Jump to content
Sign in to follow this  
Kimopo

V2 cigs, UK gaat mijn 1e uitgebreide startpakket leveren

Recommended Posts

Mijn naam is Mar, ik ben 47 en ben op de wereld van e-cigs gewezen door mijn broer die dankzij de KR808D-1 cig van V2 cig (UK) al ruim 7 maanden van het roken af is.

Vorige week maandag heeft hij mij er eentje meegeven, samen met een USB lader en wat cartridges waaronder 1 doosje van 5 in de smaak koffie  :morningcoffee en tot mijn verrassing vond ik die meteen lekker, lijkt echt wel op koffie volgens mij en dus staat die bij mij ook al in een bestelling.

De anderen die hij meegaf was 1 Vanilla en 1 Cola... de Vanilla is even wennen (maar ik ben al niet zo'n Vanilla fan) en de cola vind ik ronduit smerig; lijkt echt op die cola-wijngums en, u raadt het al... die lust ik ook niet  :neenee

Voor het weekend heb ik een klein startpakket besteld bij SmartCigs (UK) voor omgerekend € 32,89 en die verwacht ik eind deze week binnen... Hierin zitten dan 2 cig batterijen ipv 1, die ook van het type KR808D-1 zijn. Hierbij komt een USB lader en een blikje om ze in te bewaren en 15 cartridges waaronder dus idd de coffee en de vanilla en een "Gold" welke volgens de site vergelijkbaar is met shag. Ook heb ik bij hen 1 setje van de 10 smaken die zij in het assortiment hebben besteld, helaas zit daar dan ook weer een cola in maar goed. Zodra dit pakketje binnen is zal ik er een apart review van deze webshop schrijven.

Omdat ik nu maar 1 V2 cig heb moet ik, als die leeg is dus weer even naar de echte shag en ik heb me er al op betrapt dat ik die niet lekker meer vindt smaken en eigenlijk zelfs al vies vindt  :headslam Hoe snel kan het gaan

Zojuist heb ik dus een zéér uitgebreid startpakket besteld bij een V2 retailer in de UK en die komt met 25 cartridges, 3 cigs, 1 cig aan een usb kabel voor constante paraadheid, een mobiel laadpack, een reisdoosje, een autoplug, een USB plug en een 220 Plug en een koord voor om je hals.

Een aardige investering die, in de huidige wisselkoers voor mij betekent dat ik ca 10/11 weken rookvrij moet zien te komen om deze order, incl die 25 cartridges terug te "verdienen"

Ik ben benieuwd maar heb er redelijk veel vertrouwen in... mijn vorige stoppoging was met pleisters en heeft 7 maanden geduurd  maar helaas ben ik daarna weer de fout in gegaan en gebruik nu weer ca 3 a 3,5 pakje shag in 1 week :a20

De inhoud van dit zeer uitgebreide starterspakket: ( buyv2cigs.co.uk/ en ik heb er vandaag, omgerekend met PayPal € 163,- voor betaald; vanaf BP 75 is de verzending gratis)

The Ultimate Kit has all the V2 accessories and gadgets that you need.

• 3 x V2 Cigs Batteries (any combinations of V2 manual and automatic batteries)

• 25 x V2 Cartridges (5 x 5 packs of cartridges of your choice)

• 1 x NEW Smart Charger

• 1 x Wall Adapter

• 1 x NEW 2 Amp Car Travel Adapter

• 1 x NEW Personal Charging Case  XL (PCCXL)

• 1 x NEW V2 Metal Carry Case (Silver, Black or White)

• 1 x V2 Power Cig

• 1 x NEW Lanyard

• User Manual

Ik hoop hier dus te kunnen melden dat het me "straks" langer lukt en zelfs voorgoed rookvrij te worden  :jazeker

Guest Smokie

Succes man, ik hoop dat het je lukt. Mijn ervaring met deze gekke dingen (soortgelijke, neem aan dat die dingen allemaal hetzelfde zijn) was niet best, maar hoop dat jij er baat bij hebt.

