Jump to content

Halo tribeca


Jasp3r

Recommended Posts

Na heerlijk gedampt te hebben op 7ml halo freedom juice , gelijk maar een groot verpakking besteld.

Ook meteen halo tribeca mee laten komen , maar iets lijkt niet te kloppen bij de laatste.

Ik weet dat smaak heel persoonlijk is , maar er zou een lichte tabak smaak aan moeten zitten met iets van van vanille en caramel.

Dit alles is heel ver te zoeken.

Na wat zoeken op internet kwam ik meerdere "klachten" van de 30ml tribeca tegen , en iemand omschreef het zelfs als goedkope kippensoep.

En dat is precies waar het naar smaakt  :huilt

http://www.e-cigarette-forum.com/forum/general-e-liquid-discussion/431286-halo-tribeca-doesnt-taste-right.html

Het flesje ruikt ook behoorlijk sterk als je de dop eraf haalt.

Ik heb hem nu maar even open in een donkere kast gezet om te hopen dat het beter wordt.

Iemand die dit herkend?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nee herken ik niet :weetnie

Bij mij begon het ook met freedom juice, dacht beter ken nie

Maar kan je wel vertellen dat Tribica mijn Nummer 1 liquid is sinds een dikke 11 maanden,

tijdje op de 2 de plaats geweest,

maar staat weer helemaal boven aan,

steepen met dopje eraf kan helpen,

Maar ik vind m ook gelijk lekker .

En de damp vinden mensen ruiken naar Suikerspin  :grins

Licht mischien ook een beetje aan de hardware , ik damp op een coil van 1.4 /1,8 ohm en dan zo rond de 10 watt,

De tabak smaak proef ik dus wel !

Succes

Link to comment
Share on other sites

Guest VaperFais

Dankzij Ozzy ben ik ook een Tribecaholic geworden  :lol

Maar ook ik heb een keer een flesje gehad die niet smaakte, zelfs na steepen niet  :weetnie had rond die periode ook last van een smaakblok helaas...

Maar daarna weer trouw aan de Halo Tribeca, blijft voor mij ook een nr 1 all day vape  :cigar  hier ook 1.2-1.5 ohm microcoil op 8-10 watt (hardware: kayfun,Taifun, aerotank, eroll) werkt allemaal goed met Tribeca, natuurlijk verschil in prestaties qua hardware maar zeker herkenbaar en typische Tribeca smaak. (Ruikt inderdaad naar suikerspin)

Link to comment
Share on other sites

Tribeca, maanden gedampt. Altijd in mn top 3 op 12mg en 30ml flesjes. En twee kennissen van mij ook. Denk dat er al 30 flesjes gepasseerd zijn bij ons, probleem niet tegen gekomen. Vind het vervelend voor je, wel blij dat ik mee kan lezen voor het geval dat.

Wat me wel opvalt is dat Tribeca in elk tankje weer net wat anders smaakt. Wel altijd in de suikerspinnensfeer, maar per tankje soms net wat puurder.

Ook als ik een coil al voor iets anders heb gebruikt, dan is Tribeca niet dominant over de smaak die al in de coil zit. (mijn ervaring).

Als je wil kan ik wel 2ml (zonder kosten) naar je opsturen, dan kun je vergelijken met wat je nu hebt?

niet vanaf mijn pc verstuurd

Link to comment
Share on other sites

Guest VaperFais

Bedankt voor de reacties.

Ik hoop dat hij beter gaat smaken , hij ruikt nu eerder naar zonnebloempitten? niet zoet ofzo.

Dit met een evod.

Weet niet of je daar zin in hebt, maar je kan proberen je silica uit je coil te trekken en een plukje biologische katoenen watten erdoor te rijgen. Tutorials Hiervoor zijn op YouTube te vinden als je daar nog geen kaas van hebt gegeten  :duim  Mijn ervaring met katoen is voornamelijk  betere smaakbeleving, maar smaken verschillen natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de reacties.

Ik hoop dat hij beter gaat smaken , hij ruikt nu eerder naar zonnebloempitten? niet zoet ofzo.

Dit met een evod.

Weet niet of je daar zin in hebt, maar je kan proberen je silica uit je coil te trekken en een plukje biologische katoenen watten erdoor te rijgen. Tutorials Hiervoor zijn op YouTube te vinden als je daar nog kaas van hebt gegeten  :duim  Mijn ervaring met katoen is voornamelijk  betere smaakbeleving, maar smaken verschillen natuurlijk.

Smaken verschillen zeker, maar de smaak van silica wil toch niemand :-)

Idd goeie tip. Gebruik ik zelf ook

niet vanaf mijn pc verstuurd

Link to comment
Share on other sites

Na heerlijk gedampt te hebben op 7ml halo freedom juice , gelijk maar een groot verpakking besteld.

Ook meteen halo tribeca mee laten komen , maar iets lijkt niet te kloppen bij de laatste.

Ik weet dat smaak heel persoonlijk is , maar er zou een lichte tabak smaak aan moeten zitten met iets van van vanille en caramel.

Dit alles is heel ver te zoeken.

Na wat zoeken op internet kwam ik meerdere "klachten" van de 30ml tribeca tegen , en iemand omschreef het zelfs als goedkope kippensoep.

En dat is precies waar het naar smaakt  :huilt

http://www.e-cigarette-forum.com/forum/general-e-liquid-discussion/431286-halo-tribeca-doesnt-taste-right.html

Het flesje ruikt ook behoorlijk sterk als je de dop eraf haalt.

Ik heb hem nu maar even open in een donkere kast gezet om te hopen dat het beter wordt.

Iemand die dit herkend?

Ja ik heb dat zelfde gehad met Halo Tribeca. Ik heb het flesje vervolgens laten stepen en...het is nog steeds smerig.

Het gaat dan niet om een smaakje dat je gewoon niet lekker vindt, dat kan zo gebeuren, maar ik proef echt helemaal niks zoets, niks tabak. Het lijkt wel een combo van parfum met ammoniak. En dan viezer..

:huilt

Link to comment
Share on other sites

Ik ga nu een verhaal typen over verotte halo! Ik was helemaal fan van Malibu menthol, en had een 30ml uit Spanje besteld... Echter smaakte deze totaal anders.... Ik dampte toen nog niet zo lang en dacht aan een flavour blok. Toen ik hm een tijd later weer probeerde vond ik hm nog steeds smerig....(ik nam aan dat mijn smaak was veranderd) dus heb ik hm verkocht.... Weer wat later proefde ik  bij  iemand anders, en jaaaaaa dat was de smaak die ik lekker vond!!! Ik ben er echt van overtuigd dat er iets niet goed met t flesje was.... Mss is dat ook t geval met de tribecca, probeer van iemand anders een sample over te nemen dan weet je t zeker

Link to comment
Share on other sites

Ik ga nu een verhaal typen over verotte halo! Ik was helemaal fan van Malibu menthol, en had een 30ml uit Spanje besteld... Echter smaakte deze totaal anders.... Ik dampte toen nog niet zo lang en dacht aan een flavour blok. Toen ik hm een tijd later weer probeerde vond ik hm nog steeds smerig....(ik nam aan dat mijn smaak was veranderd) dus heb ik hm verkocht.... Weer wat later proefde ik  bij  iemand anders, en jaaaaaa dat was de smaak die ik lekker vond!!! Ik ben er echt van overtuigd dat er iets niet goed met t flesje was.... Mss is dat ook t geval met de tribecca, probeer van iemand anders een sample over te nemen dan weet je t zeker

Ik heb inderdaad het idee dat dit aan de hand is.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ooit per ongeluk de Tribeca besteld (had eigenlijk Freedom Juice willen hebben). De eerste twee hijsen vond ik inderdaad suikerspinachtig, maar die smaak heb ik sindsdien niet meer geproefd. De tribeca smaakt voor mij naar kouwe jus uit een zakje. Bah!! De Freedom Juice vindt ik dan weer heerlijk  :weetnie

Link to comment
Share on other sites

Tribeca, maanden gedampt. Altijd in mn top 3 op 12mg en 30ml flesjes. En twee kennissen van mij ook. Denk dat er al 30 flesjes gepasseerd zijn bij ons, probleem niet tegen gekomen. Vind het vervelend voor je, wel blij dat ik mee kan lezen voor het geval dat.

Wat me wel opvalt is dat Tribeca in elk tankje weer net wat anders smaakt. Wel altijd in de suikerspinnensfeer, maar per tankje soms net wat puurder.

Ook als ik een coil al voor iets anders heb gebruikt, dan is Tribeca niet dominant over de smaak die al in de coil zit. (mijn ervaring).

Als je wil kan ik wel 2ml (zonder kosten) naar je opsturen, dan kun je vergelijken met wat je nu hebt?

niet vanaf mijn pc verstuurd

Hier heb ik zeker oren naar, en ik wil er graag ook voor betalen + verzendkosten.

Ik heb echt het idee dat ik een foute batch te pakken heb.

