Jump to content

♕ "De aangename verrassing" Vape4life starter kit ♕

DianeV
 Share

Recommended Posts

Beste e-cigaret liefhebbers. Dit is helemaal voor jullie. Een uitleg over de vape4life e-cigaret, het is een e-cigaret met cartomizer. In mijn optiek geoptimaliseerd voor mensen die gewoon aan een alternatief zoeken zonder al de "poespas" van het coilen, drippen en cloudchasen. Ik noem deze set dan ook e-cigaret 2.0. Het is de standaard spinner (van vision) met eigen ontwikkelde cartomizer en driptip. Ik hoor jullie denken....cartomizer....waar gaat dit over?. Dit is het eerste bedrijf die begrijpt dat de cartomizer maar een maximaal gebruik heeft. Je kunt deze cartomizer 12x vullen daarna is hij op. Voor +/- 6 euro kun je dan een nieuwe kopen. Zo heb je dus geen last van het veel voorkomende verzadiging proces. De spinner heeft een upgrade gehad, geen pin met daaromheen een isolator ring. Nee gewoon een stel boutje. De liquid, als die al zou lekken, kan de rubberen o-ring niet aantasten en uitharden. Helemaal top! Het is een e-cigaret maar dan geoptimaliseerd. In alle opzichten verbeterd.

Ik zal eerlijk zijn, ik was zeer sceptisch. Twijfels over de cartomizer, smaakbeleving en het algemene gevoel. Maar de vape4life e-cigaret, die verkrijgbaar is bij Vapemail, is een zeer aangename verassing. Hij smaakt gewoon onwijs lekker. De tip is even wennen maar moet de ervaring van een echte sigaret een beetje evenaren. Voor de "normale" damper/vapor is dit de starter kit die ik zou kopen.

+de Pluspunten

1. Cartomizer lekt niet (als je de instructie goed volgt uiteraard)

2. Zeer gemakkelijk in gebruik

3. Een zeer goede smaak beleving voor een standaard type e-cigaret

4. Hardware 2.0 dus de minpunten van de oude hardware verbeterd

5. Normaal geprijsd

6. Geschikt voor mensen die geen gevoel hebben met technische zaken.

-de Minpunten

1. Systeem alleen geschikt voor vape4life producten

2. Niet voor de MOD, coil of high end liefhebbers

3. Driptip niet voor iedereen geschikt

Deze set heeft me aangenaam verrast. De goede smaak, simpele bediening en gebrek aan lekkages is een genot. Ik zou dit apparaat bijvoorbeeld ook zien als complementaire rookwaar in een restaurant. Voor na het eten bij een bakje koffie of cognac. Wil je een starter set, geen sores en heel goede smaak. Neem eens een kijkje bij VapeMail. Laat je informeren en verassen door de vape4life producten. De e-cigaret 2.0.

Gewoon op mijn manier,

Dutch Hardware King

~Every good Queen needs a King~

* Edit : Review van mijn man dus welke hier geen account heeft *

Guest MarcoVW

Ik heb me net de touwtjes lopen zoeken, maar ik kan 'm niet vinden :gek

Geen resultaten gevonden voor uw zoekopdracht "vape4life"

Is dit soms wat je hebt gereviewed?

Vapor4Life Dial-a-Volt starterset

(dan is het wel handig om de juiste naam te vermelden)

Volgens mij bedoelt ze die Dial a Volt, want op de site zie ik onder die Dial dezelfde review staan zoals hier bij het forum door dus *onze* Diane  :bloem

Klopt, maar de review is niet door mij geschreven (ik hou het op liquid reviews) maar door mijn man

Om het even omslachtiger te maken  :bloem

Nog niet ....ik heb net ook bij besteld bij Sigalekker....

IK moet echt zeggen dat dit beter dampt dan menig andere tank .....ik blijf gedoe houden steeds met gerochel, lekkage etc...

Heb deze nu twee dagen in gebruik en hij dampt echt fijn zonder gedoe....plain en simple!

Raar dat ik er zo weinig over hoor, kwaliteit en prijswaardig (met een kleine goed werkende spinner erbij) een topper  :bloem

• 2 weeks later...

Ik heb hier al zeker zo,n 20x gevuld, doet het nog super! Wel alvast twee nieuwe op voorraad besteld, is toch echt ook een superding ;-)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk