thuis te krijgen via e-smokey. De rest wat ik damp is of voor de clouds of toch eens een ander smaakje proberen, maar alles wat ik verder probeer is bagger vergeleken met Traditional Tobacco en dan het liefst in 24 mg nicotine.

Liqua Traditional Tobacco is het enige dat ik al maanden bijna 24/7 echt damp. Het is zo heerlijk om de 30 ml flesjes zonder verzendkosten thuis te krijgen via e-smokey. De rest wat ik damp is of voor de clouds of toch eens een ander smaakje proberen, maar alles wat ik verder probeer is bagger vergeleken met Traditional Tobacco en dan het liefst in 24 mg nicotine.

Hij is vandaag verzonden, ben nu echt benieuwd  :bedankt

Guest ET

Traditional Tobacco is voor mij de tabak liquid en damp niets anders meer zoals ik ooit noot anders dan de zware Van Nelle rookte, the bomb!!

En heb je ook de Traditional Tobacco geprobeerd?

:doei

Dat weet ik niet meer, het is inmiddels een aantal weken geleden en ik heb een behoorlijk aantal verschillende sapjes daar geproefd. Als dat zo was dan heb ik hem niet lekker genoeg gevonden om te kopen. Ik heb de Chocolade gekocht en de Turkish tobacco beviel mij blijkbaar ook erg goed. Van Ovale heb ik de Black old tobacco meegenomen, ik kan me herinneren dat ik die lekker kruidig vond.