Als je mij evt wat gegevens kan sturen waar ik wat naar over kan maken , dan stuur ik mijn gegevens terug.

Alvast bedankt.

Vindt het zonde om zo een dure 7ml flesje te kopen , om er vervolgens achter te komen dat het toch aan mijn smaak ligt.

Mocht het hetzelfde smaken , dan heb ik een zo goed als volle 30ml (-2ml)  fles voor je  :holy

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ooit per ongeluk de Tribeca besteld (had eigenlijk Freedom Juice willen hebben). De eerste twee hijsen vond ik inderdaad suikerspinachtig, maar die smaak heb ik sindsdien niet meer geproefd. De tribeca smaakt voor mij naar kouwe jus uit een zakje. Bah!! De Freedom Juice vindt ik dan weer heerlijk  :weetnie

Ik heb het flesje 1 dag open laten staan in een donkere kast , de kamer waar deze kast instaat ruikt helemaal naar de tribeca... echt super sterk

Link to comment
Share on other sites

Voor steepen hoeft de dop er niet de hele tijd af hoor. Even een uurtje of zo is genoeg en dan schudden (met de dop er weer op dus). Of met het pipetje flink lucht er bij mengen, dat gaat ook prima. Dan kan het dopje er daarna weer gewoon op. Ik vind de geur echt vies. Kippensoep was een hele goede omschrijving van hoe dat ruikt. Da's eventjes lekker, maar niet de hele dag!

Link to comment
Share on other sites

Guest Simoontjuh

Ik had ooit een proefflesje tribeca, helemaal geweldig dus gelijk daarna een 30ml besteld.

Die rook en smaakte naar het opzuigen van Benzine  :shock ...(jaja geen vrouw-vrouw)

Op advies 2 weken laten staan en toen was hij weer lekker :ja

Link to comment
Share on other sites

Guest Rustavi

Sorry hoor, maar vind Tribecca ook niet lekker... Heb nog steeds een klein flesje van in huis, na langdurig steepen nog steeds niet lekker. Ik vind het te kruidig...

Link to comment
Share on other sites

Niet vergeten te steepen he! Niet gesteept vind ik galo chemisch smaken, 2-3 weken gesteept is die super!

Ik geloof niet dat steepen het oplost eerlijk gezegd.

Ik heb mijn flesjes hier nu zo'n 2 maanden staan en het is nog steeds parfum vermengd met ammoniak.

Het lijkt me eerder een kwestie van dat er soms wel eens iets verkeerd gaat bij de productie van liquids en soms een lading gewoon niet goed is.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nele

Ik heb Tribeca es besteld in 'n sample pack en vond 'm OVERheerlijk, geen andere liquid kon er nog aan tippen.

Heb deze dan een hele tijd gevaped en snel 'n 30ml fles besteld.

Ik dacht dat het aan mezelf lag dat deze me niet meer smaakte, misschien een smaakblok ofzo.

Het sample flesje was wel 18mg, de 30ml fles was 12mg.

Misschien zit daar ook een verschil tussen?

Ik heb nu wel nog 'n 30ml flesje besteld en nog niet geopend.

Ik hoop echt dat er gewoon iets verkeerd was met de eerste 30ml fles want ik mis zo hard die heerlijke smaak....

Link to comment
Share on other sites

Guest Nele

Update: omdat ik nu toch es benieuwd was, heb ik het 2e flesje van 30ml (12mg) ook geopend en geprobeerd.

De geur gaf me al te kennen dat het opnieuw niets zou worden, en helaas... inderdaad, opnieuw die vieze smaak.

M'n vriend heeft de geur in het verleden, toen ik aan het dampen was, al beschreven als zijnde "boterhammen die aan het rotten zijn".

Misschien toch laten steepen maar ik vrees wat voor het resultaat...

Wat is dat dampen toch een gepruts. En als je dan een smaak vindt die je helemaal kan bekoren, gaat het weer om zeep  :nee

Link to comment
Share on other sites

Guest Nele

Laatste update van vandaag: ik heb es naar de Halo website gesurft en heb op de live chat even gechat met ene Mike.

Die raadde me aan om een support ticket te openen om de lot nummers te checken.

Ik heb een hele mail opgesteld met de lot nummers en vergelijkingen van de geuren en smaken.

Nu benieuwd wat ze gaan antwoorden.

Ik hou jullie op de hoogte!

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Oh jee wat een verhalen, heb van de week 2 flesjes 30 ml halo besteld hoop dat ze goed zijn. Toch maar even proeven straks.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...