Guest Senseo

Welkom !

Met Smokie... ik vrees ook dat de batterijen niet zo lang meegaan als wenselijk (hoewel je dus wel aan eendraadje kunt dampen).

Ook omdat je best een stevige roker bent en dus waarschijnlijk ook best veel zult dampen.

Overweeg als het tegenvalt bijvoorbeeld een eGo, ipv de shag.

Welkom. Ik vraag me alleen af waarom je in het buitenland hebt besteld terwijll we hier zulke goede webshops hebben met  - denk ik - betere e-sigs dan die je nu hebt besteld.

In ieder geval veel succes!

Bedankt, maar de info die ik tot op heden gevonden had was dus via links die m'n broer toezond en ja, dat waren de USA en UK shops die V2 heeft, waar hij dus enthousiast over is... nieuwe vergelijkingen doe ik denk ik wel op via tips van jullie hier en de tijd die me zal bezighouden om meer informatie te vinden.

In NL kon ik namelijk voornamelijk shops vinden om meteen zelf te moeten vullen, mixen etc en dat wilde ik niet niet meteen hoeven doen, wie weet ooit wel  :knipwink

Hallo Kimopo, welkom hier

:welkom1

Veel succes met je spulletjes.

Ik heb een beetje hetzelfde als de reacties hierboven: waarom dat en waarom daar? Maar ik begrijp het wel hoor, wat je van je broer hebt gekregen bevalt, dat is al een hele grote stap in de goede richting.

Kijk hoe het je bevalt, en wie weet, stap je toch eerdaags over op dingen die je zelf kunt bijvullen. (Je kunt dan beter kiezen wat echt bij je past vind ik, en het is ook stukken goedkoper, ook niet onbelangrijk :knipwink) Het bijvullen is trouwens echt heel makkelijk hoor, kind kan de was doen.

Veel succes met alles.

Welkom hier.

En ik ben zelf ook met een verglijkbaar systeem begonnen.

Als dit je blijft bevallen, en je wil nieuwe cardridges

Dan kun je ook altijd kijken bij ebnferro.com

Of bij

Thevapecompany.

Succes en veel plezier met dampen

Als dit je blijft bevallen, en je wil nieuwe cardridges

Dan kun je ook altijd kijken bij ebnferro.com

Of bij Thevapecompany.

Dank je wel voor die tip... zo te zien aan de foto's op de pagina's van The Vape Comp heb ik de indruk dat die batterijen ook van type KR808-1D zijn, klopt dat ? Ik kan nergens op de sites vinden welk type het anders zou zijn

Er zit een 808 sluiting op dat klopt.

Maar met die kr808-1d durf ik niet zeker te zeggen.

Ik heb hier nog een losse cardridge in de koeling liggen ongebruikt.

Als je me een pb stuurt met adres gegevens, stuur ik hem op dan weet je het zeker.

Welkom en ik hoop dat de set je voldoening zal schenken,maar ergens vrees ik ervoor.....

De prijs is ook niet zo goedkoop.

Maar goed,voor jou kan het wél werken.

Succes!

Guest doxyholic

Dat vullen is echt 2x niks... Ben denk ik een maand geleden begonnen en meteen een oliespuitje genomen. Cartomizer zat erop (tip eraf doen en watjes drenken) en had er een clearomizer bij besteld, ook gewoon de tip eraf draaien en vullen maar. Kan niet mis lopen...

Ik had hier ergens gelezen dat pinacolada zo goed in de smaak viel, dat dus genomen en ben nu een pinacolada verslaafde  :Peetje

Hazelnoot koffie beviel me niet zo, appel ook niet... Ik blijf terug grijpen naar de pinacolada!  :e33

Wel altijd de hoge nicotine dosis. Ik merk dat als ik een liquid met medium nicotine gehalte neem, ik non stop zin heb in een sigaret, wat ik bij de hoge dosis liquids totaal niet heb...

Zolang mijn batterijtjes vol zijn en mijn favo smaakje in huis is, lukt het me prima om van de a-sig's af te blijven!

Succes!

Nou, als ik ergens door verbaasd was gisteren was het wel door dit bedrijf... 30 oktober in UK besteld, 2 november bij mij afgeleverd !

Da's 3 dagen, vanuit Engeland, en van £ 75 gratis verzending. Inhoud ? Een zéér uitgebreid starterpakket voor wie gewoon simpel van het roken af wil, zonder de handen te hoeven laten "afkicken"

Voorlopig ben ik dus van ruim 3 pakjes shag per week naar 3 shagjes per dag gegaan... ik geloof t bijna zelf niet

Mijn verhaal heb ik alvast op een pagina in mijn website gezet...

Ik hou jullie op de hoogte over de duur van de batterij en cartridges etc.

Nou ok dan, mijn eerste ervaringen met het leeg "roken" van een cartridge... in mijn geval, na ca 1 dag (nog niet geheel gestopt met A-roken; daar nog 3-5 van gehad per dag waar dit voorheen 1 pakje shag in net 2 dagen was  :fluit )

Ook een standaard batterij gaat tot nu toe ervaren, ca 1 dag mee maar daar heb ik er dus meerdere van nu; 2 uit mijn 1e kleine order en 3 uit deze laatste order als mega starterspakket.

Hier had ik 1 "large" bij die ik aan m'n broer gegeven heb, in ruil voor de cartridges die hij mij gedoneerd had en het hierop wijzen want zonder zijn ervaringen had ik dit "vipen" denk ik niet ontdekt  :neenee

Vanmorgen heel eigenwijs een excel file gemaakt en daar alle smaken opgeschreven die ik nu dus heb, zowel als doosjes a 5 stuks als ook de eenlingen uit de proef-serie van 10 stuks en daarachter aangegeven wat ik dus van de smaak vond om zo voor mezelf duidelijk te krijgen welke voor herhaling vatbaar zijn en welke bijv. zeker niet als heel doosje gekocht zou worden, zoals de cola dus :knipwink

De Koffie, Gold, Texas Red en Pharaoh (van SmartCigs) zijn tot nu toe echt mijn 12mg favo's en van V2 zelf de Koffie en Congres, ook in 12mg (de ervaring met deze in 18mg van mijn broer vond ik echt te zwaar)

Helaas had ik al het idee dat ik al inmiddels best veel cartridges leeg heb (ik heb ze in een zakje bewaard voor het geval ik tot vullen over wil gaan) en zag dat er daar dus al 6 inzaten... sinds 22 oktober  :jahsmke maar hey, ik zag ff 1 week over het hoofd  :knipwink de 22e oktober was nml niet afgelopen maandag, maar die maandag daarvóór dus even snel mezelf minder  :slam ... want dat is tot op heden dus 6 stuks in 13 dagen.

En de A-shag ? Vandaag 1 (met vieze na-smaak op de tong :onschuldig en de rest alleen maar vape  :jazeker

Tot zover dus mijn update... wie mijn eerste ervaring en het "hoe ik eraan begon" wil weten kan op mijn site  gaan kijken...hier geef ik mijn eerlijke mening over vooral mezelf dus, als (ex ??) rookster van heel wat shag per week

Ik heb ook de aangeraden sites al meerdere keren bekeken maar denk dat ik voorlopig toch nog echt een sigaret-vervanging zoek en nog niet zo zeer een apparaatje om te dampen maar van wat ik tot nu toe gezien heb gaat m'n aandacht wel steeds uit naar de Premium Ego... zo te zien omdat mijn huidige cartridges daarop lijken te passen... ik heb dus een pm gestuurd naar "ikbat" om die aansluiting te testen. Zodra ik daar meer over weet zal ik dat uiteraard ook hier melden.