Jump to content

Vrij Nederland, 4 juni.


Recommended Posts

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat de schrijvers van het artikel in VN zelf geen dampers zijn,

of hoogstens een keer een wegwerpertje hebben geprobeerd.

Astrid Viciano is arts. Ivo is onderzoeksjournalist.

Hier nog meer artikelen van dit koppel:

http://www.stern.de/gesundheit/snoke-arzt-wirbt-fuer-e-zigaretten-und-stellt-sie-selbst-her-2113747.html

http://www.ivovanwoerden.com/resources/20140531suddeutsche.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Donderwolkje

Best een interessant artikel op zich.

Tja, geestverruimende middelen? Da's een vak apart toch? Heeft weinig met de damper te maken. Hoewel ik mensen die meer met dat bijltje hakken vanuit hun professie zo ongeveer als eerste heb horen roepen dat zo'n ding een bepaalde groep liefhebbers wel zou kunnen uitnodigen om van alles uit een keukenkastje te trekken om te proberen wat het effect zou zijn als je dat gaat verdampen.

Maar ja, was er een tijd terug niet ook een ontzettende hype met het snuiven  van tandpasta? Al met al heeft dat weinig met het product te maken en vooral met de inventiviteit van de lui die graag met zulke zaken experimenteren.

En het sexy imago? Dat zijn echt niet alleen de sigarettenfabrikanten. Sex sells, is ongeveer het eerste dat een reclamemaker leert. Je zou een rund zijn als je daar geen gebruik van maakte als het even kan. Pirelli maakt prachtige kalenders om autobanden te verkopen. Om mij een glaasje appelcider aan te smeren trekken ze zes halfnaakte kerels uit de kast en voor een bak overpriced koffie George f*ng Clooney himself! Beetje flauw dus dat.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben met roken en VN gestopt ivm. de poen (dank aan het grootkapitaal en de regering). Ik heb na t lezen van dit artikel van geen van beide spijt. Wat een storynivo! Ikword hier ziek van terwijl het net beter ging.

Link to comment
Share on other sites

Guest Fusebox

Interessant artikel maar niet echt wat ik ervan had verwacht.

Gelukkig heeft de beste man niet daadwerkelijk een boek geschreven  :slapen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...