Jump to content
Sidoon

The Vape Store --- Wateringen

Recommended Posts

Ja, en wat te denken van die grote brand bij Fitshape vorig jaar op het bedrijventerrein waar we eerst gevestigd waren? Echt niets meer van dat bedrijf over.

Zoiets is echt je grootste nachtmerrie.

Ennieweej, voordat we zo onwijs op ons kop krijgen van een moderator...gave kleurtjes hebben die Nunchuku's..euh...nanchaka's...nonchoco's...erhm...nunchaku's he!

Ooh, die zien er leuk uit! En ik ben graag "incognito" Betty  :haas .

Die brand vannacht was niet fijn, ik woon blijkbaar zo dicht bij dat ik vannacht wakker werd van de stank die e.e.a. met zich meebracht (fijn hoor, beter reukvermogen dankzij het stoppen met roken).

Iedereen die het dampen een warm hart toedraagt en dit meer op de kaart wil zetten kan vanaf heden gratis dampstickers bij ons scoren!

Ze zijn gratis beschikbaar in zowel onze winkel in Wateringen als in onze webshops.

Bij deze roepen wij al onze klanten op om een sticker mee te nemen bij hun eerstvolgende bezoek. Door middel van deze actie kunnen we er met z'n allen -op zeer eenvoudige manier- voor zorgen dat het dampen bekender en daardoor als normaal gezien wordt. We zijn geen rare mensen met rare wensen! We willen een vrij verkrijgbaar, vrij gebruikbaar Ã©n sociaal geaccepteerd minder schadelijk alternatief voor de tabakssigaret.

We realiseren ons nog steeds onvoldoende welke impact we als dampgemeenschap op de maatschappij kunnen hebben! Je hoeft geen kroegtijger te zijn of vier keer in de week in een restaurant te hangen. Elke damper heeft in zijn of haar woonplaats diverse horecagelegenheden, al is het maar de plaatselijke snackbar. Grijp die sticker en grijp vervolgens die horeca ondernemer in zijn nek! Zorg dat je die sticker mag plakken en stuur de gegevens via www.hiermagjedampen.nl in!

Meer info kun je op bovengenoemde site lezen of in de nieuwssectie van onze website: http://www.wegwerpsigaret.com/nieuws/zet-het-dampen-op-de-kaart/

Kunnen we op jullie rekenen?

Vandaag in Wateringen geweest bij The Vapestore wat een mooi bedrijf is dit zeg en druk heel erg druk. Heerlijk ruim en zeer vriendelijke medewerkers. Mijn man, geen roker en geen damper, zei dit: Als ik 20 jaar jonger was geweest had ik graag zo'n mooi bedrijf gaan beginnen in Delft. :clap Heel veel succes en dank voor de goede zorg.

Edited by Lucienne
Mooi bedrijf.

Vandaag met het gezin een dagje naar de Nederlandse kust geweest en natuurlijk niet genoeg liquid meegepakt... Geen nood, ff internet checken en gezien dat er niet ver van Kijkduin een vape shop zit. Wij er heen en ik moet zeggen... Wat een toppers zijn het daar bij The Vape Store! Ik ben zelf een verknocht Heisenberg dammer maar deze hadden ze niet.. Enkel het aroma. Ik zeg tegen de vriendelijke verkoper dat ik daar niet veel mee ben en tot mijn verbazing maakt de man het snel even voor me klaar in de winkel. Ook heeft hij alles netjes opgeschreven zodat ik het hier thuis in Antwerpen zelf kan mixen. Echt super.
Spijtig dat het zo ver is van Antwerpen want anders hadden ze er een vaste klant bij gehad!!!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI RIO-L01 met Tapatalk

@ewi-j Ook hier een hartelijke dank voor je prachtige review! We zouden er bijna van naast onze schoenen gaan lopen zeg! smiley_womaninlove.gif

Edited by Betty

Lieve klanten,

Zaterdag 10 september zijn wij wegens familieomstandigheden gesloten. Op deze dag vindt de crematie van mijn vader/Lien haar opa plaats.

Ter compensatie zijn we op deze dag tussen 17:00 – 19:00 uur voor u geopend.

Edited by Betty

Wij wensen iedereen een spetterende jaarwisseling en een prachtig 2017 in goede gezondheid toe!

Cheers! 

Posted (edited)

In het kader van ik-heb-momenteel-helaas-weinig-nuttigs-te-delen het volgende:

Vanaf nu kun je ook in ons nieuwe filiaal aan de Voorstraat 88 in Woerden binnen gluren, yay! smilie_girl_101.gif

https://goo.gl/maps/3Wyvj5Pxicx

En de nieuwe vape-tuut van onze store manager in Woerden:

THE_VAPE_STORE-Herenstraat_80-2291_BJ_WATERINGEN.jpg

Edited by tsiis
Dubbel plaatje verwijderd.

Posted (edited)
1 hour ago, Betty said:

In het kader van ik-heb-momenteel-helaas-weinig-nuttigs-te-delen het volgende:

Vanaf nu kun je ook in ons nieuwe filiaal aan de Voorstraat 88 in Woerden binnen gluren, yay! smilie_girl_101.gif&key=b0205b793be722a51b9e3e578bc668f954385853c28c97b43343108be63ba864
https://goo.gl/maps/3Wyvj5Pxicx

En de nieuwe vape-tuut van onze store manager in Woerden:

THE_VAPE_STORE-Herenstraat_80-2291_BJ_WATERINGEN.thumb.jpg.2ef2d3b92e552b573ab19507449e8e09.jpg

Die ging mij vorige week voorbij op de A12!

Edited by tsiis
Dubbel plaatje verwijderd uit de quote.

Oh lachen zeg! Hoop dat je ze dan niet dubbel zag zoals ik nu, hahaha!
(Geen idee wattik verkeerd heb gedaan maar heb blijkbaar 2 images geupload waar ik er nu eentje niet van kan verwijderen.)

28 minutes ago, Betty said:

Oh lachen zeg! Hoop dat je ze dan niet dubbel zag zoals ik nu, hahaha!
(Geen idee wattik verkeerd heb gedaan maar heb blijkbaar 2 images geupload waar ik er nu eentje niet van kan verwijderen.)

Dubbel? :fluit

:grins

Tût terug (betekent kus in het Frysk)!

On 13-6-2018 at 15:43, Oomkobus said:

Die ging mij vorige week voorbij op de A12!

emoji946.pngemoji946.pngemoji946.pngemoji946.pngemoji946.png

Miep miep! :zoef